Přehled článků
38983 článků.
před 7 hodinami | Petr Prokopec
Od deseti k pěti a pak od pěti k nule, přibližně touto cestou se ubíral život bývalého profesionálního sportovce, který se nakonec rozhodl živit troch...
před 9 hodinami | Petr Miler
Tomu se říká bolestivá lekce. Některým se takové bohužel dostane až ve chvíli, když s takto koncipovaným autem zkusí žít. S určitými způsoby využití j...
před 10 hodinami | Petr Prokopec
Zatímco u šířeji zaměřených automobilek se můžeme bavit o tom, zda s nucenou elektrifikací přijdou o 20, 50 nebo 70 procent zákazníků, ty zaměřené na ...
včera | Petr Prokopec
Je to smutné, ale skoro to vypadá, že ten betonový fundament na hlavní fotce bude lehčí než auto na něm stojící. Jsme přesvědčeni, že nový Cayenne vst...
včera | Petr Prokopec
Party zjevně skončila, jakkoli je pozoruhodné, že kupci těchto aut budou dál zahrnováni dotacemi při koupi. Pak už ale budou jen platit pokaždé, kdy v...
včera | Petr Prokopec
Je to trend, kterému nefandíme. A jeho rozmach se dá vysvětlit snad jen jediným způsobem. V tomto případě ale vlastně zapadá do kreativní marnosti nah...
včera | Petr Prokopec
Není až tragikomickým otočením zápletky, hotovým zvratem v avizovaném ději, když největší čínská automobilka přijde v době, kdy v Evropě potíráme spal...
včera | Petr Miler
Kdybychom měli jmenovat dvě lidské charakteristiky, které jsou se současným automobilovým světem spojené víc než jakékoli jiné, jmenujeme aroganci a p...
26.11.2025 | Petr Prokopec
Mnichovští dnes s prodejem „dostatku” elektromobilů nemají problém, jsou si ale dobře vědomi toho, že všem je prostě nevnutí. Šéf firmy Oliver Zipse t...
26.11.2025 | Petr Miler
Pokud něco ukazuje hloubku úpadku německé automobilky v posledních letech, jsou to tato vyjádření. Jestliže jsou účelová, je to zlé. Jestliže jsou upř...
26.11.2025 | Petr Prokopec
Pokud jste nejednou ronili slzy za interiéry BMW, ve kterých můžete tlačítky změnit teplotu ventilace, pustit si vyhřívání sedadel nebo vypnout všechn...
26.11.2025 | Petr Prokopec
Elektrická revoluce evidentně zadrhává, rozjeté projekty na výrobu baterek ale mnohdy jedou dál. Firmy sice začínají nedokončené továrny zmrazovat a v...
26.11.2025 | Petr Prokopec
Za spekulaci už to nemohou označit ani nevěřící Tomášové, tohle auto prostě existuje a Dacia testuje jeho pokročilé prototypy. Kromě velkého zavazadel...
26.11.2025 | Petr Prokopec
Od začátku nesmyslné plány se dál hroutí a automobilka už se to ani nepokouší zastřít. Z vyjádření produktového šéfa modelu Temerario je zjevné, že je...
26.11.2025 | Petr Prokopec
Vývoj na poli automobilového osvětlení je v posledních dekádách opravdu překotný, obvykle ale soustředil na jejich svítivost. U Oracle Lighting na to ...
26.11.2025 | Petr Miler
A není to tak, že by to loni byli dva lidé a letos jsou tři. Doma své elektrické auto nechává už 40 procent uživatelů, což je o 5 procentních bodů víc...
26.11.2025 | Petr Miler
Zní to líbivě a byli bychom rádi, kdyby to byla pravda. Ale není a snaha věc prezentovat tímto způsobem je docela hanebným zastíráním velmi kruté, něk...
26.11.2025 | Petr Miler
Pokud nestačí protežování čehokoli na to, abyste v nějakém klání uměle dosáhli „správného výsledku”, pořád se s toutéž motivací dají házet nové a nové...
25.11.2025 | Petr Prokopec
Něco takového jsme opravdu nečekali, o to víc potěšující ale tohle auto je - základním pojetím i technikou. Zatím jde o koncept, který ovšem má mít k ...
25.11.2025 | Petr Prokopec
Není to ani skutečná novinka, o tovární dílo se ovšem jedná. A byť není stvořeno na základě ani té nejatraktivnější generace Cayenne, ani není upraven...