Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ferrari F12 TRS oficiálně: skládá hold 250 Testa Rossa, bez KERSu
23.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Zakázkový speciál přišel o střechu, navíc však dostal průhledný kryt motoru. Za ním najdeme zcela standardní motor s 740 koňmi.
O nejnovějším projektu divize Special Projects jsme se naposledy zmiňovali během minulého týdne, kdy na internet zamířila druhá dávka fotografií pořízených během akce Cavalcade 2014. Přitom jsme uvedli, že nejpozději o víkendu se dočkáme oficiálního odhalení. Tak se skutečně i stalo, posvítit si tedy konečně můžeme na motorový prostor, který od počátku vyvolává nejvíce otázek. Podle mnohých by totiž spalovacímu motoru měl asistovat systém KERS.
Jak se ovšem nyní ukazuje, o hybridním systému si Ferrari F12 TRS může nechat jen zdát. Jeho pohon má tak nadále na starosti „pouze“ 6,3litrový dvanáctiválec naladěný na 740 koní a 690 Nm točivého momentu. Italská automobilka přitom dodává, že navzdory pozměněné karoserii nedošlo ke změně jízdní dynamiky - sprint na stovku tak vůz nadále zvládá za 3,1 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 340 km/h.
Díky zachování standardní mechaniky je tak opětovně potvrzeno, že divize SP může měnit pouze vizuál. Přičemž ten skládá hold především modelu 250 Testa Rossa z roku 1957, ze kterého novinka přebírá i samotný název. Vyjma odstranění střechy a výrazného zaoblení čelního okna je přitom nový i prosklený kryt na kapotě motoru, postranní otvory upravující proudění vzduchu však zůstaly zachovány.
Uvnitř pak Ferrari F12 TRS dostalo mnohem čistší středovou konzoli, neboť anonymní zákazník trval na odstranění prakticky všech ovladačů. Místo toho tu máme výrazný mix Alcantary, kůže a matného černého karbonu. To vše pak korunuje cena, kterou italská automobilka oficiálně nezveřejnila, ale jež podle dohadů měla narůst na neskutečných 3,1 milionu Eur (cca 85,25 milionu korun).
Oficiální fotogalerie nového Ferrari F12 TRS moc bohatá není. Posloužit ovšem můžeme celou řadou neoficiálních videí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Automobilka vzala rekord slavného okruhu značce, která jí ho vzala předtím, ta ho vzala předtím té první a předtím si to daly ještě jednou
včera
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
14.12.2025
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- Hrdina Suzuky a BSB Ryuichi Kiyonari odchází do důchodu. včera 15:00
- MS side 2026 bez Mostu 15.12.2025
- Nejméně navštívené Grand Prix 2025 15.12.2025
- Indian Sport Scout RT 2026: s uzamykatelnými kufry 15.12.2025
- Marcel Schroetter pojede IDM Superbike 15.12.2025
Nejnovější články
Jeden z největších kritiků Tesly vyhlásil bankrot, tušíme, kdo se tu bude smát naposled
před 38 minutami
Moskvič ukázal hned dva nové modely, jeden z nich se dá koupit i v Česku
před 2 hodinami
Ferrari si nechalo patentovat nové řešení spalovacího motoru, může mu vdechnout nový život
před 3 hodinami
Tesla honí prodeje, jak se dá. V Evropě nabídne čínský model, v USA zkouší taktiku Horsta Fuchse
před 5 hodinami
Evropský cirkus se „zrušením zákazu spalovacích motorů” nezklamal, přišel s totálním nesmyslem, který opěvuje jen VW
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
