Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Opel odhalil své nové logo, tak trochu si jím hraje na Volkswagen
30.11.2020 | Petr Prokopec
Němci jsou prý moderní a chtějí na to co nejvíce upozornit. Za pomoci nové žluté prý budou zákazníky dokonce elektrizovat, podobně jako u VW si ale můžeme říci, že nezměnili skoro nic.
V poslední době automobilky mění svá loga docela často, nebýt ovšem tiskových zpráv to oznamujících, skoro nikdo by si toho nevšiml. Nejinak je tomu v případě Opelu, který se rozhodl, že je třeba zdůraznit schopnost značky inovovat. Mimo to má nový emblém odkazovat na moderní éru, stejně jako na elektromobilitu. Pokud se však zadíváte níže na přiložené obrázky, mnoho změn oproti minulosti ale nejspíše nezaznamenáte. Stále tu totiž máme blesk v kruhu či žluté pozadí, tedy prvky vlastní všem předchozím iteracím znaku automobilky.
Opel tak trochu jako by si hrál na VW, který nedávno logo též změnil a přitom vlastně nezměnil. I zde se ďábel skrývá jen v detailech - logo Opelu bylo co nejvíce zjednodušeno, aby do jisté míry symbolizovalo typickou německou strohost. Ta pochopitelně již není vnímána jako negativum, nýbrž jako silná stránka. Značka tím chce zákazníkům říci, že míří přímo za cílem a nevypouští okolo sebe zbytečný šum, který má klientelu pouze mást a odvádět od toho podstatného. Tím je přitom u Opelu elektrifikace, jenž má být zosobněna novým neonovým odstínem žluté. Ten je prý „elektrizující“.
Prvním modelem, který se pyšní novým logem, se přitom již stala Mokka nové generace. Ta zároveň přišla i se zcela novou čelní maskou Vizor, přičemž obojí bude provázet také další vozy značky. Z nich nejdříve dorazí inovovaný Crossland, který máme čekat již v prvním pololetí příštího roku. U obou aut pak bude součástí obroučky loga i vyražený název značky, první pak dorazí kromě spalovací verze také s elektromotorem pod kapotou. U druhého se však s plnou elektrifikací zatím příliš nepočítá.
Lze už jen dodat, že evropské prodeje Opelu letos míří opravdu razantně dolů. Vyrovnány tak nebudou ani loňské prodeje, které byly nejnižší za posledních minimálně třicet let. Poptávka po vozech značky totiž klesala ještě před příchodem koronaviru, pandemie pak vše jen dokonala. Opel by se tak možná měl věnovat jiným problémům, než zrovna logu, ale... někde se začít musí.
Opel se dnes oficiálně pochlubil novým logem. Foto: Opel
Od všech předchozích se ale liší jen v naprostých nuancích. Foto: Opel
Zdroj: Opel
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nejnovější články
- Konkurence Dacie od Stellantisu už je hotová věc, levná auta začne ještě letos sekat jako Baťa cvičky
včera - Kupec kýčovitého Mercedesu za rok a půl vlastnictví prodělal kalhoty, každý ujetý kilometr ho stál přes 374 Kč
včera - „Bezemisní nafta” prolomila klíčovou cenovou hranici, elektromobily dávají ještě menší smysl
včera - Údajně revoluční čínské baterie pro elektromobily až tak revoluční nejsou, i proto je Nio nikomu neprodá
včera - Uctívaný nezničitelný kombík Mercedesu se dá koupit skoro nejetý po 1. majiteli, stojí pakatel díky kosmetické vadě
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva