Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Takto předělají Ukrajinci starý Mercedes S na nový, výsledek od originálu nerozeznáte
18.4.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Mercedesy třídy S W221 a W222 dělí roky evoluce, udělat z jednoho druhý ale po vizuální stránce není tak těžké. Výsledek oklame leckoho.
Pokud jste se ocitli v situaci, že vám váš Mercedes-Benz třídy S generace W221 nestačí a chtěli byste tu novou s označením W222, ale na nový vůz nejsou peníze, nejmenovaná firma na Ukrajině má řešení. Nabízí přestavbu W221 na generaci W222, alespoň zvenčí. A výsledek je docela přesvědčivý.
Není to o nic složitější, než to vypadá - firma vezme generaci W221 a namontuje na ni příď a záď z W222. Blatníky vyrobí svařením části starých a části nových do jednoho kusu tak, aby všechno lícovalo na obou stranách - na jednom konci u světel novější a na druhém konci u dveří starší verze. Ty zůstávají na svém místě. Jsou jediným důkazem o tom, že vůz, na který se člověk dívá, není aktuální model, ale ten starší. Všimněte si linky na horním konci dveří, která je u každého vozu trochu jinak směrována. Jinak má při pohledu zvenčí člověk dojem, že se opravdu dívá na nejnovější třídu S, a i tohle je drobnost, kterou jen tak někdo neodhalí.
Kabina samozřejmě ukáže pravdu - zůstává zde interiér starší generace. To ale není špatně, ve své době byl na špici a má k ní blízko ještě dnes. Stejně jako zbytek auta; tvářit se, že máme nejnovější třídu S, když máme „jen” tu o pár let starší, nám přijde poněkud zbytečné, protože ani ty starší se dnes neprodávají zrovna za drobné. Ale kdo chce kam...
Cena je ostatně hlavním motorem této přestavby. Dozvídáme se o ní, jak o přestavbě, tak o ceně, z Kazachstánu, takže máme čísla v kazachstánském tenge. Kompletní přestavba přijde v přepočtu na zhruba 340 tisíc korun, z čehož má být 70 tisíc práce a 270 tisíc díly. Ty jsou zjevně originální a nikoli levné, aby výsledek byl co nejpřesvědčivější. Čím ovšem budou nové třídy S běžnější, stejně jako jejich nehody, jistě se najdou i dostupnější nové díly z havarovaných aut.
Když k tomu přidáte pořízení slušného exempláře starší třídy S W221, vejdete se s trochou snahy do 1 milionu korun. Nová třída S je samozřejmě dražší, ale také to je nové auto, ne staré, které bylo pozměněno - a které bude možná problém v některých státech přihlásit. Ovšem, před okolím budete vypadat, že jste si právě pořídili novou třídu S. Jen bychom doporučili vyměnit registrační značku za čerstvou, ta původní by mohla vaši faleš rychle odhalit. Některá z těch na přání by tady mohla fungovat dobře. Třeba „NOVEESKO”...








































Chcete novější třídu S, ale nemáte na ni? Ukrajinci pomohou, zvenku je výsledek od originálu skoro k nerozeznání
Zdroj: Autoblog.kz
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Marc Marquez vyhrál Dutch TT včera 15:01
- První brazilské vítězství v Moto2; Salač out včera 14:00
- Vítězem Moto3 byl prohlášen lídr šampionátu Rueda včera 13:00
- Sprint Race: Marc Marquez před bratrem Alexem 28.6.2025
- PP pro Moreiru, 14. Salač - crash 28.6.2025
Nejnovější články
Číňané prý nafukují svá prodejní čísla. Jako prodaná ve velkém evidují auta, která nikdo nekoupil, vyzráli tím i na EU
před 9 hodinamiPorsche dává lekci Ferrari. Takhle můžou Italové znovu dosáhnout toho, že majitelé nebudou na svých autech prodělávat kalhoty
před 11 hodinamiRusové zkouší bodovat v zatím neprobádaných vodách, představili své SUV-kupé pro nejchudší
včeraVelká Británie dál hrdě ukazuje cestu EU, výroba aut se tam propadla na nejnižší úroveň od roku 1949
včeraNěmecký král ztráty hodnoty už stěží bude levnější, luxusní raketa jedoucí 305 km/h připravila majitele o 2,6 milionu za pár let
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva