před 4 hodinami | Petr Prokopec
Je fascinující, jak daleko Němci nechali situaci zajít. Lidi pracující na výrobě aut tam platí tak štědře, že je to stojí až třicetkrát víc než jinde ...
před 10 hodinami | Petr Prokopec
Jeho auto pracuje na splnění svého snu už přes 35 let a teď se konečně dočkal. Příští rok si kupci odvezou první sériově vyrobené AirCary, smířit se a...
dnes | Petr Prokopec
Jejich projekt byl odložen, zasloužil by si ale zrušit. Tahle auta lidé dnes kupují víc než kdy dřív, pokud tedy ještě mohou, protože mají stále spalo...
včera | Petr Prokopec
Nebo bychom měli říci „ye”? Možná ano, protože loni Japonci stvořili právě takto pojmenovanou podznačku. Nakonec od ní ale odstoupili, prý kvůli nelib...
včera | Petr Prokopec
Nač od podstaty měnit, co funguje, když to můžete „jen” vylepšit? Kultovní kupé generace 964 tak v tomto případě nepřišlo o svůj typický plochý šestiv...
včera | Petr Miler
V byznysu buď stoupáte, nebo klesáte, žádný třetí směr není. Když stoupáte, skupujete aktiva jiných, když klesáte, prodáváte ta svá. Audi míří už něja...
10.5.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto ani nepotřebuje vylepšovat, aby vzbuzovalo touhu nadšenců. A co teprve, když mu dáte moderní techniku a 530 koní zabalených do karbon-kevla...
10.5.2025 | Petr Prokopec
Tesla během své existence přišla s řadou zajímavých inovací, tento nápad byl ale od počátku podivný. A navíc pěkně drahý. Vlastně tak ani není divu, ž...
10.5.2025 | Petr Miler
Co všechno na tomto autě může ještě postrádat hlavu a patu? Po všem zmíněném se zdálo, že možnosti byly vyčerpány, AUDI ale nepřestává překvapovat. Ce...
10.5.2025 | Petr Miler
Jestli se něco v posledních letech ukázalo být fakticky i marketingově kontraproduktivním, šlo o různé programy zavádějící ve firmách strojený a nedom...
9.5.2025 | Petr Miler
Nedá se říci, že by Toyota měla velké oči, neboť zatímco ostatní chtěli touto dobou prodávat pomalu jen elektrická auta, největší automobilka světa ka...
9.5.2025 | Petr Prokopec
Emmanuel Macron se po pár měsících strávených ve společnosti Renaultu, který byl tradičním dodavatelem aut francouzských prezidentů, vrací ke značce D...
9.5.2025 | Petr Miler
Jakýchkoli devět nových vozů je dost aut dodaných najednou, jakkoli velké firmy či státní instituce by patrně nesouhlasily. Ale devět nových Bentley? ...
8.5.2025 | Petr Prokopec
Pokud vás nebaví čekat v zácpách a už i proplétání se mezi stojícími auty na motorce je pro vás moc, tohle je ideální řešení. Tento stroj dokáže létat...
8.5.2025 | Petr Prokopec
Propojení Renaultu a Dacie není žádným tajemstvím, dosud to ale byly Dacie, které si po čase braly už ověřenou techniku ze skladů Renaultu. Nyní si Re...
8.5.2025 | Petr Prokopec
Němci si od této investice hodně slibují, my o ní ale od začátku máme své pochybnosti. Firma nemá nic, co by si VW dříve nebo později nedokázal levněj...
8.5.2025 | Petr Prokopec
Někteří to vítají, my zůstáváme rezervovaní. Současná Corvette po vizuální stránce mnoho typických prvků nedostala, tzv. zeď tlačítek mezi ně ale patř...
8.5.2025 | Petr Miler
Mělo se odhalit už za pár měsíců, nakonec nám ale Italové letos ukážou jen část jeho techniky. A ani zkraje roku 2026 neuvidíme celé auto. Tváří se, j...
7.5.2025 | Petr Prokopec
Je pikantní, že americká novinka se ze všeho nejdříve podívá do Evropy, přičemž vůbec není jisté, zda se bude prodávat také v USA. Ale tím lépe pro ná...
7.5.2025 | Petr Prokopec
Pokus o jakousi druhou balkánskou Dacii není jen plácnutím do vody, nabírá velmi reálných rozměrů. Navíc nepůjde v poněkud nemocném duchu doby, cílem ...