Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW X6 M 50d na dalším videu. I nafta si prý zaslouží znak M
15.12.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
BMW pokračuje v odhalování své bez nadsázky průlomové novinky. X6 M 50d se stane vůbec prvním BMW označeným písmenem M, které bude pohánět naftový motor.
Uběhlo již skoro čtrnáct dnů od chvíle, kdy na nás mnichovské automobilka vytáhla první video představující naftovou X6 M. Nestalo se to z čista jasna, o motoru 50d se mluví již od léta a o jeho použití v pětkové sedanu označeném písmenem M se také spekuluje už pěkných pár pátků. Jenže jedna věc je tušit a druhá vědět - nyní je jasné, že příchodu prvního naftového eMka zabrání leda bůh. A ten, pokud víme, do nabídky automobilek příliš nemluví...
Netušíme, jestli jste se za uplynulé dva týdny stačili s tímto faktem smířit, výrobce ale očividně věří, že ano. Uvolnil totiž další upoutávkové video, které sice po vizuální stránce o mnoho výmluvnější není, je ale doplněno o komentáře zástupců automobilky. A ti už se pouštějí o úroveň dál - do přesvědčování, že i tento vůz bude tím pravým M.
Nejprve se na vašich obrazovkách objeví Brian Watts, šéf prodeje a marketingu M GmbH s neskromným prohlášením: „Jde o nový druh vozu. Na kterékoli silnici se budete cítit jako na závodní dráze.” Následně na něj naváže Thomas Schemera, ředitel obchodní divize M GmbH, který v podobném duchu říká: „Vypadá jako sportovní stroj, zní jako sportovní stroj,” a dodává, že jde o ztělesnění známého hesla „Powered by BMW M”. Oba pánové ještě chvíli líčí přednosti vozu, aby Brian Watts na závěr řekl: „Vůz si zaslouží označení M.”
Z celého výstupu jsou zřejmé tak minimálně dvě věci. Jednak je BMW evidentně přesvědčeno, že s naftovým M dělá správnou věc. Krom toho si ale zjevně není jisté, že by pouhé odhalení takového vozu bylo přijato bez výčitek. Proto nás bude postupně přesvědčovat, že X6 M 50d bude fungovat a to ne jen tak obyčejně.
Netušíme, kolik dílů bude tento seriál mít, nedočkavým ale připomeneme naši víkendovou zprávu s údaji o dynamice obou chystaných naftových M. Ruku do ohně bychom za ni sice nedali, to bychom ale neprovedli ani v souvislosti s tím, co zaznívá na přiloženém videu. Tedy minimálně do chvíle, než si s některou z naftových novinek budeme moci sjet...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včeraBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nejčtenější články
VW se rychle zbavil 20 tisíc zaměstnanců, další čekají omezení. Litovat nemusí, na cestu dostávají pohádkové peníze
5.6.2025Ve své době nejlevnější 400koňové auto Evropy jde dnes koupit sotva jeté prakticky za babku, jede až 295 km/h
5.6.2025Vyhozený šéf Stellantisu uznal chybu, bojovat proti velkým motorům byl fatální omyl. Jeho nástupci ho rychle napravili
5.6.2025Šéf týmu Formule 1 Mercedesu naštval italské taxikáře poznámkami na adresu Verstappena, ti mu to vrátili i s úroky
5.6.2025K mání je daleko nejlevnější Ferrari F430 v Evropě. Je krásné a nestojí víc než lepší Škody, jeho majitel zemřel
6.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva