Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů

Obrozená Alfa Romeo chce útočit na BMW i tím, že se zbaví dogmatu nespolehlivosti a u dealerů nabídne lepší služby, říká šéf australské divize FCA.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů

17.2.2015 | Marek Bednář | 4 příspěvky

Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Obrozená Alfa Romeo chce útočit na BMW i tím, že se zbaví dogmatu nespolehlivosti a u dealerů nabídne lepší služby, říká šéf australské divize FCA.

Přerod italské značky Alfa Romeo bude mít ještě jeden rozměr, než jen cestu od aut s předním pohonem k zadní hnané nápravě. Tyto změny by se měla týkat zákaznického servisu a měla by pomoci zmírnit obavy zákazníků z toho, že Alfy nejsou moc spolehlivá auta. Toto dogma se s Italy táhne už dlouhou dobu a je celkem nepodstatné, jaká je realita - špatná pověst pro ztrátu zájmu některých zákazníků stačí.

Pat Dougherty, nově jmenovaný šéf australské divize FCA, přiznal, že v minulosti nebyly poprodejní služby zákazníků zrovna dokonalé. Má se to ale změnit, a to zejména na úrovni dealerství. „Nedělali jsme všechno pro to, abychom značku pozvedli,” uvedl Dougherty. V dealerství si zákazníky nyní jednotliví lidé prý nebudou přehazovat jako horký brambor: „Jeden člověk s vámi jedná od začátku do konce. Nemusíte hledat jiné pracovníky,” tvrdí dále Dougherty. Také zákazníci mají dostat náhradní Alfu, přivezou-li svou do servisu.

Otázka spolehlivosti se má vyřešit sama od sebe. Podle Doughertyho bude stačit, když postaví skutečně dobré auto, a to do té míry, že bude moci konkurovat Mercedesu a BMW jak jízdou - ostatně, s jízdními vlastnostmi Alfy nikdy problém neměly, spíš naopak - tak i kvalitou zpracování apod. Spolehlivost a reputace z ní pramenící má přijít sama od sebe.

Jenže to může také dost dlouho trvat a Alfa potřebuje, aby se nové vozy prodávaly hned. Silné motory a krásný design budou jistě ku pomoci a lepší služby dealerství také. Pat Dougherty hovořil o situaci v Austrálii, jak a zda vůbec se změn dočkáme u nás, nevíme, ale chce-li se značka profilovat jako prémiová, showroomy a poskytované služby by tomu měly odpovídat na celém světě.


Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 1 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 01Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 2 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 02
Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 3 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 03Alfa Romeo už nechce být příkladem nespolehlivé značky, zlepší i služby servisů - 4 - Alfa Romeo Giulia 2016 nova ilustrace Thorsten Krisch 04
Nový italský konkurent pro BMW řady 3 se má ukázat již brzy

Zdroj: Car Advice

Marek Bednář

Diskuze 4 příspěvky

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.