Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
McLaren nadále odmítá SUV, k jeho výrobě prý nemá žádný důvod
9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové se chtějí soustředit na sportovní modely, jejichž neustále rozšiřující portfolio za chvíli dosáhne kapacitního stropu značky.
Britská automobilka McLaren v poslední době dávala najevo, že se nehodlá řídit ani vlastními sliby. Nejprve totiž prohlašovala, že 675 LT dorazí jen jako kupé. Nicméně po enormním zájmu zákazníků byl za pár měsíců na světě také Spider. S jeho příchodem se výroba této limitované edice měla uzavřít, nicméně Britové jen před pár hodinami vyrukovali s novým provedením MSO Carbon Series LT. A aby toho nebylo málo, pak na závěr roku chystají ještě ostřejší variantu 688 HS.
Zdá se tedy, že pořekadlo „nikdy neříkej nikdy“ můžeme na tuto automobilku aplikovat bez toho, aniž bychom byli obviněni ze zaujatosti. Je proto sporné, nakolik můžeme věřit dalšímu firemnímu prohlášení, jež odmítá příchod SUV. Šéf oddělení PR Bruce Wayne uvedl, že značka má tři důvody, proč takový model nevyrobí, přestože do daného segmentu míří celá řada nováčků včetně Astonu Martin či Lamborghini.
„Zaprvé se soustředíme na naše sportovní auta, která se prodávají docela dobře, limitované edice, jež jsou vyprodané, a speciály od MSO. Zadruhé, za uplynulé tři roky je společnost v zisku a ve chvíli, kdy odhalíme nové modely jako 570 Spider v roce 2017, dosáhneme našeho ročního stropu v podobě 5 000 exemplářů. A konečně zatřetí, naši zákazníci nechtějí SUV od McLarenu,“ vyjmenoval ony důvody Wayne.
Při pohledu na dané argumenty je tak víceméně jisté, že minimálně v nejbližších letech ve Wokingu SUV skutečně nevznikne. Do budoucna ale vše bude záviset na touze značky po zisku a poptávce, jenž bude souviset se zákaznickými trendy. Je přitom možné, že ty se změní a prim začnou hrát třeba sedany. Ty by pak McLaren nejspíše již vyrobil, daná karosářská varianta přece jen není od kupé tak vzdálena jako SUV. Dodat pak lze, že „stejné stanovisko jako McLaren zastává také Ferrari, jež rovněž odmítá příchod modelu s vysokou stavbou karoserie. I v případě automobilky z Maranella ale není od věci se ptát, jak dlouho jí daný názor vydrží.








SUV McLarenu se realitou nestane, značka prý nemá k výrobě jediný důvod
Zdroj: Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
včeraNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025
Nejnovější články
Nový Mercedes CLA nejde nabíjet u většiny veřejných dobíjecích stanic, to už se Němci dočista zbláznili?
před hodinouZisky Audi se dramaticky propadly, prodeje na jeho největším trhu též, volných peněz ubývá. A firma se přesto tváří, že se nic neděje
před 3 hodinamiCeny ojetých aut znovu rostou, ale jen těch spalovacích. Podle prodejních dat elektromobily dál ztrácí hodnotu hrozivou rychlostí
před 4 hodinamiHračka miliardářů od Bugatti schopná akcelerovat na 500 km/h za 20 s se ukázala v akci na okruhu, se superauty si hraje jako kočka s myší
před 6 hodinamiK mání je dodnes nevyužitý, krásně zachovalý VW Passat B5.5 ve verzi, kterou nezastaví ani konec světa, přesto stojí drobné
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva