Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných

Domácí značka se zaměnitelnosti Fabie a Roomsteru s jinými vozy obávat asi nemusí, své modely ale nově vybaví nápisy Škoda. K tomu změní i fonty a loga.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných

3.1.2013 | Miro Mihálik | 4 příspěvky

Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Domácí značka se zaměnitelnosti Fabie a Roomsteru s jinými vozy obávat asi nemusí, své modely ale nově vybaví nápisy Škoda. K tomu změní i fonty a loga.

Dodavatel nebo dodavatelé chromovaných nápisů pro vozy mladoboleslavské automobilky mají z této nepatrné modernizace dvou modelů pravděpodobně radost. Od nového roku mají nové zakázky a více práce díky tomu, že začali pro mladoboleslavskou automobilku vyrábět nápisy Škoda, které se nově objeví na zádi Roomsteru a Fabie.

Kromě toho se na víku zavazadlového prostoru obou automobilů objeví jména Fabia a Roomster, ale také zkratky TDI, TSI, GreenLine nebo RS v novém fontu. Drobné sjednocování modelů proběhne rovněž na přídi a několika dalších místech. Jde o to, že maska chladiče Fabie a Roomsteru dostanou přepracované logo, které Škoda představila na březnovém ženevském autosalonu v roce 2011 a poprvé použila na městském mini Citigo. Dalším v pořadí byl samozřejmě Rapid a následně třetí generace Octavie, na kterou však Škoda ve své oficiální tiskové zprávě jaksi zapomněla a uvádí, že třetím a čtvrtým autem s novým logem jsou Fabia a Roomster. Inu, stane se.

Protože je okřídlený šíp umístěný na několika dalších místech na voze i v interiéru (kromě přední a zadní časti rovněž na krytech středu hliníkových kol, volantu, krytu motoru či na klíčích k vozu), bude nutné vyměnit loga také na těchto místech. Jak si zřejmě pozornější všimli, v porovnání s předchozím logem kombinuje „nový“ okřídlený šíp chrom a matně černou barvu, zelená naopak vypadává. Škoda tím chce samozřejmě zdůraznit svůj „start do nové růstové fáze“, která má do roku 2018 zvýšit celosvětové prodeje vozů značky na minimálně 1,5 milionu aut ročně, to je ale podle nás už poněkud jiný příběh.


Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 1 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 04Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 2 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 05Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 3 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 06Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 4 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 07Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 5 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 08Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 6 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 09Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 7 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 10Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 8 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 11Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 9 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 01Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 10 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 02Škoda Fabia a Roomster dostanou jiné logo, další nápisy a nové fonty těch současných - 11 - Skoda Fabia Roomster nove CI logo 03
Z loga zmizela zelená, zůstane však třeba na oficiálních tiskových materiálech

Miro Mihálik

Diskuze 4 příspěvky

Živá témata na fóru

zobrazit vše