Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
James May měl prozradit fakta, která o něm lidé neví, řekl pozoruhodné věci
7.3.2019 | Petr Prokopec
Hvězda Top Gearu a The Grand Tour se měla svěřit se sedmi věcmi, které o něm veřejnost neví. James May jich nakonec vytáhl jen šest, i tak stojí za pozornost, jsou vtipné i zarážející.
Novinářská kariéra Jamese Maye odstartovala již na počátku 80. let minulého století. Známým se po celém světě však stal až poté, co začal společně s Jeremy Clarksonem a Richardem Hammondem moderovat Top Gear. Překvapivě tak neučinil již během první série omlazeného pořadu v roce 2002, nevěřil totiž v její úspěch. Ten se však dostavil prakticky ihned, další pozvánku do rozjetého vlaku tak již James neodmítl. Společně s Clarksonem a Hammondem pak vytvořil nerozdělitelnou trojici, která nakonec společně opustila BBC a zakotvila u Amazonu.
Kromě toho se May a spol. upsali rovněž internetovému projektu DriveTribe, který spoluvlastní. Celá platforma je ale ve velké ztrátě a není jisté, zda vůbec prorazí. Hvězdné trio se ale snaží dál dělat vše pro její úspěch, a tak James May neváhal vytáhnout ani několik kostlivců ze skříně a magazínu DriveTribe se svěřil se sedmi věcmi, které o něm veřejnost neměla vědět. A jsou to přinejmenším vtipné záležitosti.
První skutečností je fakt, že May nevlastní žádný vůz s motorem vpředu, místo toho mají všechna jeho auta pohonnou jednotku uprostřed či vzadu. Možná vás napadne Fiat Panda, kterému v dobách Top Gearu častokrát vyznával nehynoucí lásku, ten ale není jeho, patří jeho drahé polovičce.
My se tak můžeme přesunout k číslu dvě, kterým je fobie z drátů trčících z počítačů a televizí. James má problém hlavně s tím, když se zamotají, ze zkroucených svazků jej prý až bolí za krkem.
Populární moderátor se dále svěřil s tím, že se při jedné návštěvě vládní budovy zapsal jako Ježíš Nazaretský a nikdy se už takto neodhlásil. Teď se bojí říci, co to vůbec bylo za instituci, neboť má strach, že když vypukne požár, hasiči se budou marně shánět po člověku s visačkou „Ježíš”.
Co je zřejmě nejzajímavější, May se přiznal k tomu, že kdysi ukradl Jaguar, a to samotné automobilce. Jeden z novinářských vozů měl půjčený na půl roku, ovšem v mezičase se přestěhoval a výrobci to nesdělil. Když pak jeden ze zástupců Jaguaru po třech letech zaklepal na dveře se žádostí o klíčky, James řekl jen: „Cože, to auto tady pořád stojí?” Moc věrohodně to asi neznělo - najeto měl už 110 tisíc kilometrů.
Ve finále pak May přiznává, že na svých klíčcích neustále nosí kleštičky na nehty, neboť má paniku z toho, že se polámou a budou ostré. Vymyslel také bankomat s herní funkcí, kde byste zvolili požadovanou částku a pak hráli o její zdvojnásobení. V případě výhry by však vždy z účtu odešla jen původně požadovaná částka. Žádná z bank prý zájem neprojevila.
Tím Jamesova zpověď končí, zda ale přiláká webu DriveTribe nové uživatele, je ve hvězdách. Pokud ale May hledá své fanoušky mezi matematiky, pak má palec dolů takřka jistý. Jakkoliv měl totiž zmínit faktů sedm, vyjmenoval jich pouze šest. Že by tedy tím posledním byla skutečnost, že neumí počítat? Doufejme, že nikoliv a místo toho si mysleme cosi o nedorozumění, nakonec, onu sedmičku mu mylně potvrdila žena za kamerou...
James May se svěřil s několika fakty, které jste nejspíše nevěděli. Třeba, že kdysi ukradl Jaguar
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před hodinou - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před hodinou - Elon Musk propustil celý reklamní tým značky pár měsíců poté, co ho stvořil, nesahal mu ani po kotníky
před 2 hodinami - Už 9 let v garáži zavřenou, dodnes novou špičkovou Škodu Superb dál nikdo nechce, majitel to odmítá vzdát
včera - Ford se nepoučil, brutální vrcholný Mustang navzdory jeho ceně prodává stejně teatrálně jako kdysi GT
včera - Stále více dieselů nezvládá projít už svou první STK, za opravu majitelé platí až 75 tisíc Kč
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva