Home > Rubriky a sekce > Testy aut > Článek
Test Hyundai Genesis Coupe 3,8 V6: stroj pekelných radostí
15.8.2011 | Michal Borský | Přidat příspěvek
Po nedávných prvních dojmech pro vás máme plnohodnotný test kupé Genesis. Jak si vede s manuální převodovkou a nejlepším motorem?
Přehled kapitol
Stroj pekelných radostí
Hyundai Genesis je v dnešních časech mimořádně charakterní sporťák disponující bezkonkurenčním poměrem výkonu a ceny. Snoubí v sobě korejskou lidovost a americkou zálibu ve velkých příbězích, což je opravdu podmanivá kombinace. Řízení jednoduše postavené silniční bestie vás vrátí do zlatých časů svalnatých aut s masivním přísunem výkonu na zadní nápravu, kdy mělo ovládání stroje svoji mužnou sportovní hodnotu. Kdo se nebojí, užije si s ním kopec zábavy a ani ho to nebude stát moc peněz za benzín. Velkoryse pak přehlédne „nevystajlovaný“ interiér a neurozený původ auta, tady jde totiž hlavně o motor a všechno s ním související.
Za svých 829 990,- Kč dostanete „fáro“, které není ani zdaleka tak dotažené jako miliónový Nissan 370Z nebo nedej bože nesrovnatelně dražší Porsche Cayman, srdce má však Genesis veliké a o to by u sporťáku stále ještě mělo jít především. Poznámka na závěr: při zaškrtávání konfigurace si připlaťte za šestiválec, bohatě vám to vrátí.
Základní cena vozu (Genesis Coupe 2,0 TCI RS): 769 990 Kč
Cena základního testovaného provedení (Genesis Coupe 3,8 V6 RS MT): 829 990 Kč
Cena testovaného provedení (Genesis Coupe 3,8 V6 RS MT + příplatková výbava): 844 990 Kč
Technické údaje
Motor
Zážehový, atmosféricky plněný vidlicový šestiválec uložený vpředu podél za přední nápravou
Objem: 3 778 ccm
Největší výkon: 223 kW (303 k) při 6 300 ot./min
Největší točivý moment: 361 Nm při 4 700 ot./min
Palivo: Natural 95
Přenos výkonu: šestistupňová manuální převodovka, pohon zadních kol
Provozní vlastnosti
Max. rychlost: 240 km/h (el. omezena)
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 6,4 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 15 l
Mimo město: 7,6 l
Kombinovaná: 10,3 l
Objem palivové nádrže: 65 l
Rozměry a hmotnosti
Délka: 4 630 mm
Šířka: 1 865 mm
Výška: 1 385 mm
Rozvor náprav: 2 820 mm
Pohotovostní hmotnost: 1 613 - 1 662 kg
Užitečná hmotnost: 268 - 317 kg
Vnitřní rozměry
Základní objem zavazadlového prostoru: 332 l
Maximální objem zavazadlového prostoru: - l
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Sexy nová Dacia Duster má konečně české ceny. Začínají ještě o dost níž, než se čekalo
27.3.2024 - Nový krok VW ukazuje, proč automobilka přichází o nejlepší techniky, její R v nové podobě nemůže fungovat
27.3.2024 - Aston Martin vrátil do kabin svých aut tlačítka. Pozoruhodnou cestou zjistil, jak moc lidem vadí je nemít
27.3.2024 - Tesla Cybertruck mohutně skóruje při dopravních nehodách, ostatní auta se od ní odráží jako kuličky v pinballu
27.3.2024 - Zbytečný a takřka neprodejný: Klon Škody Enyaq s logem Fordu neřeší vůbec nic, přesto se začíná prodávat v Česku
27.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva