Přehled článků
38964 článků.
před 9 hodinami | Petr Prokopec
Šokovat může také vzhledem, ale to dnes nechme stranou. Po Ceedu u nás zůstala jen prázdnota, jen s elektřinou ale Kia o kupce podobných aut bojovat n...
před 11 hodinami | Petr Prokopec
Těžko říci, zda to bude stačit, neboť snaha tyto motory z nabídky eliminovat bez ohledu na cokoli je nezměrná. Porsche ale nekapituluje a dosud upozad...
včera | Petr Miler
Je to něco, co musí být jasné každému přemýšlivějšímu člověku, ze strany vedení automobilek to ale takto otevřeně nikdy nezaznělo. Pokud tedy patříte ...
včera | Petr Prokopec
Je nejen chytré, ale i vkusné a řeší to hlavní, co moderním autům vyčítáme z hlediska ergonomie jejich interiérů. V případě Tesel lišta fyzických tlač...
včera | Petr Prokopec
V posledních letech v nás byla pravidelně budována iluze bezvýznamnosti aktivit Číňanů v některých oborech, ten automobilový nevyjímaje. A v mezičase ...
včera | Petr Prokopec
Ptát se, proč by se měl čertit, když stvořil něco tak výjimečného a okamžitě ceněného? Protože to nenapadlo přímo jeho, a tak ani veškerý výnos z prod...
včera | Petr Miler
Diskvalifikace obou aut naprosto dominantního týmu pro takto flagrantní technickou nezpůsobilost dva závody před koncem letošní sezóny Formule 1 nedáv...
23.11.2025 | Petr Prokopec
Být to výsledkem větší efektivity fungování evropského automobilového průmyslu, nikdo neřekne popel. Jenže tak to není. Jde o výsledek jeho upadající ...
23.11.2025 | Petr Miler
Fanoušky tohoto auta jsme se nikdy nestali, nebylo ale těžké jej respektovat pro jeho technické přednosti, význam pro samotnou automobilku a jasně ide...
23.11.2025 | Petr Prokopec
A to jste neviděli sedačky, strop a další detaily. Všechno působí jako z nějaké herní edice Renaultu Twingo, realita je ale taková, že jde o poslední ...
23.11.2025 | Petr Miler
Pokud jste se už párkrát ptali sami sebe, kam Němci dali všechnu svou excelenci, která je v minulých dekádách poslala z téměř ničeho až na vrchol potr...
23.11.2025 | Petr Miler
A není to tak, že by to loni byli dva lidé a letos jsou tři. Doma své elektrické auto nechává už 40 procent uživatelů, což je o 5 procentních bodů víc...
23.11.2025 | Petr Miler
Zní to líbivě a byli bychom rádi, kdyby to byla pravda. Ale není a snaha věc prezentovat tímto způsobem je docela hanebným zastíráním velmi kruté, něk...
23.11.2025 | Petr Miler
Pokud nestačí protežování čehokoli na to, abyste v nějakém klání uměle dosáhli „správného výsledku”, pořád se s toutéž motivací dají házet nové a nové...
23.11.2025 | Petr Prokopec
Může působit jako přízrak z minulosti, ale je to nově vyvinutý stroj, který dokáže jezdit velmi rychle po souši i po vodě. Nejzajímavější ale nakonec ...
22.11.2025 | Petr Prokopec
Spojil s ní svou tvář, navíc za ní stojí vskutku dobře situovaný byznysmen. A její auta jsou nepochybně zajímavá. Nic z toho ale nemusí stačit k přeži...
22.11.2025 | Petr Miler
I ty, mnichovský Brute? Doufali jsme, že BMW se při svém přístupu k celé této agendě k takové absurditě nesníží, ale zřejmě to bylo příliš lákavé. A t...
22.11.2025 | Petr Prokopec
Jako by nestačilo, jak tohle auto vypadá... Být určeno jen pro Evropu, bez šestiválců se obejde, jeho hlavním odbytištěm je ale místo, kde aktuálně zn...
22.11.2025 | Petr Miler
Pro fandy je to jeden ze svatých grálů moderní automobilové historie, pro většinu lidí skoro nic. Bank tady ale berou ti první, hlavně pak ti, kteří s...
21.11.2025 | Petr Prokopec
Majitel si ho sám naboural a sám ho chce opravit, v čemž mu Bugatti v určité chvíli začalo bránit. Majitel se proti tomu ohradil, což by jiné automobi...