Přehled článků
38933 článků.
včera | Petr Prokopec
Je to další pokus, který jasně ukazuje, jak rychle a intenzivně baterie moderních elektrifikovaných aut s časem ztrácí svou původní kapacitu. A „nevho...
včera | Petr Prokopec
Vzhledem k situaci firmy a negativní okolnostem z poslední doby není záporný výsledek překvapením, jeho míra ale ano. Právě kvůli tomu, kolik negativn...
včera | Petr Miler
A není to tak, že by to loni byli dva lidé a letos jsou tři. Doma své elektrické auto nechává už 40 procent uživatelů, což je o 5 procentních bodů víc...
včera | Petr Prokopec
Tohle je hotový Maybach pro chudé, navíc pro hodně chudé. Sedí barevné schéma i kola ve stylu kanálových poklopů. A víte co? Přes jistou směšnost a ký...
včera | Petr Prokopec
Ústup kdysi tak oblíbeného pohonu do pozadí nemá nic společného s jeho popularitou, zasloužily se o něj hlavně regulace a v návaznosti na ně výrobci. ...
včera | Petr Prokopec
Pokud jste si v posledních letech zvykli na to, že stačí koupit skoro cokoli staršího a máte v garáži jakési zlato na kolech, už to neplatí. Expert vy...
včera | Petr Miler
Míra dekadence evropského Fordu vždy znovu ohromí. Bylo v prvé řadě nepochopitelné, že Focus měl skončit, je nepochopitelné, že skutečně skončil. A zů...
včera | Petr Miler
Zní to líbivě a byli bychom rádi, kdyby to byla pravda. Ale není a snaha věc prezentovat tímto způsobem je docela hanebným zastíráním velmi kruté, něk...
včera | Petr Miler
Pokud nestačí protežování čehokoli na to, abyste v nějakém klání uměle dosáhli „správného výsledku”, pořád se s toutéž motivací dají házet nové a nové...
17.11.2025 | Petr Prokopec
V podobné pozici, zvlášť v případě francouzské a státem ovládané automobilky, by člověk čekal někoho, pro koho i držet ústa a krok bude málo. Francois...
17.11.2025 | Petr Miler
Je obtížné pochopit, jak se tohle auto vůbec mohlo dostat do výroby a prodeje, jaká idea stála za představou, že si jej jakkoli větší množství lidí bu...
17.11.2025 | Petr Prokopec
Dokud Tesla byla na koni, hrdě odmítala vycházet zákazníkům vstříc i v případech, kdy by jí to zřetelně pomohlo k vyšší popularitě. Teď na koni není, ...
17.11.2025 | Petr Miler
Vidíte to netknuté kolo, zářící brzdy a sytý rudý lak? V tak dokonalém stavu je tohle auto celé, mělo totiž jen jednoho majitele, který s ním sotva je...
16.11.2025 | Petr Prokopec
Je docela smutné, když do srovnání nasadíte hvězdu automobilky i médií, postavíte ji proti zašlapávané alternativě, nadržujete jí tak nápadně, až to b...
16.11.2025 | Petr Miler
Na dobu před listopadem 1989 se slzou v oku snad vzpomínat netřeba, po autech, která jsme si tehdy koupit mohli, a přesto nemohli, si ale leckdo poste...
16.11.2025 | Petr Prokopec
Spojovat image automobilky s někým nebo něčím je v dnešní době vždy ošidné, Bentley ale působí dojmem, že ví, co dělá. Její nový ambasador ke značce s...
16.11.2025 | Petr Prokopec
„Dej blbci funkci a vymyslí lejstro,” pravil slavně Jan Werich. Lidí vymýšlejících lejstra dnes máme v Evropě hromady, v Číně ale pořád dokážou zajít ...
16.11.2025 | Petr Miler
Německému koncernu chybí stovky miliard, které aktuálně nemá kde vzít. Nejvyšší vedení si tak netroufá ani schválit investiční záměry pro další roky, ...
15.11.2025 | Petr Prokopec
Nebýt to k pláči, museli bychom se smát. Jaké přehodnocení? Elektrický supersport byl od začátku totálně nesmyslný nápad, který v praxi nikdy nemohl f...
15.11.2025 | Petr Prokopec
Auta jako tohle by měla být doménou evropských automobilek, nakonec to ale musí být čínský BAIC, který si jej skrze jednu ze svých nových značek trouf...