Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Elektrické Audi R8 e-tron prý nakonec dorazí do prodeje, dojezd navýšilo na 400 km
14.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Změna akumulátorů učinila elektrický supersport z Ingolstadtu mnohem praktičtějším. V showroomech Audi nyní bude propagovat elektro-technologie.
Příběh Audi R8 e-tron již začíná připomínat mexickou či venezuelskou telenovelu. V jednu chvíli totiž německá automobilka avizuje jeho příchod do prodeje, aby vzápětí přišla s nějakou nesrovnalostí, kvůli které elektrický supersport zůstane jen jakýmsi technologickým cvičením. V polovině loňského prosince se ovšem v Ingolstadtu rozhodli, že R8 e-tron nakonec k mání bude, a to především díky blíže nespecifikované změně baterií, které dojezd zvedly na 400 km.
Tento fakt nyní potvrdil technický šéf Audi Ulrich Hackenberg, podle kterého sériovou výrobu schválilo i vedení automobilky. Čemuž se na jednu stranu ani nemůžeme divit. Stejně jako třeba Porsche 918 Spyder má lákat na budoucí zásadní hybridizaci celého portfolia, tak i značka se čtyřmi kruhy ve znaku potřebuje přitáhnout pozornost ke své elektrifikaci. A daleko větší show udělá s modelem typu R8 e-tron než s nějakým obyčejným hatchbackem.
„Myslím, že elektrický pohon má velkou budoucnost. Se stávající technologií baterií je sice nyní lepší mít plug-in hybridy, jakmile se ale věci zlepší, pak se posuneme směrem k plně elektrickému pohonu,“ dodává Hackenberg. Bohužel však již neupřesňuje, kdy bychom se Audi R8 e-tron měli dočkat. Jisté je tedy pouze to, že letos spatříme druhou generaci ingolstadského supersportu poháněnou benzinovými motory. Elektrické verzi by tak mohl být vyhrazen rok příští.












Elektrické Audi R8 e-tron nyní zvládá ujet na jedno nabití až 400 km. Díky tomu se prý dostane do výroby
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
včeraUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nejnovější články
Drahé značky musí litovat, že kdy vsadily na elektromobily, s obyčejnějšími auty prohrávají jedno srovnání za druhým
před 11 hodinamiPokud česká armáda opravdu potřebuje mobilní kuchyně, máme pro ni řešení. Místo 5 milionů stojí 36 tisíc
včeraFinové chtějí na elektrický pohon předělat i obří trajekty, už jejich základní parametry šokují svou absurditou
včeraFiat se chce stát tím, čím už vlastně býval, výrobcem normálních aut pro lidi. Jeho další novinka půjde po krku Dacii
včeraVW je zjevně nepoučitelný. Jakýkoli neúspěch ho neodradí od toho, aby elektromobil udělal i z toho nejnevhodnějšího auta
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva