Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ferrari F12 TRS oficiálně: skládá hold 250 Testa Rossa, bez KERSu
23.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Zakázkový speciál přišel o střechu, navíc však dostal průhledný kryt motoru. Za ním najdeme zcela standardní motor s 740 koňmi.
O nejnovějším projektu divize Special Projects jsme se naposledy zmiňovali během minulého týdne, kdy na internet zamířila druhá dávka fotografií pořízených během akce Cavalcade 2014. Přitom jsme uvedli, že nejpozději o víkendu se dočkáme oficiálního odhalení. Tak se skutečně i stalo, posvítit si tedy konečně můžeme na motorový prostor, který od počátku vyvolává nejvíce otázek. Podle mnohých by totiž spalovacímu motoru měl asistovat systém KERS.
Jak se ovšem nyní ukazuje, o hybridním systému si Ferrari F12 TRS může nechat jen zdát. Jeho pohon má tak nadále na starosti „pouze“ 6,3litrový dvanáctiválec naladěný na 740 koní a 690 Nm točivého momentu. Italská automobilka přitom dodává, že navzdory pozměněné karoserii nedošlo ke změně jízdní dynamiky - sprint na stovku tak vůz nadále zvládá za 3,1 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 340 km/h.
Díky zachování standardní mechaniky je tak opětovně potvrzeno, že divize SP může měnit pouze vizuál. Přičemž ten skládá hold především modelu 250 Testa Rossa z roku 1957, ze kterého novinka přebírá i samotný název. Vyjma odstranění střechy a výrazného zaoblení čelního okna je přitom nový i prosklený kryt na kapotě motoru, postranní otvory upravující proudění vzduchu však zůstaly zachovány.
Uvnitř pak Ferrari F12 TRS dostalo mnohem čistší středovou konzoli, neboť anonymní zákazník trval na odstranění prakticky všech ovladačů. Místo toho tu máme výrazný mix Alcantary, kůže a matného černého karbonu. To vše pak korunuje cena, kterou italská automobilka oficiálně nezveřejnila, ale jež podle dohadů měla narůst na neskutečných 3,1 milionu Eur (cca 85,25 milionu korun).
Oficiální fotogalerie nového Ferrari F12 TRS moc bohatá není. Posloužit ovšem můžeme celou řadou neoficiálních videí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
včera
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Marquez je o 2 kroky vpřed před ostatními včera 20:23
- Kdo je Mattia Rato? včera 16:00
- Honda Team Asia 2026 se dvěma nováčky včera 11:00
- Zdravotní stav Noaha Dettwilera se stále zlepšuje 1.11.2025
- ESRR: Nová Road-Racingová série - 2x Hořice 31.10.2025
Nejnovější články
„Továrny tu zůstanou, ale vám už patřit nebudou.” Manažer nastínil budoucnost autoprůmyslu v EU, během pár let pojdou všichni
včera
VW dal u své novinky lidem možnost vybrat si mezi elektrickým a také spalovacím pohonem. 80 procent vzalo to, co si nepřál
včera
Zakladatel AMG musel nechat 60krát nabourat své nové auto, aby mohl poslat do prodeje pouhých 100 kusů
včera
Čína má od nového roku skončit s podporou elektromobilů a nechat je na pospas trhu. To by se začaly dít věci
včera
Poslední šance Saabu na záchranu před krachem přišla už moc pozdě. Vznikla v hrstce kusů, jedna teď může být vaše jako velká rarita
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
