Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Holden nabídne v Austrálii „naši” Astru, Cascadu a Insignii, i v ostrých verzích
2.5.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
V rámci orientace na mladší zákazníky začne Holden nabízet Astru, Cascadu a Insignii už příští rok. Ostré verze namísto obvyklého HSV ponesou označení VXR.
Holden, australskou odnož GM, čekají v blízké době výrazné změny - jednou z největších bude ukončení výroby vlastních vozů ke konci roku 2016. Pak zůstane jen značka, která bude nabízet vozy produkce GM s logem Holdenu, přesto ale dle nového šéfa Gerryho Dorizase chce znovu ovládnout australský trh.
S tímto cílem plánuje orientovat svou nabídku na mladší zákazníky a k tomu mají pomoci tři Opely, resp. Vauxhally, které se v první půli roku 2015 začnou v Austrálii nabízet - Astra, Cascada a Insignia. Cascada připluje s přeplňovanou šestnáctistovkou a manuálním či automatickým šestikvaltem.
Insignia se objeví pouze ve vrcholné verzi VXR s 2,8litrovým přeplňovaným šestiválcem a pohonem všech kol. Astra bude k mání jen ve své třídveřové variantě GTC a se stejným pohonným ústrojím jako Cascada, nebo v ostré verzi VXR s přeplňovaným dvoulitrem a šestistupňovou manuální převodovkou.
Třebaže Holden má vlastní sportovní divizi s názvem Holden Special Vehicles, tedy HSV, ostré Opely přijdou do Austrálie s označením VXR, tedy tím, které používá britský Vauxhall a které u nás známe jako OPC. Pro HSV to tak bude znamenat výzvu, jak tyto modely dále vylepšit. Tim Johnson, ředitel divize, řekl, že Astra VXR je už tak velmi dobrým vozem, ale že "příležitost jej dále vylepšit je stále otevřená". Naznačil dále, že by mohli začít pracovat na ještě ostřejší Astře VXR.
Holden přiznává, že tři pro Austrálii nové modely budou zejména zpočátku držet jen malý podíl na trhu, ale aspoň jejich dovozem naznačuje směr, kterým se chce ubírat. Pokud bude chtít přežít i po ukončení výroby, bude potřebovat dovážet atraktivní auta. Například Astra VXR, resp. OPC, jím jistě je.





Opely po dovozu do Austrálie dostanou jen jiná loga, ostré verze se však budou jmenovat VXR, nikoliv HSV podle sportovní divize Holdenu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
VW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
včeraBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Luxusní superjachta Orient Expressu se ukázala před dokončením. Už vztyčila karbonové stěžně, samy jsou větší než většina jachet
před 9 hodinamiZtráty v desítkách miliard, 20 tisíc propuštěných. Nissan padá ke dnu, teď ale vytáhl radikální plán, jak vše vyřešit
před 11 hodinamiMajitel Mazdy si zkusil sám vyměnit olej, aby ušetřil 1 800 Kč za práci servisu, teď musí zaplatit 90 tisíc za opravu
před 11 hodinamiVW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
včeraJeden z majitelů Audi otevřeně řekl, proč se zbavil jinak ještě dobrého auta značky, Němcům tohle vůbec nedochází
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva