Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s
3.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa, živé foto) Posílené kupé má navzdory vyššímu výkonu a lepší akceleraci stejnou spotřebu. To samé se týká kabrioletu, který dá stovku za 4,7 s.
Již od počátku bylo jasné, že jen s jedním modelem Bentley na frankfurtský autosalon nedorazí. Na stánku britské firmy tak kromě limitovaného Mulsanne Le Mans Edition najdeme rovněž Continental GT V8 S, tedy výkonnější provedení kupé a kabrioletu vybavené osmiválcovým motorem. Ten nově produkuje 528 koní a 680 Nm (hodnoty standardního provedení činí 500 koní a 660 Nm), což v obou případech redukuje časy potřebné ke zrychlení na stovku a zároveň navyšuje maximální rychlost.
Kupé k akceleraci potřebuje jen 4,5 sekundy (standardně o tři desetiny více), kabriolet je na tom s časem 4,7 s trochu hůře. Sprint 0-160 km/h model s pevnou střechou zvládne za 10,3 sekundy (kabrio o tři desetiny pomaleji), nejvyšší rychlost v jeho případě vrcholí hodnotou 309 km/h (o šest kilometrů více než standard). Otevřený model se pro změnu rozjede „jen“ na 308 km/h.
Navzdory vyššímu výkonu i schopnostem v přímce ale podle automobilky nedošlo k navýšení spotřeby. Kupé si tak v průměru nadále řekne o 10,6 l/100 km, zatímco kabriolet je na tom o tři desetiny litru hůře. I v jejich případě navíc můžete počítat s deaktivací poloviny válců, pokud netlačíte plynový pedál hluboko do koberečku.
Jen o navýšení výkonu motoru ale nová verze S není. O 10 mm byl snížen podvozek, přední pružiny byly přitvrzeny o 45 a zadní o 33 %. Modifikovány pak byly i tlumiče a stabilizátory a stabilizační kontrola má nový program odpovídající vyššímu výkonu a tužšímu podvozku.
Po stránce designové již tolik úprav nenajdeme. Zvenčí se totiž víceméně jedná jen o lemy předního nárazníku a bočních prahů, ke kterým se přidává zadní difuzor a unikátní 20palcová kola. Uvnitř Continental GT V8 S profituje jen z navýšené standardní výbavy.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Frankfurtu
Výkonnější osmiválcové Bentley nové barvy bohužel ve Frankfurtu nepředvedlo
Nové Bentley Continental GT V8 S se po stránce designové od standardu příliš neliší. V motorovém prostoru ale nabízí o 28 koní a 60 Nm více
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Dvojí výkon vrcholné Tesly Model 3 byl vysvětlen, Česko i většina světa dostane ošizenou verzi
před hodinou - Dlouholetý šéfdesignér Škody přešel k Číňanům. Na povel bude mít i značku, která stále víc boduje v Česku
před 3 hodinami - V nizozemském Utrechtu už začínají vypínat dobíjecí stanice elektromobilů. Elektřina není, situace se nezlepší roky
před 4 hodinami - Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před 6 hodinami - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.26. 13:33 - Arkis
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 11:47 - HondaMan
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz
- RYBNÍK NA PODLAZE - OCTAVIA 1 04.26. 07:49 - nostromo23
- Onboard videa 04.26. 07:47 - Truck Daškam
- Jak odstranit zaschlý vosk z kapoty auta? Prosím o radu 04.26. 07:46 - nostromo23