Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200

(+ živé foto) Tři diamanty spojily do jednoho celku diesel, elektromotor s akumulátory a typickou robustní techniku s tuhou zadní nápravou.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200

4.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ živé foto) Tři diamanty spojily do jednoho celku diesel, elektromotor s akumulátory a typickou robustní techniku s tuhou zadní nápravou.

Japonská automobilka Mitsubishi má dnes v segmentu crossoverů a SUV zbrusu nový Outlander a kompaktní model ASX je na trhu také jen něco málo přes dva roky. Pokud se ale podíváme na data vzniku poněkud drsnějších čtyřkolek, jako jsou Pajero a pickup L200, průměrný věk jeho portfolie povážlivě vzroste. První z vozů je na trhu od roku 2006 a dvoustovka je dokonce ještě o rok starší.

Netušíme, zdali bude tento ženevský koncept prezentován jako náznak možného nástupce typové řady L200, Mitsubishi aktuální tiskovou zprávu k této sadě obrázků prozatím nevypustilo, každopádně design futuristického pickupu nedává mnoho prostoru hledat v něm cokoli jiného.

První upoutávku na sportovně-užitkový hybridní truck zveřejnilo Mitsubishi zhruba před dvěma týdny, víme proto, že čtyřdveřová studie GR-HEV disponuje diesel-elektrickým ústrojím pojmenovaným FR*3. Výkony jsou neznámé, automobilka nicméně uvádí relativně realistickou tabulkovou spotřebou 6,4 litru na 100 km.

Fotografie zezadu naznačuje, že ani v další generaci se vůz nezbaví tuhé zádní nápravy, Mitsubishi nás však již upozornilo, že použije novou generaci pohonu všech kol Super Select 4WD přímo z posledního Pajera a systém S-AWC (Super All Wheel Control), který v jiných vozech se třemi diamanty ve znaku obsahuje aktivní středový diferenciál, takzvané AYC, což je systém aktivní stáčivosti se samosvorným zadním diferenciálem. Jak konkrétně bude vypadat technika pod podlahou GR-HEV, v tuto chvíli nevíme, nejpozději zítra však budeme moci všechna technická data aktualizovat.

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo ze Ženevy.


Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 1 - Mitsubishi GR-HEV zive 01Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 2 - Mitsubishi GR-HEV zive 02Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 3 - Mitsubishi GR-HEV zive 03Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 4 - Mitsubishi GR-HEV zive 04Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 5 - Mitsubishi GR-HEV zive 05Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 6 - Mitsubishi GR-HEV zive 06
Předzvěst nového L200 živě v Ženevě

Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 7 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 01Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 8 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 02Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 9 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 03Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 10 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 04Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 11 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 05Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 12 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 06Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 13 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 07
Pokud se tento vůz skutečně objeví ve výrobě, nepochybujeme, který se současných modelů Mitsubishi pošle do důchodu

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek