Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte

Nejvýkonnější Opel Astra mimo OPC je poháněná motorem 1,6 turbo o výkonu 180 koní. V USA ji můžete mít i jako nenápadný sedan s 254 koňmi.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte

12.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Nejvýkonnější Opel Astra mimo OPC je poháněná motorem 1,6 turbo o výkonu 180 koní. V USA ji můžete mít i jako nenápadný sedan s 254 koňmi.

Koncern General Motors už delší dobu koordinuje činnost svých značek tak, aby americký Buick sdílel více než polovinu svých modelů s vozy evropské divize Opel. Model, který u nás známe jako Insignia, je ve Spojených státech prodávaný pod jménem Buick Regal a kompaktní německý crossover Mokka má svůj americký protějšek v typové řadě Encore. Stejným způsobem se situace opakuje i v případě Astry Sedan a jejího zámořského sourozence Buicku Verano, akorát s tím rozdílem, že ten se tam na rozdíl od Opelu v Evropě dávno prodává.

Verano bylo uvedeno na trh v roce 2011 a GM už nyní představilo novinky modelového roku 2013, které budou dostupné ještě letos. Kromě nových metalických odstínů laků Luxo Blue a Carbon Black, standardně dodávané zadní parkovací kamery nebo systému kontroly mrtvého úhlu se ve voze objevuje také nový motor.

Jedná se o dvoulitrový čtyřválec Ecotec doplněný turbodmychadlem, který produkuje 254 koní a točivý moment 353 newtonmetrů. Standardem bude šestistupňová automatická převodovka, ale Buick nabídne také šestistupňový manuál, což v USA zase není tak nevídané, jak by si někdo mohl myslet. Automobilka uvádí čas akcelerace z 0 na 60 mil v hodině (97 km/h) za 6,2 sekundy, a jelikož nespecifikuje, se kterou rychlostní skříní, budeme předpokládat, že s tou standardní, automatickou.

Verano Turbo se dostane do prodeje ještě letos, před koncem roku a jeho bohatá základní výbava bude obsahovat třeba kožené čalounění, vyhřívaný volant i sedačky, audio Bose s devíti reproduktory, kovové pedály, zdvojenou koncovku výfuku nebo zadní spoiler.

Ceny zatím nejsou známé, americká média ale vesměs pějí ódy už na výchozí Verano a po představení verze Turbo se dokonce někteří ptají, jestli je vůbec důvod pořizovat si větší model Regal. U nás si každopádně můžeme nechat zajít chuť, místní Astra tak vysoko zkrátka nemíří.


Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 1 - Buick Verano Turbo 01Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 2 - Buick Verano Turbo 02Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 3 - Buick Verano Turbo 03Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 4 - Buick Verano Turbo 04Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 5 - Buick Verano Turbo 00Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 6 - Buick Verano Turbo 05Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 7 - Buick Verano Turbo 06Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 8 - Buick Verano Turbo 07Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 9 - Buick Verano Turbo 08Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 10 - Buick Verano Turbo 09Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 11 - Buick Verano Turbo 10Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte - 12 - Buick Verano Turbo 11
Dvoulitrové turbo Ecotec má v evropském OPC výkon 280 koní, Buick Regal GS je naladěný na 274 koní a nové Verano Turbo bude mít 254 koňských sil

Zdroj: Autoblog

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.