Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeotu 208 se nedaří podle očekávání, značka od listopadu omezí výrobu
9.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzská značka ohlásila, že propustí kompletní noční směnu v továrně v Poisy, a že letos neprodá ani 175 000 kusů modelu 208. Navíc má být hůře.
Máte pocit, že automobilová Evropa se v posledních letech potácela v krizi? Pak vězte, že situace může být ještě podstatně horší. A velmi pravděpodobně bude - většina evropských trhů aktuálně hlásí rapidní sesuv a další měsíce mohou být pro některé firmy bojem o přežití.
Jednou z těch, kterým se aktuálně moc nedaří, je francouzský Peugeot. Ten oznámil, že od listopadu omezí i produkci svého nejnovějšího a nejperspektivnějšího modelu 208 propuštěním celé noční směny pracující v továrně v Poisy. A to přesto, že se po vozech VW Polo a Golf jedná o třetí nejprodávanější model v kategorii kompaktních a subkompaktních hatchbacků v celé Evropě. Jenže právě to je skupina, kde se opasky utahují nejvíce. Peugeot proto počítá s tím, že namísto 175 000 kusů letos prodá jen 140 000 exemplářů.
I to se ovšem zdá být odvážným předpoklaem. Za první čtyři měsíce prodeje (Peugeot 208 vstoupil na trh v dubnu) se totiž značce povedlo udat 74 487 vozů, přičemž mnohé z nich najdete u dealerů jako skladové zásoby. Vzhledem k tomu, že do konce roku zbývá naprosto stejná doba, ovšem s horšími prodejními ambicemi, tak možná Peugeot nesplní ani plán B.
Pomocnou ruku přitom modelová řada nemůže čekat ani od verze GTI, která se představila na autosalonu v Paříži. Hot hatch s výkonem 200 koní totiž bude k dispozici jen v omezeném množství, navíc na většině trhů až příští rok.








Peugeot 208 podle představitelů značky dorazil ve špatné době, která prodejům příliš nepřeje. Proto byl zredukován i plán na letošek, přičemž noční směna v továrně v Poisy má od listopadu padáka
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 8 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
dnesNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včera
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho včera 23:23
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey včera 10:00
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 5 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 6 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 8 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 9 hodinamiLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha