Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není

Pěti- nebo šestimístný crossover je k mání s 1,2litrovými benzinovými či dieselovými motory a obstojnou výbavou. Vzhledem však zrovna neláká.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není

18.1.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Pěti- nebo šestimístný crossover je k mání s 1,2litrovými benzinovými či dieselovými motory a obstojnou výbavou. Vzhledem však zrovna neláká.

Indický crossover jsme si na oficiálních fotkách mohli představit na sklonku loňského roku. Nyní má ovšem Mahindra KUV100 za sebou živý debut, posloužit tak můžeme sadou snímků přímo z premiéry. Hned zkraje přitom musíme zdůraznit, že za názvem novinky se skrývá označení „Kool Utility Vehicle“ neboli Úžasné užitkové vozítko. Nicméně až tak „cool“, „kool“, nebo cokoli podobného nám Mahindra KUV100 nepřipadá, při pohledu na indický crossover by člověka napadlo spíše napíchnout ho na kůl...

KUV100 jde rovnou do prodeje, přičemž k dispozici bude v pětimístné či šestimístné konfiguraci. Tomu byl logicky přizpůsoben samotný vzhled, pročež tu máme karoserii s nemalou výškou a minimálními převisy vpředu i vzadu. Vevnitř lze počítat se dvěma řadami sedadel, kdy ta přední může nabídnout střední sedadlo s jednobodovým bezpečnostním pásem. Prostor pro nohy cestujících byl přitom maximalizován plochou podlahou.

Šestimístné kapacitě se indický crossover přizpůsobil také přesunutím řadicí páky pětistupňového manuálu na středovou konzoli, kde najdeme taktéž multimediální systém s rozhráním Bluetooth či ovládání klimatizace. Dále se pak Mahindra KUV100 může pochlubit multifunkčním volantem, elektricky ovládanými zrcátky nebo světly s funkcí follow me a zadním stěračem s ostřikovačem.

Po stránce bezpečnostní dostalo vozítko standardně do vínku ABS a EBD, vrcholná úroveň výbavy K8 je ovšem k dispozici také s duálními čelními airbagy. Pod kapotou je pak možné vybírat z 1,2litrových tříválců, přičemž ten benzinový (G80) byl naladěn na 82 koní a 114 Nm točivého momentu. U dieselu (D75) je pak možné počítat se 77 koňmi a 190 Nm.

O jízdní dynamice se značka nezmiňuje, v případě spotřeby tu ovšem máme 5,5litrový průměr u benzinové verze a 3,9litrový u dieselové. Za tyto hodnoty přitom Mahindra KUV100 vděčí mikro-hybridní technologii (jinými slovy jde o systém start/stop) a duálnímu jízdnímu režimu (Power a Eco). Ceny pak startují na 442 000 indických rupií (cca 161 500 Kč).


Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 1 - Mahindra KUV100 zive foto 01Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 2 - Mahindra KUV100 zive foto 02Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 3 - Mahindra KUV100 zive foto 03Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 4 - Mahindra KUV100 zive foto 04Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 5 - Mahindra KUV100 zive foto 05Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 6 - Mahindra KUV100 zive foto 06Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 7 - Mahindra KUV100 zive foto 07Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 8 - Mahindra KUV100 zive foto 08Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 9 - Mahindra KUV100 zive foto 09Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 10 - Mahindra KUV100 zive foto 10Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 11 - Mahindra KUV100 zive foto 11Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 12 - Mahindra KUV100 zive foto 12Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 13 - Mahindra KUV100 zive foto 13Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 14 - Mahindra KUV100 zive foto 14Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 15 - Mahindra KUV100 zive foto 15Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 16 - Mahindra KUV100 zive foto 16Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 17 - Mahindra KUV100 zive foto 17Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 18 - Mahindra KUV100 zive foto 18Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 19 - Mahindra KUV100 zive foto 19Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 20 - Mahindra KUV100 zive foto 20Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 21 - Mahindra KUV100 zive foto 21Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 22 - Mahindra KUV100 zive foto 22Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 23 - Mahindra KUV100 zive foto 23Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 24 - Mahindra KUV100 zive foto 24Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 25 - Mahindra KUV100 zive foto 25Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 26 - Mahindra KUV100 zive foto 26Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 27 - Mahindra KUV100 zive foto 27Mahindra KUV100: indické SUV poprvé naživo, zase tak „kool“ není - 28 - Mahindra KUV100 zive foto 28
Mahindra KUV100 byla slavnostně odhalena a míří do prodeje, přičemž s 1,2litrovými motory startuje na 161 500 korunách

Zdroj: Indian Autos Blog

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše