před 3 hodinami | Petr Miler
Byly to zvláštní časy, které do extrému vyhrotily nejen rivalitu značek jako Volkswagen a Opel na poli sportovních modelů, ale i jejich úpravců. Kam t...
včera | Petr Prokopec
Říká, že Evergrande automobilového světa už existuje a pouze čekáme na chvíli, než to praskne. Automobilky orientované na elektrická auta prý pracují ...
včera | Petr Prokopec
Pro normálně uvažujícího člověka je to vlastně nepochopitelné. Firma má zboží. Lidé ho chtějí kupovat. Firma ho může dál bez velkých nákladů prodávat....
6.6.2025 | Petr Miler
Je tím, čím je, v dobrém i zlém, ale podívejte se na její stav. Je skutečně jako nová, navíc má pozoruhodnou historii, oním jediným majitelem je Ital,...
6.6.2025 | Petr Prokopec
Auto nemá samo od sebe dělat nic, pokud k tomu neexistuje nějaký zvláštní důvod. Samovolná akcelerace je tradičním strašákem řidičů a Dodge Charger jí...
6.6.2025 | Petr Miler
Určitě to chce brát tvrzení prodávajícího s jistou opatrností, ale tohle auto je v komunitě známé a nezdá se, že by mu něco bylo. Přesto je skutečně r...
5.6.2025 | Petr Miler
Je to moderní vůz se vším všudy a není známo, že by s ním byly větší problémy. Jen si ho lidé nevšímali jako nového auta a tuplem si ho nevšímají dnes...
5.6.2025 | Petr Miler
Celkem převáží 3 159 aut. Anebo spíš převážela? Poté, co posádka po neúspěšném pokusu o uhašení požáru loď opustila, je minulý čas mnohem pravděpodobn...
4.6.2025 | Petr Miler
Optikou současné nabídky Škody je to vzhledem k tehdejším poměrům skoro nepochopitelné auto, za podobně nestandardní pak lze označit jeho dosavadní hi...
4.6.2025 | Petr Prokopec
Pokud se pro některé využití zdály být elektromobily od začátku velmi nevhodné, pak to bylo toto. Mnohé firmy ale podlehly atmosféře doby a nyní jsou ...
3.6.2025 | Petr Miler
V Česku máme jedna z nejtvrdších pravidel pro posuzování potenciálně nebezpečného jednání na silnicích, které dokonce ani nemusí být opakované. Je těž...
3.6.2025 | Petr Prokopec
Jeho technická erudice, upřímná otevřenost a nedogmatičnost mu dovolují postupně poznat, že to, co kdysi měl za ideál, žádným ideálem není. A nemá pro...
2.6.2025 | Petr Prokopec
Ne každý si na to vzpomene, bylo to ale Volvo, kterému podle koncernu VW měla Škoda začít konkurovat, když na trh hrnula první Octavii. Nedošlo k tomu...
2.6.2025 | Petr Prokopec
Je to problém, o kterém se v minulosti opakovaně mluvilo, nikdo na to ale nedbal. Nyní máme, co jsme chtěli - zdejší výroba aut se stala tak závislou ...
2.6.2025 | Petr Prokopec
V rámci všech složitostí, které v moderních autech najdeme, nám zrovna parkovací kamera přijde být mimořádně primitivní věcí, na níž skoro není co pok...
1.6.2025 | Petr Prokopec
Když jde o propouštění tisíců lidí z velkých fabrik, je to kolikrát celostátní politické a mediální téma. Když se ale jedná o menší továrnu a stovky l...
1.6.2025 | Petr Prokopec
BMW se zaklíná tím, že o novou em-pětku je přes její zjevné neduhy u dealerů zájem. Věříme tomu, je to novinka, aukce na sekundárním trhu ale jasně uk...
1.6.2025 | Petr Miler
Neobvykle kritický se rozhodl být šéf koncernu Volkswagen směrem k vlastní firmě i zemi. Jeho slova jsou na jednu stranu z velké části realistická, na...
30.5.2025 | Petr Miler
Pokud chcete v pár větách shrnout celý hlavní problém dnešního automobilového světa, Michael Shiebe pro vás udělá přesně to. Nepochopíme, jak je možné...
29.5.2025 | Petr Miler
Je to slušná ironie osudu, neboť tohle měl být naopak první vůz tohoto typu, který na ceně bude růst. Realitou je pravý opak. Očekával se prodej za 5 ...