Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Soumrak autosalonů pokračuje, na IAA 2017 už neuvidíme ani Peugeot
23.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzská automobilka má v Německu pouze 1,7procentní podíl na trhu. A viditelnost její účasti v digitálním světě není dostatečně zajímavá.
Již několikrát jsme zmínili, že význam mezinárodních autosalonů v posledních letech klesá. Branami výstavišť sice i nadále proudí statisíce lidí a jejich počet se mnohde dokonce zvyšuje, zajímavost autosalonových premiér z mediálního pohledu je ale pro automobilky stále méně zajímavá. A dá se to chápat - touží-li v digitální době po co největší pozornosti, není premiéra na autosalonu uprostřed 57 jiných tím pravým ořechovým. Raději si ji udělají ve specifický čas na specifickém místě a sklidí více pozornost. A nemožnost ukázat vůz omezenému spektru převážně místních obyvatel naživo vzhledem k ceně pronájmu stánků až tak nemrzí.
Že takto uvažuje stále více automobilek, bylo evidentní letos v Paříži, kam nedorazil Aston Martin, Bentley, Ford, Lamborghini, Rolls-Royce nebo Volvo. Porsche pro změnu již dopředu prohlásilo, že nepočítá s Detroitem a své prezentace v USA bude dělit mezi podzimní Los Angeles a jarní New York. Značka z Zuffenhausenu ale není jedinou, která oznámila s předstihem svou absenci na některé z významných autoshow.
Momentálně zde máme informace týkající se Peugeotu, který už teď ví, že vynechá zářijové IAA ve Frankfurtu. Stojí za tím hned několik důvodů, přičemž tím možná nejzásadnějším je pouze 1,7procentní tržní podíl značky v Německu. Francouzi proto raději budou šetřit a uspořené finance přesunou na konto digitálních platforem, skrze které budou své novinky propagovat raději.
„Zaměříme se na události, které navýší naši schopnost prodávat nová auta. To vede k rozhodnutím, která jsou mnohdy poněkud radikální - jako vynechání frankfurtské motor show v roce 2017,“ uvedl k tématu marketingový ředitel značky Guillaume Couzy. Ženevu si ale nejspíše Francouzi ujít nenechají, a obdobné to zřejmě bude s Paříží 2018.
V Paříži se Peugeot vytasil kupříkladu s novým modelem 5008. Frankfurt si ale značka v příštím roce nechá ujít
Zdroj: Autoactu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před hodinou - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva