Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel 24 hodin 2013: Opel prodal za jediný den v ČR a na Slovensku 1 450 aut
12.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Během akce zákazníky nejvíce lákala Astra, Corsa a Meriva. Velký úspěch ale zaznamenalo i SUV Mokka, prodány byly i první modely Opelu Adam.
Když se podíváte na aktuální prodeje aut prakticky kdekoli v Evropě, asi byste si nevsadili na to, že se jakákoli jednodenní prodejní akce kterékoli automobilky setká s větší odezvou. Odbyt aut v České republice takovému předpokladu čáru přes rozpočet nedělá a výjimkou není ani značka Opel. Ta sice na rozdíl od většiny konkurentů roste, za celý únor ale prodala 179 osobních aut, takže co lze očekávat od prodejní čtyřiadvacetihodinovky na začátku března?
Pokud si říkáte, že ne moc, mýlíte se. Je to s podivem, ale Opel dokáže už roky prodávat v rámci této kampaně neskutečné množství aut a ani ta letošní nebyla výjimkou. O jejím konání jsme vás informovali už před jejím zahájením a nyní se můžeme podívat i na její výsledky. Ty jsou druhé nejlepší v osmileté historii akce, když se německé značce povedlo od pátku 1. března od 12:00 do soboty 2. března do 12:00 hodin prodat v České republice 744 nových vozů. To je pro srovnání podobné číslo jako za tři předcházející měsíce dohromady.
Největší zájem přitom byl o model Astra (192 prodaných vozů), který následuje Corsa (133 vozů) a Meriva (129 vozů). Dobře se ovšem vedlo také novinkám Opelu. Kompaktní SUV Mokka si tak pořídilo 85 zákazníků a prodány byly i první modely Opelu Adam. A to přesto, že třídveřový hatchback byl na trh uveden v den zahájení kampaně a v jeho případě nebylo možné počítat s větším než se zaváděcím bonusem ve výši 25 000 Kč, nikoliv s až desetinásobnou slevou jako na ostatní modely
Úspěch Opelu v ČR podtrhuje 706 prodanými vozy Slovenská republika, díky čemuž během jediného dne našlo na území bývalé federace nového majitele 1 450 vozů. Automobilka navíc chystá další expanzi, která započne prodejem kabrioletu Cascada, i když ten asi nebude zrovna masovým zbožím. Je ale zřejmé, že Opel dokáže jít proti proudu kolísajících evropských trhů, alespoň chvíli...


Letošní akce Opel 24 hodin byla pro značku druhá nejúspěšnější za osm let. V ČR bylo prodáno 744 vozů, na Slovensku dalších 706
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Existuje méně vhodné místo pro prodej „nejbělejšího bílého BMW”, než je Jihoafrická republika?
před 10 hodinamiPřelomový Jaguar nachytali při testech, jak si hraje na něco, čím není, bude to jen další hřebíček do jeho rakve
3.9.2025Unikla podoba nástupce Audi TT a R8 v jednom, je to ještě o hodně větší tragédie, než jsme doufali
2.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Provozně nenáročný rodinný stěhovák Fordu lidé v bazarech přehlížejí, brzy ho koupíte klidně za jeden průměrný český plat
před hodinouPorsche navzdory dosavadnímu fiasku přestalo přijímat objednávky na další spalovací modely, náhradu nemá
před 3 hodinamiDo dražby jde sbírka 42 superaut té nejvyšší úrovně, na celou bizarní smečku je ale nakonec smutný pohled
před 4 hodinamiTak určitě: Audi chce v době rapidního úpadku prodejů, zisků i kvality dosáhnout rekordního odbytu. A to i tím, že omezí výběr
před 6 hodinamiRuský miliardář se zbavil jedné z nejúchvatnějších superjachet světa, možná mu došly peníze na její provoz
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva