A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení

Jednoduchý, ale nebezpečný nápad jak pro sebe, tak i pro auto měl Číňan, jehož Tesle Model S došla nedaleko Šanghaje elektřina. Nabil ji u sloupu elektrické sítě.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení

24.2.2015 | Marek Bednář | 12 příspěvků

A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Jednoduchý, ale nebezpečný nápad jak pro sebe, tak i pro auto měl Číňan, jehož Tesle Model S došla nedaleko Šanghaje elektřina. Nabil ji u sloupu elektrické sítě.

Čína je zemí, kde se elektromobilům Elona Muska, známým též jako Tesla Model S, mělo po prodejní stránce výborně dařit. Však je tam dotují horem dolem a v zemi bylo postaveno mnoho Superchargerů, rychlých nabíječek pro vozy Tesla. Realita je nicméně trochu jiná, jak přiznává i sám Elon Musk, a to zejména proto, že v Číně až na ony Superchargery zoufale chybí dobíjecí místa a postavit nová, a to i soukromě, je kvůli byrokracii dost velký problém.

Jeden z čínských majitelů Tesly Model S však nedostatek míst, kde si dobít své auto, vyřešil po svém. Jednoduše připojil nabíječku Modelu S ke sloupu elektrického vedení. Pochopitelně to je dost nebezpečné, protože pokud nevíte, co děláte, můžete zabít sebe a/nebo zničit veškerou elektroniku ve svém řádně drahém autě.

Na druhou stranu, tento člověk dost možná věděl, co dělá, protože na fotografiích je vidět něco jako transformátor, ke kterému je teprve připojena nabíječka. Svým způsobem tedy, pravda, asi ne úplně legitimně, uvedl v činnost nápad BMW montovat nabíječky ke sloupům veřejného osvětlení. Který - nutno dodat - není ani nový, ani složitý, ani kdovíjak drahý, ale zatím není ani realizovaný.

Zdráháme se tento článek uzavřít radou „tak až nebudete vědět, co se svým vybitým elektromobilem...”, protože by to nemuselo dopadnout dobře. Faktem ale je, že cesta k odstranění nulového dojezdu to je a vědomí podobného „řešení” by majitelům podobných aut mohl vyhnat z hlavy jinak velmi oprávněnou „úzkost z malého dojezdu”...


A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení - 1 - cinska tesla model s nabiji u sloupu 01A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení - 2 - cinska tesla model s nabiji u sloupu 02A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení - 3 - cinska tesla model s nabiji u sloupu 03
A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení - 4 - cinska tesla model s nabiji u sloupu 04A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení - 5 - cinska tesla model s nabiji u sloupu 05A pak že elektromobily není kde nabíjet. Majitel Tesly S se připojil na sloupu vedení - 6 - cinska tesla model s nabiji u sloupu 06
Nápad čínského majitele je jednoduchý, ale mohl by být nebezpečný

Zdroj: Auto Evolution

Marek Bednář

Diskuze 12 příspěvků

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.