Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Facelift nejprodávanějšího SUV Evropy nakreslen podle posledních špionážních fotek
17.1.2020 | Mirek Mazal
Samy fotky byly odhalující, vzhledem k jejich omezené kvalitě a jedinému úhlu ale chtělo trochu fantazie představit si celý výsledek. Pokud jí nepřekypujete, ilustrace VW Tiguan 2020 pomohou.
Přípravy oficiálních prezentačních materiálů umožnily špionům zachytit první záběry faceliftovaného Tiguan. Fotky modernizované podoby jednoho z bestsellerů Volkswagenu a vůbec nejprodávanějšího SUV Evropy ukázaly jen část přídě a levý bok německé novinky, o domyšlení zbývajících úhlů pohledu se postaralo ruské vizualizační studio.
Grafici nebudou daleko od pravdy, trefili se převzatým čelním tvarováním z Golfu VIII včetně podobných světlometů nebo téměř autentické mřížky chladiče s bočními liniemi výkonnější verze GTE. Přímým pohledem na příď Tiguanu ročníku 2021 jsou jasně vidět tvarové spojitosti napříč novými modely značky Volkswagen. Prvky T-Rocu nebo Golfu sbližují portfolio německé značky, jak mají automobilky v posledních letech ve zvyku.
Zatím neexistují jasnější materiály odhalující zadní část faceliftovaného Tiguanu, Rusové ale zřejmě správně předpovídají použití dosavadních lamp s upravenou vnitřní grafikou a k tomu by se hodily zřejmě falešné výfukové koncovky po krajích černého zakončení nárazníku. Designéři z východu nedodali odhad změn v interiéru, na každý pád můžeme očekávat minimálně nový volant, menší volič DSG nebo hlasové ovládání komfortních funkcí opět v souladu s koncernovými novinkami posledních let.
Z hlediska motorizací bude k dispozici výběr z konvenční benzínové a naftové palety, ke kterým se přidá plug-in hybridní varianta GTE s odhadovaným výkonem někde mezi 200 a 250 koňmi. Jen na baterie by vůz mohl zvládat dojezd okolo 50 kilometrů. Technická data ale pochopitelně nebyla oficiálními zdroji ani naznačena, berte uvedená čísla jen jako kvalifikovaný odhad.


Ilustrace možné podoby Volkswagen Tiguan po faceliftu
Zatím jsme znali skutečný vzhled jen boční strany a části předku
Zdroj: Kolesa
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 8 hodinamiBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včeraSpalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Mokrý warm-up pro Joana Mira 09:58
- Marc Marquez vítězem Tissot Sprintu včera 15:27
- Pole pro Gonzaleze, 7. Salač včera 14:30
- Moto3: Dva Rookies na čele včera 14:29
- Pole Position pro Quartarara v novém rekordu 1:29,324 včera 11:31
Nejnovější články
Nejnovější Honda je totální vzhledový bizár, podívejte se na tu příď jako z Pacmana. A to je jen začátek
před hodinouDevastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší
před 2 hodinamiElektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů
před 4 hodinamiKlasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček
před 5 hodinamiKrize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva