Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí

Novinka z Ingolstadtu se podrobí podobnému továrnímu ladění jako modely RS4 a RS5. Čekat lze pohon všech kol, agresivnější vizáž a sportovní interiér.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí

21.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Novinka z Ingolstadtu se podrobí podobnému továrnímu ladění jako modely RS4 a RS5. Čekat lze pohon všech kol, agresivnější vizáž a sportovní interiér.

V posledních měsících se stále častěji objevují různě po světě zakamuflované prototypy chystaného Audi RS 7 Sportback, což by mohlo naznačovat, že vývoj spěje ke svému závěru. Německá automobilka je však v případě této ostré verze tajemnější než hrad v Karpatech, díky čemuž máme k dispozici jen samé spekulace. A zdařilé počítačové retuše možného vzhledu, o které se postarali kolegové z Fourtitude.com.

Nakolik se snímky budou lišit od reálného vozu, to samozřejmě ukáže budoucnost. S tradičními prvky modelů RS lze ale stoprocentně počítat. To znamená větší otvory v předním nárazníku, oválné zadní koncovky výfuku zasazené do difuzoru nebo rozměrná litá kola, která budou hostit karbon-keramické brzdy. Jistotou je také pohon všech kol quattro.

V případě pohonné jednotky je pak jasné pouze to, že půjde o osmiválcový motor. Zřejmě nejvíce pravděpodobná je čtyřlitrová pohonná jednotka dopovaná dvěma turbodmychadly, která již našla cestu pod kapoty vozů jako Bentley Continental, Audi S6, S7 a S8. V případě modelu RS 7 by přitom mohla produkovat nějakých 550 koní, aby se vyrovnala konkurenčnímu BMW M6 Gran Coupe, které brzy zamíří do prodeje.

Zrychlení by se v takovém případě přiblížilo čtyřem sekundám, zatímco nejvyšší rychlost bude obligátně nastavena na 250 km/h. Audi však stoprocentně v příplatkové výbavě nabídne posunutí omezovače. Díky deaktivaci poloviny válců by pak nemusela být problémem průměrná spotřeba 10 l/100 km. Alespoň papírově.

Uvnitř kabiny se objeví podobné budíky, jaké užívají i modely RS4 a RS5, velmi pravděpodobný je i volant se zploštělou spodní částí. Ve výbavě by neměly chybět ani sedadla Recaro, ke kterým zřejmě přibudou i kousky s integrovanými airbagy. Po vzoru Audi R8 V10 Plus a dalších podobně laděných modelů značky pak bude RS7 profitovat z dvouspojkové převodovky S Tronic.

Datum uvedení do prodeje je prozatím ve hvězdách, s ohledem na vývoj by ale výstavní premiéra modelu nemusela být později než na zářijovém autosalonu ve Frankfurtu. Ve stejný moment se pak jistě dozvíme i cenu.


Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí - 1 - Audi RS 7 Sportback render 01Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí - 2 - Audi RS 7 Sportback render 02Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí - 3 - Audi RS 7 Sportback render 03Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí - 4 - Audi RS 7 Sportback render 04Audi RS7: nejostřejší Sportback nabídne 550 koní, vizáž těžko překvapí - 5 - Audi RS 7 Sportback render 05
Audi RS 7 Sportback se představilo na počítačových retuších, které budou realitě jen těžko výrazně vzdálené

Zdroj: Fourtitude.com

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše