Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu

V roce 2014 se máme dočkat dvou verzí A3 Sportback, které se chlubí především nízkými emisemi CO2. Není ale jisté, kolik kusů půjde nakonec do výroby.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu

28.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

V roce 2014 se máme dočkat dvou verzí A3 Sportback, které se chlubí především nízkými emisemi CO2. Není ale jisté, kolik kusů půjde nakonec do výroby.

Plánované Audi R8 e-tron se sice možná objevilo ve filmu Iron Man 3, německá automobilka ale nakonec jeho výrobu zamítla. Nikoliv z dostatku nedostatečné publicity (hollywoodská filmová novinka již vydělala přes 1,2 miliardy dolarů, zvláště v Číně, pro kterou dokonce vznikly zvláštní záběry), ale z důvodu neexistence použitelných akumulátorů. Co je ovšem málo pro elektromobil, může být dobré pro hybridní techniku. Kromě jednoho oficiálního červeného světla totiž německá automobilka rozsvítila také dvě zelená - do výroby pošle modely A3 Sportback e-tron a A3 Sportback g-tron.

S podobným záměrem se Audi vytasilo už na ženevském autosalonu, nyní se však španělské zdroje tváří, jakoby nemělo jít jen o limitovanou, ale zcela běžnou výrobu, která se rozeběhne již příští rok. To znamená, že by si nereálnost spotřeby 1,5 l/100 km udávanou pro hybridní Audi A3 Sportback e-tron mohl ověřit i leckdo mimo továrnu. V případě plynem a benzinem poháněného modelu g-tron by pak šlo o o poznání realističtější dojezd 1 300 km při použití obou dostupných nádrží s palivem.

Nejsme si ale jisti, že tomu tak opravdu bude. Úspěch obou modelů bude hodně záviset na ceně, neboť jejich technické řešení nic spásonosného nepřináší. V takovém případě zkrátka půjde jen o další alternativy ke stávajícím benzinovým a dieselovým verzím, které budou muset nabídnout více, aby se na trhu prosadily. Pokud by to neměly svést, Audi je jistě nenechá ve standardní nabídce, aby se ukázal omezený zájem o ně, ale nabídne jen kusově limitovanou produkci, kterou bude s to na trhu udat. Tohle asi vyjasní jen čas.


Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 1 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 01Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 2 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 02Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 3 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 03Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 4 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 04Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 5 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 05Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 6 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 06Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 7 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 07Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 8 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 08Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 9 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 09Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 10 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 10Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 11 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 11Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 12 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 12Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 13 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 13Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 14 - Audi A3 e-tron 2013 oficialni sada 14
Hybridní verze se pyšní udávanou nornovanou spotřebou 1,5 l/100 km, stará se o ní ale hlavně udávaný dojezd 50 km čistě na elektřinu, jejíž spotřebu test jaksi ignoruje

Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 15 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 01Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 16 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 02Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 17 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 03Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 18 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 04Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 19 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 05Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 20 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 06Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 21 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 07Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 22 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 08Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 23 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 09Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 24 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 10Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 25 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 11Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 26 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 12Audi A3 Sportback e-tron a g-tron půjdou příští rok do prodeje, prý v neomezeném počtu - 27 - Audi A3 Sportback g-tron 2013 13
Audi A3 Sportback g-tron je de facto jen vozem, který již od počátku výroby počítá se spalováním benzinu nebo CNG

Zdroj: Autoblog Spanish

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.