Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte

Nejvýkonnější Opel Astra mimo OPC je poháněná motorem 1,6 turbo o výkonu 180 koní. V USA ji můžete mít i jako nenápadný sedan s 254 koňmi.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte

12.6.2012 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nejvýkonnější Opel Astra mimo OPC je poháněná motorem 1,6 turbo o výkonu 180 koní. V USA ji můžete mít i jako nenápadný sedan s 254 koňmi.

Koncern General Motors už delší dobu koordinuje činnost svých značek tak, aby americký Buick sdílel více než polovinu svých modelů s vozy evropské divize Opel. Model, který u nás známe jako Insignia, je ve Spojených státech prodávaný pod jménem Buick Regal a kompaktní německý crossover Mokka má svůj americký protějšek v typové řadě Encore. Stejným způsobem se situace opakuje i v případě Astry Sedan a jejího zámořského sourozence Buicku Verano, akorát s tím rozdílem, že ten se tam na rozdíl od Opelu v Evropě dávno prodává.

Verano bylo uvedeno na trh v roce 2011 a GM už nyní představilo novinky modelového roku 2013, které budou dostupné ještě letos. Kromě nových metalických odstínů laků Luxo Blue a Carbon Black, standardně dodávané zadní parkovací kamery nebo systému kontroly mrtvého úhlu se ve voze objevuje také nový motor.

Jedná se o dvoulitrový čtyřválec Ecotec doplněný turbodmychadlem, který produkuje 254 koní a točivý moment 353 newtonmetrů. Standardem bude šestistupňová automatická převodovka, ale Buick nabídne také šestistupňový manuál, což v USA zase není tak nevídané, jak by si někdo mohl myslet. Automobilka uvádí čas akcelerace z 0 na 60 mil v hodině (97 km/h) za 6,2 sekundy, a jelikož nespecifikuje, se kterou rychlostní skříní, budeme předpokládat, že s tou standardní, automatickou.

Verano Turbo se dostane do prodeje ještě letos, před koncem roku a jeho bohatá základní výbava bude obsahovat třeba kožené čalounění, vyhřívaný volant i sedačky, audio Bose s devíti reproduktory, kovové pedály, zdvojenou koncovku výfuku nebo zadní spoiler.

Ceny zatím nejsou známé, americká média ale vesměs pějí ódy už na výchozí Verano a po představení verze Turbo se dokonce někteří ptají, jestli je vůbec důvod pořizovat si větší model Regal. U nás si každopádně můžeme nechat zajít chuť, místní Astra tak vysoko zkrátka nemíří.


Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 1 - Buick Verano Turbo 01Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 2 - Buick Verano Turbo 02Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 3 - Buick Verano Turbo 03Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 4 - Buick Verano Turbo 04Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 5 - Buick Verano Turbo 00Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 6 - Buick Verano Turbo 05Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 7 - Buick Verano Turbo 06Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 8 - Buick Verano Turbo 07Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 9 - Buick Verano Turbo 08Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 10 - Buick Verano Turbo 09Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 11 - Buick Verano Turbo 10Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 12 - Buick Verano Turbo 11
Dvoulitrové turbo Ecotec má v evropském OPC výkon 280 koní, Buick Regal GS je naladěný na 274 koní a nové Verano Turbo bude mít 254 koňských sil

Zdroj: Autoblog

Miro Mihálik

Diskuze 1 příspěvek

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše