Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Peugeot 208 Roland Garros: špičková verze je venku, k mání bude jen někde
17.3.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Peugeot představil model 208 ve variantě Roland Garros, k dispozici je však jen na některých trzích. Ve standardu má třeba i sedadla z GTi.
Verze Roland Garros mají u Peugeotu docela tradici, třebaže se na náš trh se příliš často nedostaly. Model 208, poslední generace malého hatchbacku se lvem ve znaku, bude v této verzi k dispozici také a opět se ho u nás pravděpodobně nedočkáme. Provedení Roland Garros vždy byly charakteristické špičkovou výbavou, třeba prosklenou střechu na každém druhém městském autě nenajdete.
V podobném duchu pokračuje i 208. Uvnitř najdeme sedadla z ostrého GTi čalouněná černou kůží, samozřejmostí je také kožený volant. Ve standardu je také audiosystém s Bluetooth a USB portem, automatická dvouzónová klimatizace, automatická světla, přední mlhovky, stěrače s dešťovým senzorem, elektricky sklopná zrcátka, šestnáctipalcová kola, zatmavená skla a tempomat s omezovačem rychlosti. Za příplatek je prosklená střecha, navigace nebo parkovací senzory.
Peugeot nabídne 208 Roland Garros jen v pětidveřové variantě a v černé nebo bílé barvě, nabídka motorů bude záviset na konkrétní zemi. Španělé pod kapotou najdou benzínovou dvanáctistovku VTi Pure Tech o 82 koních a 118 Nm. Naftový motor pod kapotou bude 1,6 e-HDi se stop-startem, který dává 92 koní a 230 Nm a má mu stačit 3,3 litru nafty na 100 km. Obě jednotky jsou spojeny s pětistupňovým manuálem.
Francouzští zájemci dostanou benzínovou šestnáctistovku o 120 koních a 160 Nm, která může spolupracovat s manuálním pětikvaltem nebo automatickou čtyřstupňovou převodovkou. S tou první zvládne 208 stovku za 9,9 vteřiny, automatu to trvá o 2 s déle. Papírová spotřeba činí 5,6, resp. 6,4 l/100 km. Jakožto milovníkům nafty nabídne Peugeot Francouzům také dvě verze naftového motoru o objemu 1,6 litru, jednu o 92 koních s pětikvaltem, druhou o 115 koních s šestikvaltem.
Španělské ceny začínají na 15 800 Eurech (424 tisících Kč), francouzské na 20 800 Eurech (558 tisících Kč). Na obou těchto trzích jsou verze Roland Garros již v konfigurátorech; italský, britský, německý či český konfigurátor končí verzí Allure či Business a s příchodem verzí Roland Garros na tyto trhy bychom tedy dvakrát nepočítali.
Peugeot nabídne 208 Roland Garros jen na některých trzích a jen v černé nebo bílé barvě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
před 2 hodinami - 81letý muž si vyjel s ceněným Porsche 911. Sjel z mostu, skončil v potoce a může být rád, že žije
včera - Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
27.4.2024
Nejnovější články
- Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
před 2 hodinami - Ford lituje, že vsadil na elektromobily. S padajícími prodeji prodělává přes 3 miliony na kuse, nohama na zem se ale vrací pomalu
před 3 hodinami - K mání je překrásná vzpomínka na dobu, kdy VW skutečně dělal auta pro lidi, téměř netknutý Golf s unikátním motorem
před 4 hodinami - Firmy rozvážející balíky zjistily, že přechod ze spalovacích dodávek na elektrické bude složitější, než čekaly
včera - Dvě nejexkluzivnější SUV světa od Ferrari a Lamborghini si to konečně rozdala ve sprintu, o vítězi rozhodly centimetry
včera
Živá témata na fóru
- Politický koutek 04.29. 10:21 - M.Z.
- Onboard videa 04.28. 22:14 - Lachende Bestien
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.28. 21:54 - Truck Daškam
- S větrem ve vlasech.... 04.28. 21:02 - Brus
- Elektromobily a vse kolem nich 04.28. 20:01 - Stepan
- VZKAZY 04.27. 16:45 - řidičBOB
- Audi A6 C7 převodovky 04.27. 09:49 - Snowman000
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus