Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Majitel do detailu ukázal „kvalitu” nové Tesly, na auto za miliony je to neuvěřitelný šmejd
19.8.2021 | Petr Prokopec
Uvážíme-li, kam se posunul celý automobilový průmysl a co dnes nabízí za pár set tisíc jakákoli Dacia, je skutečně k nevíře, co je s to dodat zákazníkovi po letech stížností na kvalitu Tesla.
Vůbec první Model S vyrobila Tesla již v roce 2012. Od té doby jej dvakrát faceliftovala, naposledy zkraje letošního roku. Díky tomu by vůz kalifornské automobilky měl být vybroušeným diamantem, u kterého na kaz nenarazíte ani při sebepečlivějším zkoumání. Je ale taková realita? Jak dokládá jeden z čerstvých majitelů, který si na Youtube říká MrExitStrategy, do takového stavu má Model S opravdu daleko. Svou kvalitou totiž nemůže soupeřit ani s Dacií, nic tak moc a v tolika ohledech mizerného jsme žádnou z renomovanějších automobilek neviděli předat kupci už dekády.
Hned na úvod je třeba poznamenat, že majitel je zapáleným fanouškem Tesly, a tak k vozu přes veškeré jeho defekty projevuje náklonnost. To je samo o sobě pozoruhodné, zvlášť když vidíte o pár minut později toho samého člověka řídit vůz po rovném povrchu parkovacího domu za vrzání interiéru, pískání ventilace a s minimálně jedním nepřehlédnutelným montážním faux-pas přímo před kamerou. Něco takového bychom netolerovali snad ani u mnoho let starého, ojetého vozu, natož pak u úplné novinky. Ale zůstaňme u Modelu S a jeho vad.
Je jich skutečně záplava - zvenčí, zevnitř, v kufru, kdekoli. Pozoruhodný je už fakt, že vlajková loď je dost mizerně nalakovaná, což je přitom problém, o kterém se mluví již spoustu let. Zvnějšku je tak patrné vše od „pomerančové kůry” přes nejrůznější drobné defekty dané zřejmě nečistotami při lakování až po výrazné oděrky, které na novém autě nemají co dělat. Místy také kdosi v továrně zapomněl odstranit zřejmě ochrannou pěnu na vnitřních částech karoserie - ty jsou teď nalakované i s nimi. Už z výroby jsou také odřená kola tam, kde je ani nelze poškodit provozem, zřejmě byla poškozena při manipulaci s nimi.
Ani vstup do vozu se neobejde bez nepříjemných projevů. Dveře resp. jejich kliky při otevírání a zavírání skřípou a vržou, stejně jako uchycení vnějšího zpětného zrcátka. Při nastupování si pak nelze nevšimnout ani kazů v bočních sklech, v kufru pak nelícuje vnitřní plastová výplň a odstává těsnění mezi víkem kufru a čelním sklem. A interiér? To je kapitola sama pro sebe.
Zřetelné je rachtání a vrzání uvolněných kusů obložení - na místě i za jízdy. Na vnitřní straně krytu přístrojové desky je prach, který nelze odstranit, na vrchu palubní desky jsou nečistoty, zřejmě zbytky lepidla, které též není možné odstranit. Její koženkový potah pak není zrovna sešitý tak, jak by se na vůz za více než dva miliony korun slušelo, přičemž v levém rohu se již dokonce trhá. Opomenout pak nesmíme ani nesedící a zvlněné těsnění oken, které může být při prudším lijáku důvodem, proč se interiér promění v mělčí bazén. A klimatizace už při relativně nízkém tahu píská, ovšem jen z místa spolujezdce.
Problémů je ovšem více, celé video má takřka 13 minut. Ve většině případů se přitom jedná o naprosto nepochopitelné, nepřehlédnutelné vady, které jsme opravdu neviděli na žádném novém autě od časů komunistických AZNP. Bylo by obtížné je tolerovat na čemkoli, natož pak na autě za více než 2,2 milionu korun.
Majitel uvádí, že je v kontaktu se servisním centrem značky, které je prý přímo dychtivé, aby veškeré nedostatky odstranilo. Jakmile tedy dojde na nápravu, hodlá se MrExitStrategy ohlásit s dobrými zprávami. Otázkou však je, zda nějaké bude mít. Koneckonců je třeba připomenout, že ani úroveň servisů není u Tesly nejlepší a v mnoha případech došlo spíše na zhoršení některých nedostatků než na jejich zahlazení. Tak či onak je kvalita Tesly Model S po druhém faceliftu a devítiletém životním cyklu tristní, však se na to podívejte sami.




Muž si pořídil faceliftovanou Teslu Model S, dokonce i s jejím podivným volantem Yoke, který shledává zajímavým. Kvalita vozu je ale doslova tragická, něco takového by jako nový vůz nepředala zákazníkovi žádná jiná významnější značka. Foto: Tesla
Zdroj: MrExitStrategy@YouTube
Bleskovky
Tohle video ze Severní smyčky Nürburgringu říká o novém BMW M5 vše. A hezká podívaná to není
včera
Auto vám mohou „ukrást” přímo před očima a za úsměvu na vaší tváři. Policie rozbila gang, který se takto zmocnil i Ferrari za miliony
23.10.2025
Číňané po zkopírování Bugatti a Rolls-Royce měli obšlehnout také Bentley, nedivili bychom se už ničemu
20.10.2025
Nejnovější články
Porsche už se propadlo do mohutné ztráty. A i další čísla jsou těm červeným tak blízko, že zkázu nejspíš odvrátily jen účetní triky
před 3 hodinami
Tento obyčejně vypadající, 32 let starý hatchback s víc jak 140 tisíci km se prodává za 600 tisíc Kč. Není to vtip ani překlep
včera
Tesla šetří, na čem může. V tichosti autům sebrala i poslední zbytek klíčů a lidé nejsou šťastní
včera
Kupci elektrického Porsche Macan začínají už po roce pociťovat největší bolest vlastnictví těchto aut
včera
Jedno z posledních pořád levných větších aut v Evropě žije dál, s dieselem koupíte ho i v roce 2026
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 10.24. 09:17 - řidičBOB
- pavprochovo brečítko 10.23. 18:55 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 10.23. 10:42 - řidičBOB
- Přituhuje 10.23. 07:24 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 10.22. 13:46 - řidičBOB
- Onboard videa 10.21. 21:10 - řidičBOB
- Škoda octavia 3 2013 1.2tsi 77kw 10.21. 19:44 - Hodir
- Řidiči, co to mají v ruce... 10.21. 19:25 - Snowman000
