Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový Ford Mustang má české ceny. Začínají na 880 tisících Kč, V8 je dražší
20.1.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Standardem u obou variant je manuální převodovka, automat je za příplatek, stejně jako skládací střecha. Osmiválec je papírově o něco slabší než v USA.
Nový Ford Mustang se konečně dočkal českých cen, které i u nás a ve srovnání s ostatními sporťáky vypadají velmi optimisticky - začínají už na 880 tisících korunách za kupé s 2,3litrovým EcoBoostem, manuální převodovkou a standardní výbavou. I ta je však bohatá, obsahuje například bixenony, kožené sedačky nebo couvací kameru. Za automatickou převodovku je potřeba přihodit 60 tisíc korun.
Varianta GT je ale ta, která příznivce této americké ikony zaujme více. Pětilitrový osmiválec Coyote začíná s manuální převodovkou na 1 005 000 korun a ve standardu je kromě výše zmíněných věcí také Line Lock, tedy pomůcka pro snazší burnouty, šestipístkové brzdy Brembo vpředu a launch control. Za automat je zde potřeba tentokrát přihodit 50 tisíc. Lepší sedadla Recaro pro oba motory přijdou na 45 tisíc a plátěná skládací střecha na 100 tisíc navíc.
S ceníkem se pojí také oficiální výkonové hodnoty a osmiválec je kupodivu o kousek níže oproti americké variantě. Motor může být trochu podladěný, ale také může být rozdíl jen na papíře. Čtyřválec dává podle českého zastoupení Fordu 314 koní a osmiválec 418 koní. Hodnota u EcoBoostu sedí, podle amerického webu Fordu však dává Coyote 441 koní. I dřívější informace hovořily o tom, že bude Mustang pro Evropu trochu jinak naladěn, ale mělo se to týkat podvozku.
Více naleznete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 962 kB) a nový Mustang je už dokonce i v českém online konfigurátoru, jen v něm nehledejte příliš široké možnosti. Osmiválec má jedna standardní černá kola, která nepadnou do vkusu každého a v sériové výbavě je toho tolik, že moc příplatků tu nenajdete. K hlavním patří již zmíněná sedadla Recaro.
Všechny české ceny Fordu Mustang 2015
(verze - karoserie - maximální rychlost - kombinovaná spotřeba dle NEDC - cena)
2,3 EcoBoost 6st. manuál - kupé - 233 km/h - 8 l/100 km - 880 000 Kč
2,3 EcoBoost 6st. automat - kupé - 233 km/h - 9,9 l/100 km - 930 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. manuál - kupé - 250 km/h - 13,5 l/100 km - 1 005 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. automat - kupé - 250 km/h - 12 l/100 km - 1 055 000 Kč
2,3 EcoBoost 6st. manuál - kabrio - 233 km/h - 8,2 l/100 km - 980 000 Kč
2,3 EcoBoost 6st. automat - kabrio - 233 km/h - 10 l/100 km - 1 030 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. manuál - kabrio - 250 km/h - 13,6 l/100 km - 1 105 000 Kč
5,0 V8 GT 6st. automat - kabrio - 250 km/h - 12,8 l/100 km - 1 155 000 Kč


















Kupé Fordu Mustang dostalo v ČR atraktivní ceník
Ani kabrio zdaleka nepatří k nejdražším
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
I levná základní Corvette v klání osmiválcových sporťáků ukázala, jak výjimečná je, silnějšího konkurenta roznesla na kopytech
před 6 hodinamiPři veřejných jízdách na Nürburgringu se Porsche 911 při stíhání ve vysoké rychlosti srazilo s BMW M2, brutální nehoda změnila obě auta v ohnivou kouli
včeraStačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
5.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Muž vydělává miliony korun ročně tím, že ostatní řidiče „práská” za jejich dopravní přestupky. A ještě se tím chlubí
před 2 hodinamiJaké automobilky pořád nenabízí ani jeden elektrický model? Kupodivu nejde jen o výrobce sporťáků
před 3 hodinamiSvět aut vedle Číňanů dobývají i Indové, jejich nové SUV je na západě tak levné, že se i Škoda Fabia červená studem
před 5 hodinamiI levná základní Corvette v klání osmiválcových sporťáků ukázala, jak výjimečná je, silnějšího konkurenta roznesla na kopytech
před 6 hodinamiPorsche už láká na elektrický Cayenne. Větší úspěch mu nemůže zajistit ani česká krasavice, ani legenda Top Gearu
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva