Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Audi R8 2012: nové fotky faceliftu a vrcholné verze V10 Plus
31.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Ingolstadtská značka zveřejnila další záběry modernizované Audi R8. K tomu se můžeme podrobněji podívat na německý ceník.
Audi R8 vyráběné od roku 2006 bylo spíše na výměnu než facelift, vedení z Ingolstadtu se však rozhodlo jinak. Ke cti čtyř kruhů slouží alespoň to, že se tentokrát nejedná pouze o výměnu světel a nárazníků, ale automobilka to vzala tak nějak od základu. Podrobnostmi se tentokrát zabývat nebudeme, vše podstatné bylo napsáno v podrobném představení. Nově se ovšem můžete pokochat další sadou oficiálních fotografií tematicky navazující na předchozí premiérový set.
Abychom nezůstali jen u toho, můžeme si podrobněji projít i to, jaké částky bude Audi za inovovanou R8 chtít. Základem je opět verze osazená atmosférickým osmiválcem 4,2 FSI o výkonu 430 koní a šestistupňovou manuální převodovkou. Toužíte-li po ní, připravte si 113 500 Eur, přepočtu 2,88 milionu Kč. Stejná pohonná jednotka spřažena s novou sedmistupňovou dvojspojkovou převodovkou je o 4 900 Eur dražší, celkově tedy vyjde na něco málo třes tři miliony korun.
Výchozí atmosférický desetiválec 5,2 FSI s původním výkonem 525 koní a převodovou skříní S tronic si Audi cení na 154 600 Eur, tedy asi na cirka 3,93 milionu. Nová ostřejší varianta V10 Plus s 550 koňskými silami a identickým řazením pořídíte za 173 200 Eur - přibližně 4,4 milionu Kč.
Za otevřený R8 Spyder se pokaždé připlácí dalších 11 300 Eur, což dělá asi 287 tisíc korun, podle německého a ani britského ceníku si však nejvýkonnější variantu Plus zatím v otevřeném provedení koupit nemůžete.

































Za Spyder se v Německu připlácí v přepočtu necelých 290 tisíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejčtenější články
Čerpací a dobíjecí stanice nejsou zdaleka to samé. Že je těch druhých v Kalifornii víc než těch prvních, neznamená lautr nic
2.4.2025S čínským „Porsche za cenu Octavie” to možná nebude tak slavné. Po nehodě na dálnici vzplálo, tři studentky v něm uhořely
2.4.2025Pro asi nejzábavnější moderní VW už musíte jen do bazaru, kvůli rostoucím cenám radši moc neotálejte
2.4.2025Německé automobilky čeká podle analytiků doba temna. Můžou si za to hlavně samy
3.4.2025K mání je výjimečně zachovalá italská kráska z dob, kdy jste i v kompaktu mohli mít šestiválec. Nic takového znovu nekoupíte
3.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva