Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Mladý Schumacher osedlal tovární Ferrari, z jeho gest a grimas až mrazí
25.10.2019 | Petr Prokopec
Není možná fér hledět na něj „jen” jako na syna Michaela Schumachera, je ale těžké se tohoto vnímání zbavit, když vidíte, jak moc podobný projev Mick Schumacher má.
Do konce letošní sezóny Formule 1 zbývá odjet už jen čtveřice závodů, přičemž Velká cena Mexika se koná už tento víkend. Většina týmů i lidí se ale již soustředí na příští rok, neboť o vítězi v Poháru konstruktérů již bylo rozhodnuto. A karty jsou víceméně rozdány také mezi jezdci, a tak spíše začne v pekle mrznout, než aby Lewis Hamilton nezískal již šestou korunu mistra světa. Britský pilot přitom již naznačil, že závodit by chtěl ještě aspoň čtyři roky, stále tak má ještě dostatek šancí na pokoření zbývajících rekordů Michaela Schumachera.
Bude přitom zajímavé sledovat, zda se mu to povede či nikoliv, a to i proto, že ve startovním poli by se v dané chvíli Schumacher mohl opět pohybovat. Nepůjde však o sedminásobného světového šampiona, nýbrž o jeho syna Micka, který má za sebou první sezónu ve Formuli 2. Tu dokončil na dvanácté příčce s jedním vítězstvím na kontě. Je tak nepravděpodobné, že by se do vyšší ligy podíval už příští rok, jakkoliv má možná největší marketingový potenciál ze všech soudobých pilotů.
Sám Schumi Jr. přitom nedávno naznačil, že do královské motoristické disciplíny by rád nahlédl. „Cítím se být připraven. Když začnete jezdit ve Formuli 2, většina lidí vám bude říkat, že jste připraveni. Rok v F2, kde se naučíte mnohé o pneumatikách a dalších věcech, je prospěšný, ale to neznamená, že budete automaticky odvádět v F1 dobrou práci, protože je tu mnoho okolností, které mohou vaše postavení ovlivnit.“
„Myslím, že pokud dostanete šanci, skočíte po ni. Možná ale dává větší smysl zůstat další rok v F2 a odvést dobrou práci, ale to neznamená, že by někde v F1 zůstala prázdná sedačka nebo že by člověk neměl kde jezdit. Věci se mají tak, že tento sport si vybírá vás, ne vy jej. Pokud se tedy objeví šance, půjdu po ní. Momentálně ale přemýšlím pouze o F2. Jsem její součástí, a na to se budu soustředit, nicméně samozřejmě sním o F1.“
Sezónu 2021 by tedy Mick mohl odstartovat už v ef-jedničkách, jakkoliv je otázkou, ve kterém týmu by se tak stalo. Jak jsme ale už naznačili, marketingový potenciál má Schumacher neskutečný. Mercedes i Ferrari navíc už naznačily, že u nich má vrátka otevřená - a možná daleko více u Scuderie, kde je členem její jezdecké akademie.
Jako takový Mick osedlal tovární Ferrari F8 Tributo na okruhu ve Fioranu. Přitom pěl velkou chválu na ovladatelnost a vyvážení vozu dokonce přirovnal k monopostům, do jejichž kokpitů v minulých letech usedal. Rozhodně přitom nešlo o ústupek za budoucí angažmá, na osmiválcový supersport totiž padá chvála ze všech stran. S ohledem na to, že Fiorano zvládá za 1 minutu a 22 sekund, to není překvapivé.
Co je ale na videu minimálně pro ty z nás, kteří pamatují hvězdná léta jeho otce, nejzajímavější, jsou jeho gesta a grimasy. Jakkoli je Mick fyzicky svému otci podobný jen částečně, projevy oři rozhovoru i za volantem má neuvěřitelně podobné, z toho skutečně až mrazí. Snad je v něm i tolik řidičských schopností, zatím si špatně rozhodně nevede.


Mick Schumacher si na okruhu Fiorano vyzkoušel Ferrari F8 Tributo
Z jeho grimas a gest chvílemi až mrazí, je v tomto velmi podobný svému otci
Zdroje: Ferrari@Youtube, Autoweek
Bleskovky
VW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
včeraBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
12.9.2025
Nejnovější články
Ford po 70 letech strhne své ikonické sídlo, stěhuje se do nově postaveného skleněného „paláce udržitelnosti”
před hodinouZ „Ferrari pro chudé” se stal sen skutečných majitelů Ferrari, na nejlepší kusy dnes ani oni nemají
před 3 hodinamiKolabující Audi se dál hojí na svých dealerech, marže jim seřízlo až k nule. „Prodávat auta už se nevyplatí,” říkají
před 4 hodinamiLuxusní superjachta Orient Expressu se ukázala před dokončením. Už vztyčila karbonové stěžně, samy jsou větší než většina jachet
včeraZtráty v desítkách miliard, 20 tisíc propuštěných. Nissan padá ke dnu, teď ale vytáhl radikální plán, jak vše vyřešit
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva