Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru Levorg: nové kombi slibuje až 300 koní, manuál však v nabídce chybí
20.11.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nové kombi bude zřejmě k mání jen v Japonsku, kde nabídne dva benzinové motory spřažené s CVT a pohonem všech kol. „Kecat“ bude i do řízení.
Japonská automobilka s plejádou hvězd ve znaku o sobě v poslední době dávala vědět především díky produkční verzi nového WRX. Subaru však není živo pouze tímto sportovním sedanem, ale i dalšími koncepty. Nedávno jsme vám tak mohli představit budoucí Legacy, nyní přišla řada na kombi Levorg. To navzdory obdobně znějícímu názvu nakonec není jen praktičtější variantou toho prvního, ale zcela novým modelem, který má jít v rodném Japonsku do prodeje na jaře příštího roku.
Momentálně bohužel není jasné, zda Subaru svou novinku nabídne i ve zbytku světa, pokud jste ovšem milovníky manuálních převodovek, pak vás jeho absence na českém trhu dozajista nevzruší. Nic jiného než automat CVT totiž pod kapotou nehledejte, což je při pohledu na výkon dvoulitrového přeplňovaného boxeru opravdu škoda - podle automobilky má totiž produkovat 300 koní a 400 Nm točivého momentu.
Jízdní dynamika momentálně není známa, údaj o spotřebě však nechybí. Počítat bychom tak měli s průměrem 7,6 l/100 km. Ještě méně žíznivý (5,9 l/100 km) je pak nový 1,6litrový plochý čtyřválec, který pro změnu produkuje koní 170 a Nm 250. I v jeho případě přitom máme počítat s automatem CVT, standardem pro oba modely je rovněž pohon všech kol.
Tím de facto všechny známé údaje končí, na závěr tak můžeme zmínit snad jen venkovní dimenze. Ty počítají s délkou 4 690 mm, šířkou 1 780 mm a výškou 1 485 mm, přičemž rozvor byl oproti níže postavenému Subaru Impreza natažen o 30 milimetrů na 2 650 mm. Pět cestujících a jejich náklad tak japonské kombi ubytuje bez zbytečných strkanic.
Více zřejmě Subaru oznámí s blížícím se zahájením prodeje, kdy bude zároveň představena produkční verze. Nesmíme totiž zapomínat na fakt, že Levorg je stále titulován jako koncept, podle všech indicií se ale měnit bude jen máloco. A to platí i o bezpečnostním systému EyeSight druhé generace, který již zvládne i zasahovat do řízení.
Subaru Levorg je sice oficiálně ještě konceptem, do jarního zahájení prodeje se ale již prakticky nic nezmění
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 3 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 52 minutami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 2 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 3 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 4 hodinami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva