Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Tiguan 2,0 BiTDI: 240 naftových koní má českou cenu i technická data
24.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Volkswagen rozšířil nabídku svého kompaktního SUV o dvě vrcholné verze. Tou druhou je benzinové turbo 2,0 TSI s 220 koňmi.
Na sklonku července jsme si mohli představit video mapující akceleraci Volkswagenu Tiguan. Na tom by nebylo nic až tak nového, pokud by se jednalo kupříkladu o verzi osazenou motory 2,0 TSI či 2,0 TDI naladěnými na 180 a 150 koní. Obě tyto motorizace byly totiž v dané chvíli již v prodeji, přičemž české zastoupení za ně požadovalo zhruba 750 až 850 tisíc korun. Nicméně na onom videu zářila varianta 2,0 BiTDI, o které do té doby nepadlo ani slovo.
Nyní se ji ovšem můžeme podívat pořádně na zoubek, neboť v tuzemské nabídce již taktéž figuruje. Začneme přitom v motorovém prostoru, kam se nastěhoval nadvakrát přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel známý z Passatu B8. Ten produkuje 240 koní a 500 Nm točivého momentu, jenž stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 6,5 sekundy. Nejvyšší rychlost pak byla omezena na 228 km/h.
Dále můžeme zmínit, že průměrná spotřeba byla vypočítána na 6,4 l/100 km, zatímco cena činí nemalých 1 130 900 Kč. Za tuto sumu přitom dostáváte výbavu Highline, která počítá kupříkladu s 18palcovými litými koly, komfortními sedadly vpředu, čalouněním se vzorem ArtVelours, 12,3palcovým digitálním přístrojovým štítem nebo automatickými brzdami.
Standardem je rovněž sedmistupňový automat a pohon všech kol, kterými disponuje i další novinka v nabídce, a sice varianta 2,0 TSI o výkonu 220 koní. Také ta je k dispozici pouze na úrovni Highline, a to od 1 028 900 Kč. Počítat je přitom možné s identickým zrychlením jako u dieselu, maximálka však klesla na 220 km/h a spotřeba stoupla na 7,8 l/100 km.
VW Tiguan 2,0 BiTDI se od zbytku nabídky kromě motoru liší také koncovkami výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před hodinou - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch