Přehled článků

38933 článků.

ADAC zjišťoval, kolik kapacity baterií zbylo po najetí 200 000 km plug-in hybridům, i nejlepší výsledek je bída

včera | Petr Prokopec

ADAC zjišťoval, kolik kapacity baterií zbylo po najetí 200 000 km plug-in hybridům, i nejlepší výsledek je bída Je to další pokus, který jasně ukazuje, jak rychle a intenzivně baterie moderních elektrifikovaných aut s časem ztrácí svou původní kapacitu. A „nevho...

Jaguar Land Rover vykázal za poslední kvartál hrozivou ztrátu, už se z ní také nemusí vzpamatovat

včera | Petr Prokopec

Jaguar Land Rover vykázal za poslední kvartál hrozivou ztrátu, už se z ní také nemusí vzpamatovat Vzhledem k situaci firmy a negativní okolnostem z poslední doby není záporný výsledek překvapením, jeho míra ale ano. Právě kvůli tomu, kolik negativn...

Víc a víc řidičů elektromobilů se vyhýbá ježdění s nimi na dovolenou. Buď nejedou vůbec, nebo si půjčí jiné auto

včera | Petr Miler

Víc a víc řidičů elektromobilů se vyhýbá ježdění s nimi na dovolenou. Buď nejedou vůbec, nebo si půjčí jiné auto A není to tak, že by to loni byli dva lidé a letos jsou tři. Doma své elektrické auto nechává už 40 procent uživatelů, což je o 5 procentních bodů víc...

Rusové si nové Maybachy koupit nemohou, a tak si začali dělat vlastní z Lady. Připomíná to „ruský luxus” 80. let

včera | Petr Prokopec

Rusové si nové Maybachy koupit nemohou, a tak si začali dělat vlastní z Lady. Připomíná to „ruský luxus” 80. let Tohle je hotový Maybach pro chudé, navíc pro hodně chudé. Sedí barevné schéma i kola ve stylu kanálových poklopů. A víte co? Přes jistou směšnost a ký...

Podívejte se, diesely nejsou mrtvé, poslední novinka VW pro Evropu má pod kapotou motor V6 TDI

včera | Petr Prokopec

Podívejte se, diesely nejsou mrtvé, poslední novinka VW pro Evropu má pod kapotou motor V6 TDI Ústup kdysi tak oblíbeného pohonu do pozadí nemá nic společného s jeho popularitou, zasloužily se o něj hlavně regulace a v návaznosti na ně výrobci. ...

Ceny klasických aut v poslední době prudce klesly, jen tyto modely dál rostou na hodnotě

včera | Petr Prokopec

Ceny klasických aut v poslední době prudce klesly, jen tyto modely dál rostou na hodnotě Pokud jste si v posledních letech zvykli na to, že stačí koupit skoro cokoli staršího a máte v garáži jakési zlato na kolech, už to neplatí. Expert vy...

Ford Focus potichu skončil ve výrobě, továrnu zavřou. Firmě nestál ani za jednu ušmudlanou fotku

včera | Petr Miler

Ford Focus potichu skončil ve výrobě, továrnu zavřou. Firmě nestál ani za jednu ušmudlanou fotku Míra dekadence evropského Fordu vždy znovu ohromí. Bylo v prvé řadě nepochopitelné, že Focus měl skončit, je nepochopitelné, že skutečně skončil. A zů...

Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”?

včera | Petr Miler

Vážně to není „my proti nim”? Opravdu jsou lidé vyvíjející elektrická a spalovací auta stejní nadšenci, jen pracují s „jiným materiálem”? Zní to líbivě a byli bychom rádi, kdyby to byla pravda. Ale není a snaha věc prezentovat tímto způsobem je docela hanebným zastíráním velmi kruté, něk...

Zelené hlavičky dostaly nový nápad: Uměle zpomalit fungování čerpacích stanic, aby jejich favorité konečně vyhráli

včera | Petr Miler

Zelené hlavičky dostaly nový nápad: Uměle zpomalit fungování čerpacích stanic, aby jejich favorité konečně vyhráli Pokud nestačí protežování čehokoli na to, abyste v nějakém klání uměle dosáhli „správného výsledku”, pořád se s toutéž motivací dají házet nové a nové...

Nový šéf promluvil o budoucnosti Renaultu. Překvapivě odporuje EU, zrušením regulací chce snížit ceny aut o víc než třetinu

17.11.2025 | Petr Prokopec

Nový šéf promluvil o budoucnosti Renaultu. Překvapivě odporuje EU, zrušením regulací chce snížit ceny aut o víc než třetinu V podobné pozici, zvlášť v případě francouzské a státem ovládané automobilky, by člověk čekal někoho, pro koho i držet ústa a krok bude málo. Francois...

Elektrický Mercedes G je takový propadák, že firma musela zdvojnásobit už tak neobvyklé slevy, za nápad ho prodávat by někdo měl letět

17.11.2025 | Petr Miler

Elektrický Mercedes G je takový propadák, že firma musela zdvojnásobit už tak neobvyklé slevy, za nápad ho prodávat by někdo měl letět Je obtížné pochopit, jak se tohle auto vůbec mohlo dostat do výroby a prodeje, jaká idea stála za představou, že si jej jakkoli větší množství lidí bu...

Tesla je na tom s prodeji tak zle, že lidem zpřístupní léta zarytě odmítanou funkci

17.11.2025 | Petr Prokopec

Tesla je na tom s prodeji tak zle, že lidem zpřístupní léta zarytě odmítanou funkci Dokud Tesla byla na koni, hrdě odmítala vycházet zákazníkům vstříc i v případech, kdy by jí to zřetelně pomohlo k vyšší popularitě. Teď na koni není, ...

Jediný kdy vyráběný sportovní diesel Mercedesu vznikl v pouhých 691 kusech. Dnes je to zapomenutá rarita, tento jde koupit skoro nový

17.11.2025 | Petr Miler

Jediný kdy vyráběný sportovní diesel Mercedesu vznikl v pouhých 691 kusech. Dnes je to zapomenutá rarita, tento jde koupit skoro nový Vidíte to netknuté kolo, zářící brzdy a sytý rudý lak? V tak dokonalém stavu je tohle auto celé, mělo totiž jen jednoho majitele, který s ním sotva je...

Němci postavili proti VW Golf jeho elektrického nástupce. ID.3 nápadně nadržovali, přesto prohrál

16.11.2025 | Petr Prokopec

Němci postavili proti VW Golf jeho elektrického nástupce. ID.3 nápadně nadržovali, přesto prohrál Je docela smutné, když do srovnání nasadíte hvězdu automobilky i médií, postavíte ji proti zašlapávané alternativě, nadržujete jí tak nápadně, až to b...

Tuzexový sen Čechoslováků si můžete koupit dodnes nejetý, stačit vám na něj bude míň korun než kdysi bonů

16.11.2025 | Petr Miler

Tuzexový sen Čechoslováků si můžete koupit dodnes nejetý, stačit vám na něj bude míň korun než kdysi bonů Na dobu před listopadem 1989 se slzou v oku snad vzpomínat netřeba, po autech, která jsme si tehdy koupit mohli, a přesto nemohli, si ale leckdo poste...

Nový ambasador Bentley se aspoň věrohodně tváří jako někdo, kdo by auta značky mohl kupovat

16.11.2025 | Petr Prokopec

Nový ambasador Bentley se aspoň věrohodně tváří jako někdo, kdo by auta značky mohl kupovat Spojovat image automobilky s někým nebo něčím je v dnešní době vždy ošidné, Bentley ale působí dojmem, že ví, co dělá. Její nový ambasador ke značce s...

Čína se nezapře. Plánuje zákonem omezit akceleraci aut, je to další směšná regulace

16.11.2025 | Petr Prokopec

Čína se nezapře. Plánuje zákonem omezit akceleraci aut, je to další směšná regulace „Dej blbci funkci a vymyslí lejstro,” pravil slavně Jan Werich. Lidí vymýšlejících lejstra dnes máme v Evropě hromady, v Číně ale pořád dokážou zajít ...

Problémy VW se prohlubují, nejvyšší vedení kvůli finančním potížím odmítlo schválit investice do továren a nových modelů

16.11.2025 | Petr Miler

Problémy VW se prohlubují, nejvyšší vedení kvůli finančním potížím odmítlo schválit investice do továren a nových modelů Německému koncernu chybí stovky miliard, které aktuálně nemá kde vzít. Nejvyšší vedení si tak netroufá ani schválit investiční záměry pro další roky, ...

Elektrická Godzilla nebude, automobilka ji odpískala. Prý zkoumá „jiné cesty” kvůli „přehodnocení elektromobilů”

15.11.2025 | Petr Prokopec

Elektrická Godzilla nebude, automobilka ji odpískala. Prý zkoumá „jiné cesty” kvůli „přehodnocení elektromobilů” Nebýt to k pláči, museli bychom se smát. Jaké přehodnocení? Elektrický supersport byl od začátku totálně nesmyslný nápad, který v praxi nikdy nemohl f...

Číňané nakonec nabídnou všechno. Teď přichází s luxusním autem, na které si svého času netrouflo ani Audi

15.11.2025 | Petr Prokopec

Číňané nakonec nabídnou všechno. Teď přichází s luxusním autem, na které si svého času netrouflo ani Audi Auta jako tohle by měla být doménou evropských automobilek, nakonec to ale musí být čínský BAIC, který si jej skrze jednu ze svých nových značek trouf...

Následující >1 / 1947