Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní

Šestý díl filmové série opět nabídne tuningová monstra. To japonské poladila mechanicky firma SP Engineering, opticky pak úpravce BenSopra.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní

21.1.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Šestý díl filmové série opět nabídne tuningová monstra. To japonské poladila mechanicky firma SP Engineering, opticky pak úpravce BenSopra.

Filmová série Rychle a zběsile se v posledních dílech soustředí spíše na charaktery Vina Diesela a Paula Walkera než na jejich automobily. To by ale nemusel být případ prozatím posledního šestého dílu, který má premiéru v amerických kinech v květnu tohoto roku. Rychlí a zběsilí chlapíci totiž v rámci svého výletu do Evropy vyzkouší Pagani Zonda, Lotus Evora, Mercedes-Benz SLS či BMW M5. Opomenuty pak nebudou ani tradiční americké stroje zastupované třeba Fordem Mustang nebo ty japonské prezentované Toyotou GT 86 nebo Nissanem GT-R, na jehož modifikace se dnes podíváme.

Oproti standardu se světle modrý exemplář proměnil po stránce exteriérové i pod kapotou, přičemž v první chvíli zaregistrujete hlavně brutálně vzhlížející karoserii. Tu má na starosti japonská tuningová firma BenSopra, která kromě vlastních komponentů dosadila ještě karbonové dveře, prahy a panely s ventilací značky Seibon či karbonovou kapotu a střechu od AMS Performance. Kromě toho vzadu nechybí rychloupínáky Sparco, zatímco příď ozdobily úchyty od AeroCatch.

Modifikace pod kapotou má pak na starosti švýcarská společnost SP Engineering, která 3,8litrový přeplňovaný šestiválec osadila kitem P800 a výfukovým potrubím HKS. Výsledkem je 686 koní v takřka 7 000 ot./min, což by Nissanu GT-R mělo zaručit působivé zrychlení nejen na plátně, ale také v reálném životě. S ohledem na překalibrování řídicí jednotky a nový management palivového čerpadla ovšem budete potřebovat pohonné hmoty s oktanovým číslem 100.

Vylepšeny byly rovněž brzdy, kdy karbon-keramické kotouče dodala firma Weapons Grade Performance, zatímco pancéřované hadičky nesou logo Endless. Mimo to Nissan GT-R dostal ještě minoritní úpravy interiéru, kde nechybí třeba volant MCR.

Tou nejlepší zprávou pro fanoušky extrémního tuningu je ovšem fakt, že již od roku 2011 mohou kit firmy BenSopra objednávat i pro své GT-R. Přičemž k dispozici je i ladění motoru na výkon okolo 1 000 koní.


Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 1 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 01Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 2 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 02Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 3 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 03Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 4 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 04Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 5 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 05Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 6 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 06Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 7 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 07Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 8 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 08
Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 9 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 09Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 10 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 10Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 11 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 11Nissan GT-R R35 pro Rychle a zběsile 6: modrá bestie nabízí výkon 686 koní - 12 - Nissan GT-R BenSopra SP Engineering 12
V prvé chvíli Nissan GT-R upoutá bodykitem firmy BenSopra, v druhé pak výkonem 686 koní navýšeným firmou SP Engineering

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše