Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf R400 dorazí až za dva roky, jako striktně limitovaná edice
24.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný model máme nově očekávat příští rok na podzim v Paříži spolu s faceliftem Golfu jako takového. Do prodeje pak má zamířit až na počátku roku 2017.
Podle původních informací se produkční verze Volkswagenu Golf R400 měla ukázat již v letošním roce. Tomu napovídalo i květnové načapání nejsilnějšího wolfsburgského hatchbacku na Ringu. Nicméně nové informace našich francouzských kolegů naznačují, že extrémně výkonný speciál se docela zpozdí. Debutovat by totiž měl až souběžně s faceliftem standardního Volkswagenu Golf, který se ukáže příští rok na podzim v Paříži.
Na jednu stranu by přitom takový krok dával logiku. Verze R400 by ke stánku německé automobilky přilákala mnohem více lidí, z čehož by nepochybně profitovaly i běžnější modely. Nicméně na druhou stranu si říkáme, že daleko větší vzpruhu bude potřebovat právě stávající provedení. Jistě, i příští rok bude Golf nadále evropskou jedničkou, nicméně i tak se dá očekávat, že jeho prodeje nejspíše půjdou zvolna dolů.
Bude tedy zajímavé sledovat, jak se celá situace vyvrbí. Jasno bychom přitom mohli mít již za pár týdnů ve Frankfurtu, nejpozději pak asi příští rok v Ženevě. Pokud se ovšem nové informace potvrdí, pak čekání na Golf R400 bude ještě pořádně zdlouhavé. Ačkoliv by totiž debut proběhl za nějakých 14 měsíců, do prodeje by se vrcholný model Volkswagenu podíval až někdy zkraje roku 2017.
Nic bližšího již momentálně dodat nemůžeme, snad kromě zopakování dostupných dat. Dle nich Golf R400 ve výsledku nabídne dokonce 420 koní, přičemž k mání bude jako striktně limitovaná edice za nějakých 50 000 až 60 000 Eur (cca 1,35 až 1,62 milionu korun). Zda ale daný výkon bude produkovat dvoulitrový čtyřválec či 2,5litrový pětiválec, to je stejná záhada jako ono datum debutu.









Produkční verze Volkswagenu Golf R400 by podle nových informací měla dorazit až příští rok do Paříže, v prodeji pak bude o pár měsíců později
Zdroj: L'Automobile Sportive
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
VW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
včeraBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Luxusní superjachta Orient Expressu se ukázala před dokončením. Už vztyčila karbonové stěžně, samy jsou větší než většina jachet
před 10 hodinamiZtráty v desítkách miliard, 20 tisíc propuštěných. Nissan padá ke dnu, teď ale vytáhl radikální plán, jak vše vyřešit
před 11 hodinamiMajitel Mazdy si zkusil sám vyměnit olej, aby ušetřil 1 800 Kč za práci servisu, teď musí zaplatit 90 tisíc za opravu
před 11 hodinamiVW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
včeraJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
včera
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 09.15. 21:09 - HondaMan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.15. 18:48 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 09.15. 14:11 - pavproch
- IT poradna 09.15. 11:37 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 09.15. 10:50 - M.Z.
- Výběr navigace do auta 09.15. 09:08 - killerbring
- Komfortní jednotka passat b5.5 09.14. 17:48 - Šimon
- Onboard videa 09.14. 13:49 - řidičBOB