Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Seznamka zveřejnila, s jakými auty máte nejvyšší šanci potkat nového muže či ženu
26.5.2019 | Mirek Mazal
Když někdo hledá seznámení na internetu, musí se nutně zprvu orientovat pomocí povrchních signálů a používané auto je jedním z nich. Při vlastnictví některých vozů tak existuje dramaticky vyšší šance si někoho najít.
Sice se dnes říká, že auta pro mladé pozbývají významu, chování lidí na internetové seznamce Zoosk ale naznačuje něco jiného. Má-li někdo ve své profilové fotce libovolný vůz, o 165 % roste počet obdržených zpráv. Nejvyšší popularitu v tomto ohledu přinášejí obrázky Jeepu. Stačí se nechat vyfotit se stylovým off-roadem a v průměru lze očekávat téměř 2,5x více zpráv než kdyby na fotce žádné auto nebylo.
Dalším magnetem je BMW, kde je nárůst počtu zpráv 149 %. Američané dobře reagují na uživatele zmiňující častěji prémiové automobilky jako BMW, Mercedes a Land Rover. Dobrou odezvu na seznamkách představují příspěvky týkající se Fordu, Nissanu a Subaru. Toyota zvyšuje zájem jen o 73 %.
Opravdu zajímavá čísla dále poukazují na SUV, ty mohou za 61% zvýšení zájmu uživatelů, což je o dost lepší než 42% narůst u sedanů a 41% zvětšení popularity zásluhou pick-upů. Odborné pátrání po spojitostech jistě zklamalo majitele hatchbacků, protože zobrazení jejich auta v profilovém obrázku snižuje počet zpráv o 15 %.
Na oblibu mezi ostatními může mít vliv jen pouhá zmínka o automobilu. Pár informací týkající se kamionu stačilo na 48% zlepšení odezvy od dalších uživatelů hledajících novou lásku. Poněkud kontraproduktivně fungují komentáře k dodávkovým vozidlům, které mají dány za vinu pokles počtu příchozích zpráv o 72 %.
Pokud tedy hledáte štěstí na internetové seznamce, možná byste to taky mohli zkusit s nějakým autem. Ideálně takovým, které vám skutečně patří nebo jej alespoň můžete běžně používat. Pózování s cizím Ferrari jistě přitáhne pozornost, těžko vám pak ale někdo uvěří, že jste jej museli náhle prodat těsně před první schůzkou...






Vlastnictví auta značky Jeep zvyšuje podle seznamky Zoosk šanci na to, že si vá někdo všimne
Vysokou šanci na seznámení dávají i vozy prémiových značek, jako je BMW
Zdroj: Askmen
Bleskovky
VW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
před 11 hodinamiBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Luxusní superjachta Orient Expressu se ukázala před dokončením. Už vztyčila karbonové stěžně, samy jsou větší než většina jachet
před 7 hodinamiZtráty v desítkách miliard, 20 tisíc propuštěných. Nissan padá ke dnu, teď ale vytáhl radikální plán, jak vše vyřešit
před 9 hodinamiMajitel Mazdy si zkusil sám vyměnit olej, aby ušetřil 1 800 Kč za práci servisu, teď musí zaplatit 90 tisíc za opravu
před 9 hodinamiVW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
před 11 hodinamiJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva