Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200

(+ živé foto) Tři diamanty spojily do jednoho celku diesel, elektromotor s akumulátory a typickou robustní techniku s tuhou zadní nápravou.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200

4.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ živé foto) Tři diamanty spojily do jednoho celku diesel, elektromotor s akumulátory a typickou robustní techniku s tuhou zadní nápravou.

Japonská automobilka Mitsubishi má dnes v segmentu crossoverů a SUV zbrusu nový Outlander a kompaktní model ASX je na trhu také jen něco málo přes dva roky. Pokud se ale podíváme na data vzniku poněkud drsnějších čtyřkolek, jako jsou Pajero a pickup L200, průměrný věk jeho portfolie povážlivě vzroste. První z vozů je na trhu od roku 2006 a dvoustovka je dokonce ještě o rok starší.

Netušíme, zdali bude tento ženevský koncept prezentován jako náznak možného nástupce typové řady L200, Mitsubishi aktuální tiskovou zprávu k této sadě obrázků prozatím nevypustilo, každopádně design futuristického pickupu nedává mnoho prostoru hledat v něm cokoli jiného.

První upoutávku na sportovně-užitkový hybridní truck zveřejnilo Mitsubishi zhruba před dvěma týdny, víme proto, že čtyřdveřová studie GR-HEV disponuje diesel-elektrickým ústrojím pojmenovaným FR*3. Výkony jsou neznámé, automobilka nicméně uvádí relativně realistickou tabulkovou spotřebou 6,4 litru na 100 km.

Fotografie zezadu naznačuje, že ani v další generaci se vůz nezbaví tuhé zádní nápravy, Mitsubishi nás však již upozornilo, že použije novou generaci pohonu všech kol Super Select 4WD přímo z posledního Pajera a systém S-AWC (Super All Wheel Control), který v jiných vozech se třemi diamanty ve znaku obsahuje aktivní středový diferenciál, takzvané AYC, což je systém aktivní stáčivosti se samosvorným zadním diferenciálem. Jak konkrétně bude vypadat technika pod podlahou GR-HEV, v tuto chvíli nevíme, nejpozději zítra však budeme moci všechna technická data aktualizovat.

Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo ze Ženevy.


Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 1 - Mitsubishi GR-HEV zive 01Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 2 - Mitsubishi GR-HEV zive 02Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 3 - Mitsubishi GR-HEV zive 03Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 4 - Mitsubishi GR-HEV zive 04Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 5 - Mitsubishi GR-HEV zive 05Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 6 - Mitsubishi GR-HEV zive 06
Předzvěst nového L200 živě v Ženevě

Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 7 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 01Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 8 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 02Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 9 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 03Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 10 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 04Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 11 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 05Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 12 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 06Mitsubishi GR-HEV: z hybridu je předzvěst nástupce pickupu L200 - 13 - Mitsubishi GR-HEV 2013 oficialni foto 07
Pokud se tento vůz skutečně objeví ve výrobě, nepochybujeme, který se současných modelů Mitsubishi pošle do důchodu

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše