Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha
15.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Upravený kabriolet díky vyššímu výkonu zvládne stovku za rovných 5 sekund a rozjede se na 275 km/h. Pyšní se i agresivnějším bodykitem.
Značku Alpina asi není třeba představovat, přece jen jde o jednoho z nejznámějších úpravců vozů BMW. Nejde ovšem o klasickou tuningovou firmu, v tomto směru je společnost považována za samostatnou automobilku. Naposledy jsme vám přitom mohli představit modely B5 a B6 Bi-Turbo Edition 50, které jsou založeny na řadách 5 a 6. Nyní sestoupíme o stupínek níže ke čtyřkovému kabrioletu, který je k dispozici ve verzi D4 Bi-Turbo.
O pohon této verze se stará stejný třílitrový diesel jako u provedení D3, přičemž počítat můžeme i se stejným výkonem 350 koní a točivým momentem 700 Nm. Stovku pak s touto silou kabriolet pokoří za 4,6 sekundy, což oproti kupé se stejným agregátem představuje zhoršení o čtyři desetiny. Vinu přitom můžeme dávat o poznání vyšší hmotnosti, která oproti vozu s pevnou střechou vážícímu 1 585 kg narostla o 230 kilogramů.
Mimo to jízdní dynamika kabrioletu počítá s nejvyšší rychlostí 275 km/h, normovaná spotřeba pak byla vypočítána na 5,9 l/100 km. Ve standardní výbavě nechybí ani 19palcová litá kola, adaptivní sportovní podvozek nebo čelní xenony. Jedinou dostupnou volbou je osmistupňový automat, se kterým Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio startuje na sumě 64 800 Eur (cca 1 781 000 Kč).
Opomenut nebyl ani bodykit, který počítá s čelním spoilerem a zadní odtrhovou hranou zavazadlového prostoru. S ohledem na posílení motoru došlo také k osazení efektivnějších brzd, interiér je pak možné upravit dle fantazie kupujících. V takovém případě je ovšem třeba počítat s ještě vyšší cenou.
Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio spojilo 350 dieselových koní se skládací střechou. Oproti stejně výkonnému kupé ovšem vlivem vyšší hmotnosti zvládá stovku o čtyři desetiny sekundy pomaleji
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Stavbaři omylem vyhodili do vzduchu 110 let starý most, tomu se říká špatný den v práci
před 5 hodinami - Nejvzácnější a nejpodivnější moderní Lambo se po letech konečně prodalo, i aukční rekord ale musel majitele zklamat
14.6.2024 - Na Ukrajině se při předvádění se srazili řidiči nových BMW M3 a M4, to se hned tak nevidí
12.6.2024
Nejčtenější články
- Přímé srovnání jasně prokázalo, že Musk lhal o tom, co Tesla Cybertruck dokáže ve srovnání s Porsche 911
17.5.2024 - Nejprodávanější Jaguar končí bez nástupce, i ten padl za oběť posedlosti značky elektromobily
17.5.2024 - Číňanům už Čína není dost dobrá, první tamní automobilka si nově vystačí jen s působením v Evropě
17.5.2024 - Nechcete sedan s motorem Ferrari? Jediný prodejce jich nabízí hned pět, všech pět v zemi
17.5.2024 - Ani šéf Fordu už si nemyslí, že elektrický Mustang je vůbec Mustang, raději zapomněl, že ho firma vyrábí
18.5.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva