Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší

Standardem u obou variant je manuální převodovka, automat je za příplatek, stejně jako skládací střecha. Osmiválec je papírově o něco slabší než v USA.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší

20.1.2015 | Marek Bednář | 7 příspěvků

Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Standardem u obou variant je manuální převodovka, automat je za příplatek, stejně jako skládací střecha. Osmiválec je papírově o něco slabší než v USA.

Nový Ford Mustang se konečně dočkal českých cen, které i u nás a ve srovnání s ostatními sporťáky vypadají velmi optimisticky - začínají už na 880 tisících korunách za kupé s 2,3litrovým EcoBoostem, manuální převodovkou a standardní výbavou. I ta je však bohatá, obsahuje například bixenony, kožené sedačky nebo couvací kameru. Za automatickou převodovku je potřeba přihodit 60 tisíc korun.

Varianta GT je ale ta, která příznivce této americké ikony zaujme více. Pětilitrový osmiválec Coyote začíná s manuální převodovkou na 1 005 000 korun a ve standardu je kromě výše zmíněných věcí také Line Lock, tedy pomůcka pro snazší burnouty, šestipístkové brzdy Brembo vpředu a launch control. Za automat je zde potřeba tentokrát přihodit 50 tisíc. Lepší sedadla Recaro pro oba motory přijdou na 45 tisíc a plátěná skládací střecha na 100 tisíc navíc.

S ceníkem se pojí také oficiální výkonové hodnoty a osmiválec je kupodivu o kousek níže oproti americké variantě. Motor může být trochu podladěný, ale také může být rozdíl jen na papíře. Čtyřválec dává podle českého zastoupení Fordu 314 koní a osmiválec 418 koní. Hodnota u EcoBoostu sedí, podle amerického webu Fordu však dává Coyote 441 koní. I dřívější informace hovořily o tom, že bude Mustang pro Evropu trochu jinak naladěn, ale mělo se to týkat podvozku.

Více naleznete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 962 kB) a nový Mustang je už dokonce i v českém online konfigurátoru, jen v něm nehledejte příliš široké možnosti. Osmiválec má jedna standardní černá kola, která nepadnou do vkusu každého a v sériové výbavě je toho tolik, že moc příplatků tu nenajdete. K hlavním patří již zmíněná sedadla Recaro.

Všechny české ceny Fordu Mustang 2015

(verze - karoserie - maximální rychlost - kombinovaná spotřeba dle NEDC - cena)

2,3 EcoBoost 6st. manuál - kupé - 233 km/h - 8 l/100 km - 880 000 Kč
2,3 EcoBoost 6st. automat - kupé - 233 km/h - 9,9 l/100 km - 930 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. manuál - kupé - 250 km/h - 13,5 l/100 km - 1 005 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. automat - kupé - 250 km/h - 12 l/100 km - 1 055 000 Kč

2,3 EcoBoost 6st. manuál - kabrio - 233 km/h - 8,2 l/100 km - 980 000 Kč
2,3 EcoBoost 6st. automat - kabrio - 233 km/h - 10 l/100 km - 1 030 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. manuál - kabrio - 250 km/h - 13,6 l/100 km - 1 105 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. automat - kabrio - 250 km/h - 12,8 l/100 km - 1 155 000 Kč


Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 1 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 10Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 2 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 11Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 3 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 12Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 4 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 13Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 5 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 16Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 6 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 17Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 7 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 19Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 8 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 21Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 9 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 22Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 10 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 24Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 11 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 04Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 12 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 05Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 13 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 50Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 14 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 51Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 15 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 54Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 16 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 55Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 17 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 56Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 18 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 57
Kupé Fordu Mustang dostalo v ČR atraktivní ceník

Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 19 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 62Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 20 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 63Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 21 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 64Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 22 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 65Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 23 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 66Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 24 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 67Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 25 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 68Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší - 26 - Ford Mustang 2015 oficialni sada 69
Ani kabrio zdaleka nepatří k nejdražším

Marek Bednář

Diskuze 7 příspěvků

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.