Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s

(+ videa, živé foto) Posílené kupé má navzdory vyššímu výkonu a lepší akceleraci stejnou spotřebu. To samé se týká kabrioletu, který dá stovku za 4,7 s.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s

3.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s

/

(+ videa, živé foto) Posílené kupé má navzdory vyššímu výkonu a lepší akceleraci stejnou spotřebu. To samé se týká kabrioletu, který dá stovku za 4,7 s.

Již od počátku bylo jasné, že jen s jedním modelem Bentley na frankfurtský autosalon nedorazí. Na stánku britské firmy tak kromě limitovaného Mulsanne Le Mans Edition najdeme rovněž Continental GT V8 S, tedy výkonnější provedení kupé a kabrioletu vybavené osmiválcovým motorem. Ten nově produkuje 528 koní a 680 Nm (hodnoty standardního provedení činí 500 koní a 660 Nm), což v obou případech redukuje časy potřebné ke zrychlení na stovku a zároveň navyšuje maximální rychlost.

Kupé k akceleraci potřebuje jen 4,5 sekundy (standardně o tři desetiny více), kabriolet je na tom s časem 4,7 s trochu hůře. Sprint 0-160 km/h model s pevnou střechou zvládne za 10,3 sekundy (kabrio o tři desetiny pomaleji), nejvyšší rychlost v jeho případě vrcholí hodnotou 309 km/h (o šest kilometrů více než standard). Otevřený model se pro změnu rozjede „jen“ na 308 km/h.

Navzdory vyššímu výkonu i schopnostem v přímce ale podle automobilky nedošlo k navýšení spotřeby. Kupé si tak v průměru nadále řekne o 10,6 l/100 km, zatímco kabriolet je na tom o tři desetiny litru hůře. I v jejich případě navíc můžete počítat s deaktivací poloviny válců, pokud netlačíte plynový pedál hluboko do koberečku.

Jen o navýšení výkonu motoru ale nová verze S není. O 10 mm byl snížen podvozek, přední pružiny byly přitvrzeny o 45 a zadní o 33 %. Modifikovány pak byly i tlumiče a stabilizátory a stabilizační kontrola má nový program odpovídající vyššímu výkonu a tužšímu podvozku.

Po stránce designové již tolik úprav nenajdeme. Zvenčí se totiž víceméně jedná jen o lemy předního nárazníku a bočních prahů, ke kterým se přidává zadní difuzor a unikátní 20palcová kola. Uvnitř Continental GT V8 S profituje jen z navýšené standardní výbavy.

Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Frankfurtu


Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 1 - Bentley Continental GT V8 zive 01Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 2 - Bentley Continental GT V8 zive 02Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 3 - Bentley Continental GT V8 zive 03Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 4 - Bentley Continental GT V8 zive 04Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 5 - Bentley Continental GT V8 zive 05Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 6 - Bentley Continental GT V8 zive 06Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 7 - Bentley Continental GT V8 zive 07Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 8 - Bentley Continental GT V8 zive 08Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 9 - Bentley Continental GT V8 zive 09Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 10 - Bentley Continental GT V8 zive 10Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 11 - Bentley Continental GT V8 zive 11Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 12 - Bentley Continental GT V8 zive 12Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 13 - Bentley Continental GT V8 zive 13Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 14 - Bentley Continental GT V8 zive 14
Výkonnější osmiválcové Bentley nové barvy bohužel ve Frankfurtu nepředvedlo

Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 15 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 01Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 16 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 02Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 17 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 03Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 18 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 04Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 19 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 05Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 20 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 06Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 21 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 07Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 22 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 08Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 23 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 09Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 24 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 10Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 25 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 11Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 26 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 12Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 27 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 13Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 28 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 14Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 29 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 15Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 30 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 16Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 31 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 17Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 32 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 18Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 33 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 19Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 34 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 20Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 35 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 21Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 36 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 22Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 37 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 23Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 38 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 24Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s - 39 - Bentley Continental GT V8 S prvni sada 25
Nové Bentley Continental GT V8 S se po stránce designové od standardu příliš neliší. V motorovém prostoru ale nabízí o 28 koní a 60 Nm více

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše