Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi Q3 2015: facelift má české ceny, předokolka začíná na 746 900 Kč
1.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejlevnější dieselové provedení osazené pohonem Quattro vychází na 816 900 Kč, v rámci benzinových motorů si ale připravte o sto tisíc korun více.
S faceliftem Audi Q3 jsme vás mohli seznámit vcelku nedávno, kupodivu u toho ovšem nechyběly ani první živé dojmy. Automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku totiž namísto prezentace na autosalonu zvolila poněkud osobitější přístup a nechala rozvést pár exemplářů po celém světě. Jeden takový zabloudil i do Prahy, pročež jsme neskoukli a nenafotili pouze exteriér, ale mohli rovněž usednout do interiéru. Ten i nadále působí prvotřídně, pročež bychom se asi neměli divit vcelku razantnímu nárůstu cen.
Než se dostaneme k novinkám, jen rychle zmíníme situaci před faceliftem. Audi Q3 dorazilo na český trh v druhé půlce roku 2011, kdy zpočátku bylo k mání pouze se systémem quattro. Jako nejlevnější motorizace se v takové chvíli prezentoval benzinový dvoulitr o výkonu 170 koní, za který jste dali 802 000 Kč. Posléze však dorazily také verze osazené pohonem předních kol, díky čemuž vám postačilo nějakých sedm set tisíc korun. Nově ovšem musíte sáhnout do peněženky poněkud hlouběji.
Základní Audi Q3 osazené motorem 1,4 TFSI startuje na sumě 746 900 Kč, což je shodou okolností ta samá částka, jakou dáte za dieselový dvoulitr. V obou případech míří na přední kola 150 koní skrze šestistupňový manuál, přičemž výbava zahrnuje 16palcová litá kola, xenony, čelní, boční a hlavové airbagy, kontrolu tlaku v pneumatikách, černé střešní ližiny, manuální klimatizaci, látkové čalounění, čtyřramenný kůží obšitý volant, multimediální systém MMI nebo stavitelná přední a dělená zadní sedadla.
Na této úrovni ovšem můžete sáhnout také po ostatních motorizacích, kdy kupříkladu za dieselový dvoulitr spárovaný s pohonem Quattro dáte 816 900 Kč. Opět je přitom manuál, za automat S tronic je totiž třeba vyplatit prodejci dalších 63 tisíc korun. Tato převodovka je pak standardem pro vrcholný benzinový motor 2,0 TFSI, za jehož 180 koní dáte 912 900 Kč. O chloupek výše pak šplhá silnější verze dvoulitrového turbodieselu naladěná na 184 koní, která je v kombinaci s automatem k mání o 10 000 Kč dráže.
Přesunout se můžeme na úroveň Sport, kde se již standardem stávají 17palcová litá kola, sportovní přední sedadla nebo systém Audi drive select. Motorizace se nemění, ve srovnání s předchozím stupněm výbavy ovšem připlácíte 47 tisíc korun. První cena předokolek 1,4 TFSI a 2,0 TDI tak vychází na 793 900 Kč, za pohon všech kol Quattro dáte v případě dieselu 863 900 Kč a u benzinu 959 900 Kč (zde pozor na chybu v českém ceníku, jež uvádí částku o 100 tisíc korun nižší, konfigurátor ale již vše napravuje).
Absolutním vrcholem se ovšem v rámci výbavy Sport stává benzinový dvoulitr TFSI, který produkuje 211 koní. Za ten přitom dáte 996 900 Kč. K mání je přitom pouze na této úrovni, při volbě stupně Design se již nabídka vrací k „běžnějším“ motorizacím. Opět přitom můžete počítat s nárůstem 47 000 Kč oproti základu, přičemž ve výbavě dostáváte navíc třeba kontrastní lakování, nástupní lišty s hliníkovými dekoracemi či již zmiňovaná 17palcová kola a systém Audi drive select.
Více podrobností najdete jako obvykle v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 617 kB), který si můžete stáhnout z webových stránek českého zastoupení Audi. Ještě jednou přitom upozorňujeme na chybu u slabšího benzinového dvoulitru ve výbavě Sport, kdy skutečná cena je o 100 000 Kč vyšší, než je uvedeno.






































Modernizované Audi Q3 startuje na českém trhu na sumě 746 900 Kč. Oproti verzi před faceliftem tak lehce podražilo
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nejčtenější články
Ceny luxusního supersportu Mercedesu padly už po pár letech komicky nízko, 310 km/h můžete jezdit za míň než 180 se Škodou
4.10.2025
Ironie osudu: Údajně terénní Kia selhala a zůstala uvíznutá v oblasti, po které je pojmenována
4.10.2025
Budoucnost už zas není elektrická. Další automobilka zařízla vývoj vrcholného elektrického modelu, vyvine radši spalovací
4.10.2025
Dnes nadpozemský Koenigsegg zvažuje nabídnout také dostupný model, motor pro něj má už hotový
4.10.2025
Německý gigant propustí 7 600 lidí z „elektrické divize”. Už teď ví, že je nebude potřebovat ani za 5 let
5.10.2025
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.03. 23:57 - mafel
- Jednostopé okénko 11.03. 23:53 - abgx1
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.03. 10:12 - M.Z.
- Rychlodotazy 11.03. 08:35 - HondaMan
- BMW Divize 11.03. 08:33 - pavproch
- Pneu koutek 11.02. 17:48 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 11.01. 21:57 - Truck Daškam
