Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Majitel si levné „americké Ferrari” předělal na „skutečné”, čeká na žalobu od Italů
14.6.2020 | Petr Miler
Vzhledem k tomu, jaké má tohle auto proporce a jak vypadá, bylo jen otázkou času, než to někdo udělá. Stalo se tak v žertovném duchu, Italové ale takovým legráckám obvykle nerozumí.
Jedna z nejpozoruhodnějších automobilových novinek loňského roku si říká Chevrolet Corvette C8. Americká legenda po dekádách existence zcela změnila svou koncepci, když z vozu s motorem vpředu a pohonem zadních kol přepřáhla na motor uložený před zadní nápravou a zadní pohon. To je řešení, které definuje hlavně nejlepší světové supersporty s Ferrari v čele, a tak není náhodou, že se tomuto stoji začalo rychle říkat americké Ferrari.
Vtip je v tom, že i když jde o vůz s koncepcí Ferrari, proporcemi Ferrari a do jisté míry i vzhledem Ferrari, nenese cenovku ani trochu blízkou skutečným Ferrari. Prodává se dál za americké ceny, které se v přepočtu pohybují okolo 1,5 milionu Kč. To je fantastická cena na supersport tohoto pojetí se stovkou okolo 3 sekund, maximálkou přes 300 km/h a velmi slušnou výbavou. Není divu, že se o tomto autě hovoří také jako o zázraku.
S ohledem na výše zmíněné též nepřekvapí, že někoho napadlo koupit si Corvette C8 v červené barvě a vyměnit typické americké znáčky za italské. Přesně to udělal Damon Fryer z DailyDrivenExotics, ovšem ne zcela vážně. Svým pseudoferrari, kterému říká příznačně LaCorvette, spíše Ferrari provokuje, neboť říká, že trpělivě čeká na dopis od italské značky. Ta v minulosti proslula tím, že žaluje každého, kdo podle ní nevhodně zachází s jejími posvátnými symboly. Právní kroky podniká klidně proti kupcům nových aut, žaluje kupce ojetin a žaluje dokonce i charitu. Bylo by tedy s podivem, kdyby v tomto případě zůstalo zticha.
Sám majitel dále dráždí tím, že novou Corvette označuje za lepší auto než spoustu skutečných Ferrari. A byť může jít jen o provokaci, nejde zcela nezbytně jen o plácnutí do vody - Fryer má spoustu originálních Ferrari k dispozici, LaFerrari nevyjímaje, a tak mu srovnání nechybí. Vskutku ideální cíl pro žalobu, podívejte se na jeho argumentaci na videu níže.




Je třeba říci, že splést si Corvette s Ferrari po záměně znáčků bude pro spoustu méně znalých lidí velmi snandé
Zdroje: DailyDrivenExotics@Instagram, DailyDrivenExotics@Youtube
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
včeraBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
4.7.2025Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nejčtenější články
Proč VW nedováží do Evropy svá levná auta z Číny? Odpovědi šéfa se leda zasmějete, bez uzardění lakuje
5.6.2025Obří loď se 746 elektrickými auty na palubě vzplála uprostřed oceánu, teď jen bezvládně čeká na svou poslední hodinu
5.6.2025Nové stolní hodiny Bugatti stojí samy o sobě víc než spousta výjimečných sporťáků, je to přitom kýč jako hrom
5.6.2025VW se rychle zbavil 20 tisíc zaměstnanců, další čekají omezení. Litovat nemusí, na cestu dostávají pohádkové peníze
5.6.2025Ve své době nejlevnější 400koňové auto Evropy jde dnes koupit sotva jeté prakticky za babku, jede až 295 km/h
5.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva