Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Rolls-Royce má nový web. Je prý tak skvělý, že vozy už ani nemusíte vidět v reálu
4.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Představení modelu Dawn bylo poprvé v historii firmy přenášeno online. Velký ohlas přesvědčil značku o správnosti této cesty, a tak je na webu stále více doma.
Britská automobilka Rolls-Royce s představením nového modelu Dawn evidentně objevila digitální věk. Jeho premiéra byla totiž přenášena online, přičemž předem přihlášení novináři mohli šéfovi značky Torstenu Müller-Ötvösovi pokládat otázky zpoza klávesnice. Na veškeré odpovědi se sice nedostalo, neboť Britové dodali, že celkově se chatu zúčastnilo na čtyři tisíce žurnalistů (ano, byli jsme mezi nimi), nicméně i tak bylo interaktivitě učiněno zadost.
Úspěch „digitálního úsvitu“ neboli projektu Digital Dawn potvrdily i statistiky Googlu, podle nichž byla novinka značky nejvyhledávanějším termínem toho dne (8. září). Mimo to automobilka ve stejný den spustila i novou webovou stránku a mobilní platformy, které se okamžitě setkali s enormním zájmem publika. Počet přístupů totiž narostl o 300 procent. To je ovšem s ohledem na odhalení nového modelu více než logické.
Novou internetovou prezentaci si ovšem Rolls-Royce více než pochvaluje a dodává, že selekce fotografií, videí a příběhů servírovaná netradiční cestou připomíná více luxusní žurnál než tradiční automobilový web. Toulka napříč jednotlivými tématy je navíc podle tvůrců inovativní a okořeněná o okrajový obsah, díky čemuž vám samotný vůz i značku představí daleko lépe než reálný vůz „z masa a kostí“.
Tím ovšem online činnost Britů nekončí, kupříkladu od počátku roku 2015 značka zaregistrovala 400procentní nárůst příznivců na Instagramu. To podle ní jen deklaruje, že dochází ke změně zákaznického profilu a snižování průměrného věku klientů. Asi bychom se proto neměli divit tomu, že s webem a sociálními sítěmi bude Rolls-Royce do budoucna pracovat ještě větší měrou.
Cílem je samozřejmě nárůst prodejů, ačkoliv prozatím není jisté, zda značka zavede nějaký strop po vzoru Ferrari. Nicméně se dá předpokládat, že i při deseti tisíc registracích ročně bude zachována exkluzivita. Zvláště když během příštích pár let můžeme očekávat příchod dalšího nového modelu, a sice vůbec prvního firemního SUV.
Nový web Rolls-Royce je podle tvůrců natolik dokonalý, že vám modely značky přiblíží lépe než reálné vozy
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Majiteli jen dva roky starého auta odešel motor a Audi ho odmítlo opravit v záruce. Expert ukázal, co vedlo k neštěstí za 700 tisíc
před 5 hodinami - Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Němci vyzkoušeli novou čínskou Škodu Fabia, v poměru schopností a ceny je pro ně v úplně jiné dimenzi
před 2 hodinami - Moderní Alfy Romeo možná konečně vydrží. Tato zvládla zápřah, o kterém se italským autům obvykle jen zdá
před 4 hodinami - Majiteli jen dva roky starého auta odešel motor a Audi ho odmítlo opravit v záruce. Expert ukázal, co vedlo k neštěstí za 700 tisíc
před 5 hodinami - Musk se Superchargery hraje vabank. Ruší novou výstavbu, vedle zaměstnanců děsí i konkurenční automobilky
před 6 hodinami - Elektromobily poškozují drahé značky, říká prodejce. Porsche Taycan masivně ztrácí hodnotu i zájem, zákazníci jsou nuceni ho kupovat
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 05.06. 13:23 - pavproch
- BMW Divize 05.06. 12:16 - Předseda
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 05.06. 12:00 - delphin
- Elektromobily a vse kolem nich 05.06. 08:18 - HondaMan
- Koupě auta do 100 tisíc - držák se spotřebou 05.06. 01:52 - Trypex
- Rychlodotazy 05.05. 19:12 - Brus
- Onboard videa 05.05. 14:41 - brnenska.odchytova
- Politický koutek 05.05. 08:48 - jerry