Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari

(+ videa) Při přebírání LaFerrari si sběratel udělal výlet s celou sbírkou jeho předchůdců. Nechybí výtečné 288 GTO, F40, F50 ani Enzo.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari

21.7.2014 | Adam Šrámek | 9 příspěvků

Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ videa) Při přebírání LaFerrari si sběratel udělal výlet s celou sbírkou jeho předchůdců. Nechybí výtečné 288 GTO, F40, F50 ani Enzo.

Na světě je mnoho bohatých lidí, kteří se o auta nejen zajímají, ale také je nakupují ve velkém. Někdy až přehnaně velkem množství. Britu Johnu Huntovi z Londýna se ovšem na rozdíl od mnohých nedá upřít jistá dávka stylu. V jeho maranellské kolekci jsou totiž ty největší skvosty - námi nazývané jako fantastická čtyřka a všechny v typické červené barvě. Podle přiloženého videa mu jde daleko více o historii než jen o to být vidět a ukázat, že na to prostě má.

Při příležitosti přebrání jeho LaFerrari se rozhodl vyrazit na dlouhý „roadtrip“ přímo z bristkého hlavního města až do Maranella k továrně, kde na něho čekal jeho nejnovější přírůstek do kolekce. Potěšil tak jistě nejen své syny a přátele, kteří mohli usednout za volant, ale také všechny přihlížející fanoušky a samotnou automobilku.

Vždyť vidět unikátní 288 GTO po boku ikonické přeplňované F40, pozdější F50 a na tehdejší dobu i průlomového Enza, to se nepoštěstí ani při návštěvě muzea Ferrari. Mezi těmito modely přitom neexistuje spojnice, žádný nenavazuje přímo na generaci předchozí. Pár shodných reálií bychom tu najít mohli. Předně, všechny tyto vozy jsou určitým mezičlánkem mezi běžnou (pokud to tak u Ferrari lze nazvat) produkcí a závodními speciály, ať již v šampionátu FIA GT nebo v kolotoči Formule 1.

Podle Hunta jsou jediným pravým ultimativním sporťákem právě vozy z Maranella. Jeho kusy jsou také výjimečné tím, že nestojí jen zakonzervované v garáži, aby jejich hodnota jen a jen rostla, ale jejich majitel s nimi pravidelně uráží pěkné porce kilometrů. K nějstaršímu kusu (288 GTO) z roku 1984 říká, že je velmi pohodlné a poslušné. F40 (rok 1987) vlastní po dvacet let a najel s ním už mnoho mil. K poslednímu příspěvku (LaFerrari), které vlastnil v době natáčení videa pouze pár minut dodává, že je jednoduché na řízení.

Pokud si vybavujete dvojici videí, ve kterých se 288 GTO a Enzo prohánějí po polních a lesních cestách, trávě a v hangárech v tom nejvyšším tempu, převážnou část i bokem, pak vězte, že jde právě o tyto konkrétní kusy. Do budoucna se tak jistě můžeme připravit na další video uživatele TaxTheRich100, které se jistě bude týkat nejmladšího modelu sbírky - LaFerrari. Pro doplnění vám tato videa přikládáme níže.


Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari - 1 - Sbirka Ferrari John Hunt 2014 01Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari - 2 - Sbirka Ferrari John Hunt 2014 02Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari - 3 - Sbirka Ferrari John Hunt 2014 03Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari - 4 - Sbirka Ferrari John Hunt 2014 04Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari - 5 - Sbirka Ferrari John Hunt 2014 05Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari - 6 - Sbirka Ferrari John Hunt 2014 06Britský sběratel má všechna nejlepší Ferrari, teď je doplnil o LaFerrari - 7 - Sbirka Ferrari John Hunt 2014 07
Tak takováhle sbírka opravdu stojí za to. LaFerrari v ní působí jako raketa do kosmu

Majitel se všemi kusy

Ferrari 288 GTO v ostré akci

Ferrari Enzo v ostré akci

Zdroj: GT Spirit, Youtube.com

Adam Šrámek

Diskuze 9 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše