Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
McLaren nadále odmítá SUV, k jeho výrobě prý nemá žádný důvod
9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové se chtějí soustředit na sportovní modely, jejichž neustále rozšiřující portfolio za chvíli dosáhne kapacitního stropu značky.
Britská automobilka McLaren v poslední době dávala najevo, že se nehodlá řídit ani vlastními sliby. Nejprve totiž prohlašovala, že 675 LT dorazí jen jako kupé. Nicméně po enormním zájmu zákazníků byl za pár měsíců na světě také Spider. S jeho příchodem se výroba této limitované edice měla uzavřít, nicméně Britové jen před pár hodinami vyrukovali s novým provedením MSO Carbon Series LT. A aby toho nebylo málo, pak na závěr roku chystají ještě ostřejší variantu 688 HS.
Zdá se tedy, že pořekadlo „nikdy neříkej nikdy“ můžeme na tuto automobilku aplikovat bez toho, aniž bychom byli obviněni ze zaujatosti. Je proto sporné, nakolik můžeme věřit dalšímu firemnímu prohlášení, jež odmítá příchod SUV. Šéf oddělení PR Bruce Wayne uvedl, že značka má tři důvody, proč takový model nevyrobí, přestože do daného segmentu míří celá řada nováčků včetně Astonu Martin či Lamborghini.
„Zaprvé se soustředíme na naše sportovní auta, která se prodávají docela dobře, limitované edice, jež jsou vyprodané, a speciály od MSO. Zadruhé, za uplynulé tři roky je společnost v zisku a ve chvíli, kdy odhalíme nové modely jako 570 Spider v roce 2017, dosáhneme našeho ročního stropu v podobě 5 000 exemplářů. A konečně zatřetí, naši zákazníci nechtějí SUV od McLarenu,“ vyjmenoval ony důvody Wayne.
Při pohledu na dané argumenty je tak víceméně jisté, že minimálně v nejbližších letech ve Wokingu SUV skutečně nevznikne. Do budoucna ale vše bude záviset na touze značky po zisku a poptávce, jenž bude souviset se zákaznickými trendy. Je přitom možné, že ty se změní a prim začnou hrát třeba sedany. Ty by pak McLaren nejspíše již vyrobil, daná karosářská varianta přece jen není od kupé tak vzdálena jako SUV. Dodat pak lze, že „stejné stanovisko jako McLaren zastává také Ferrari, jež rovněž odmítá příchod modelu s vysokou stavbou karoserie. I v případě automobilky z Maranella ale není od věci se ptát, jak dlouho jí daný názor vydrží.








SUV McLarenu se realitou nestane, značka prý nemá k výrobě jediný důvod
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Muž skončil v poutech za to, že si „ukradl” své vlastní auto poté, co mu bylo ukradeno
dnesPrvní majitel najel s novým Volvem za 21 let přes 1 milion kilometrů. Celou dobu jezdil k jednomu dealerovi, toto ho u něj čekalo za odměnu
včeraPoslední sbohem: Pět ostrých kompaktů se spalovacími motory si to rozdalo ve sprintu, dva z nich hrají svou vlastní ligu
5.8.2025
Nejnovější články
Němci srovnali spolehlivost luxusních domácích cesťáků Audi, BMW a Mercedesu, našli jasného poraženého
před 6 hodinamiVW bere svým autům poslední zbytky identity, tato novinka by mohla být skoro čímkoli v nabídce kohokoli
před 8 hodinami„Bugatti pro chudé” by podle experta mohlo být na nejnáročnějším okruhu světa ještě o 10 sekund rychlejší, to by teprve bylo něco
před 9 hodinamiNěkdo to říct musel: Stesky nad cly jsou přehnané, radši se ptejte, jestli vaše auta za něco stojí, dráždí šéf BMW
před 11 hodinamiAutomobilka chtěla testem ukázat, že dojezd elektromobilů už není problém, dokázala pravý opak
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva