Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Facelift Ferrari FF se dere na světlo. Dorazí 15. února, výkon V12 má narůst na 700 koní
25.1.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jediný vůz italské značky s pohonem všech kol čeká menší vizuální a výraznější mechanická modernizace. Počítat prý máme i s novou převodovkou.
Ferrari FF je aktuálně nejstarším modelem italské automobilky. Navíc je na trhu již čtvrtým rokem, což značí jediné - brzký příchod modernizace. O té jsme se zmiňovali již v závěru loňského roku, kdy jsme naznačovali, že facelift nejspíše bude debutovat na autosalonu v Ženevě. Zde se jediný Vzpínající se koník s pohonem všech kol skutečně ukáže, jednat se však již bude o jakousi „afterparty“. Ferrari totiž aktuálně oznámilo, že slavnostní odhalení se odehraje 15. února ve Ville Erba na pobřeží známého jezera Lake Como.
Italové sice aktuálně neprozradili, že onou novinkou bude právě modifikované Ferrari FF, nicméně s ničím jiným se ani počítat nedá. Zvláště když testovací prototypy byly nachytány již před rokem. Kromě toho značka již před časem naznačila, že její modely počítají s osmiletým životním cyklem, přičemž v polovině této doby přijde výrazná modernizace. Té se naposledy dočkaly osmiválcové Ferrari 488 GTB a California T, nyní tedy evidentně přišel čas na dvanáctiválcovou nabídku.
Vylepšené FF si stoprocentně má zachovat 6,3litrový motor, jeho výkon by ovšem podle spekulací měl narůst někam k 700 koním. Kromě toho prý Italové chystají nemalé překvapení, které dost možná bude mít spojitost s pohonem všech kol. Sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku by měl nahradit lehčí osmistupňový automat, přední náprava by pak mohla spoléhat na elektromotor.
Zda se ale dané spekulace ukážou být pravdivými, to nejspíše zjistíme až za tři týdny. Momentálně tak jen dodáme, že dle oficiální pozvánky lze u modelu FF počítat s novými světlomety a některými novými výdechy. Uvnitř pak bude zachována konfigurace 2+2, změnami by však mohla projít architektura palubní desky a středové konzole.

Ferrari momentálně láká na odhalení zcela nového světa...
...za čímž se nejspíše skrývá premiéra faceliftovaného modelu FF
Zdroj: Motor Auhority
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025Číňané na sebe naskládali sedm úplně nových aut a nechali je tak tři dny stát venku na odiv všem
1.5.2025Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
30.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Číňané mají převzít zavírané továrny VW a rozjet v nich vlastní výrobu, nic jiného o úpadku Evropy neříká víc
před 11 hodinamiVýkonná elektrická Kia nepřestává ruinovat majitele, za roční auto se zanedbatelným nájezdem v aukci nikdo nedal ani polovinu původní ceny
včeraČíňané ukazují, že pořád dělají obchod, ne jen politiku. Dřív jen elektrická značka nabídne Evropanům spalovací auta, protože je chtějí
včeraNěmci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
včeraVW říká, že jeho spolupráce s Fordem je „velmi, velmi, velmi úspěšná”. Myslí těch 20 prodaných Capri v Česku za první kvartál?
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva