včera | Petr Miler
Odbornost tohoto člověka nelze nijak zpochybnit. Je to skutečný expert, který stál od píky zejména u vývoje motoru, s nímž Sebastian Vettel čtyřikrát ...
8.6.2025 | Petr Prokopec
Tohle je léčba, kterou Honda potřebuje jako prase drbání. S elektromobilitou Japonci jednoznačně narazili, teď od ní ustupují a raději hledají cesty, ...
8.6.2025 | Petr Miler
Volkswagen o tom dosud nemluvil, zřejmě to pro něj není populární téma. Ale s tím, jak se jeho údajně čistě elektrická platforma blíží svému prvnímu k...
29.5.2025 | Petr Prokopec
Jít o projev přirozené evoluce, budeme opatrně optimističtí, takto si raději počkáme, zda brzdy vedle normami vynuceného přínosu budou pořád dělat tak...
20.5.2025 | Petr Prokopec
Jestli něco definuje mnichovské novinky posledních let, pak je to ohromný nárůst hmotnosti. Přesto je brutální, mezigeneračně asi 600kilová nadváha mo...
14.5.2025 | Petr Miler
Dnes je dávno zastíněný novějšími a většími symboly stupidity typu půltunové baterie zaskakující za 20litrovou nádrž, v principu stále stejný příběh a...
12.5.2025 | Petr Miler
Jestli dosud existovalo něco, v čem byly evropské automobilky opravdu doma a téměř nikdo jiný jim nebyl schopen rozumně konkurovat, šlo o naftové moto...
10.5.2025 | Petr Prokopec
Tomu se říká obrat. Třícípá pochopila, že snaha co nejrychleji „zezelenat” by jí mohla také přivést do hrobu, a tak zkouší jít znovu na ruku zákazníků...
7.5.2025 | Petr Prokopec
Původně si Volkswagen chtěl u těchto novinek vystačit jen s elektrickým pohonem, nakonec ale zjistil, že by takto neoslovil skoro nikoho. Jeho nové Sc...
7.5.2025 | Petr Prokopec
Automobilky o schopnostech svých aut rády přehání, to není nic nového ani čínského. V případě klíčových technických dat se ale realita už kvůli jejich...
5.5.2025 | Petr Prokopec
Motor působí od počátku trochu jako pevnost, neboť se do něj skoro nedá dostat, uvnitř pak vypadá na svůj nájezd až neuvěřitelně zachovale. Co ho tedy...
27.4.2025 | Petr Prokopec
Nový Tourbillon dostal takřka metr dlouhý agregát, který si vyžádal řadu specifických řešení. Mimo jiné se tak chlubí kombinací svou současně fungujíc...
24.4.2025 | Petr Prokopec
Inovace milujeme, ale musí dávat smysl. K čemu je volant, na kterém si jiní vylámali zuby, ve spojení s technickým řešením, na kterém si je vylámali t...
24.4.2025 | Petr Miler
Když někdo v Evropě horuje za opuštění spalovacích motorů, tím spíš pak těch větších, nezřídka argumentuje tím, že takovým směrem míří vývoj pod takto...
22.4.2025 | Petr Prokopec
Jestli je to ta pravá revoluční věc, která dovolí automobilkám naplno uznat své předchozí omyly a udělat nezbytný krok zpátky, ukáže teprve čas. Nedá ...
18.4.2025 | Petr Miler
Nevíme, jestli je to to správné „konečné řešení”, nepochybně ale ukazuje jednu z cest, kterou se automobilky mohou zkusit vydat. To až nevyhnutelně uz...
15.4.2025 | Petr Miler
Vedení Evropské unie si dávno neumí představit svět, ve kterém by se množství zákonných omezení každým rokem nezvyšovalo aspoň exponenciálně. A tak ne...
2.4.2025 | Petr Prokopec
Dávat tyhle dvě veličiny na misky jedné váhy svědčí jen o naprosté nekompetentnosti lidí, kteří tak činí. Je to jako říkat, že je někde holínek než ho...
28.3.2025 | Petr Prokopec
My si na rozdíl od jiných nehrajeme na proroky a budoucnost neznáme. Pokud ale cílem má být „vynulování” emisí CO2 s minimálními negativními dopady, p...
25.3.2025 | Petr Prokopec
Teslu původní test Marka Robera, který instaloval na silnici zeď působící jako její pokračování, nestavěl zrovna do dobrého světla, auto jí prostě pro...