Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford Kuga 2013: nová Kuga má své české ceny, začínají na 560 tisících Kč
19.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Kompaktní SUV je k mání ve dvou výbavách, s pohonem předních kol či systémem 4x4 a dvěma motory v několika výkonových naladěních.
Po dlouhém čekání konečně dorazila na evropské trhy druhá generace Fordu Kuga. Postavena je stejně jako předchůdce na platformě modelu Focus, přičemž automobilka pro tentokrát slibuje nárůst vnitřního i zavazadlového prostoru. Ten, jak je již dobře známo, lze otevírat bezdotykově, tedy kopancem pod nárazník. Samozřejmě za předpokladu, že klíčky máte v kapse. Získat tento systém navíc můžete zcela zdarma, pokud si Ford Kuga ve vyšší výbavě Titanium objednáte do konce roku. Není to ovšem jediné cenové zvýhodnění. Kromě „kopance“ v hodnotě 17 000 Kč totiž automobilka nabízí ke každému vozu zakoupenému do 31. prosince také prodlouženou pětiletou záruku Ford Protect (v hodnotě 20 000 Kč) bez příplatku.
Standardně pak ceny startují na částce 559 550 Kč, za kterou dostanete Ford Kuga s motorem 1,6 EcoBoost o výkonu 150 koní, šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol. A samozřejmě také s výbavou Trend, jež zahrnuje 17palcová litá kola, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, palubní počítač, sportovní přední sedadla, audio systém, ESP a sedm airbagů včetně kolenního pro řidiče nebo poloautomatickou klimatizaci.
Ve stejné výbavě je pak možné sáhnout i po dvoulitrovém turbodieselu, jehož 140 koní může mířit na přední (611 550 Kč) nebo všechna čtyři kola (661 550 Kč). Standardně je naftu spalující Kuga vybavena šestistupňovým manuálem, sáhnout však můžete i po dvouspojkové převodovce PowerShift. V takovém případě byste měli počítat akcelerací z klidu na stovku za 11,2 sekundy, průměrnou spotřebou 6,2 l/100 km a cenou 711 550 Kč.
Výbava Titanium je již neodbytně spřažena s pohonem všech kol, přičemž k základu přihazuje ještě automatickou dvouzónovou klimatizaci, čalounění v kombinaci látka/kůže, 4,2palcový barevný displej či přední a zadní podlahové rohože. Spojit ji můžete opět s motorem 1,6 EcoBoost, tentokráte však naladěným na 182 koní. Na stovku tak zvládnete akcelerovat za 9,7 sekundy, platit přitom budete 774 000 Kč.
K dispozici je rovněž dvoulitrový turbodiesel, mimo základní verze naladěné na 140 koní (za 721 000 Kč s manuálem, za 771 000 Kč s automatem) je přitom v nabídce také model o výkonu 163 koní. Ten v kombinaci s ručně řazenou převodovkou nabízí sprint 0-100 km/h za 9,9 s a průměrnou spotřebu 5,9 l/100 km, stát vás přitom bude 753 200 Kč.
Vrcholem celé řady je pak Kuga 2,0 Duratorq TDCi 4x4 doplněná automatem PowerShift za 803 200 Kč. Tím ale vaše rozmařilost končit nemusí. Sáhnout totiž můžete po celokoženém čalounění Torino za 45 800 Kč, multimediální sadě zahrnující lepší audio systém, navigaci a zadní parkovací kameru za 47 400 Kč či paketu Winter za 12 000 Kč.
Tím ovšem rozsáhlý výčet příplatků zahrnující i 19palcová litá kola za 18 000 Kč zdaleka není u konce. Prohlédnout si jej můžete v českém ceníku, který lze stáhnout na oficiálních stránkách Fordu (PDF 233 kB).
































Druhá generace Fordu Kuga se představila již v březnu na autosalonu v Ženevě. Do prodeje však vstupuje až nyní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 11 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejnovější články
Němci srovnali Škody Elroq a Karoq. Elektromobilu nadržují, přesto neumí zastřít, že je skoro ve všem horší než dožívající spalovák
před 8 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 10 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 11 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
včeraLidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
včera
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha