Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Citroën C-Elysée: také bráška Peugeotu 301 ukázal svůj vnitřek
13.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bylo jasné, že pokud nám svůj interiér předvedl Peugeot 301, Citroën C-Elysée udělá totéž. Prostoru má nabídnout stejně, jen zřejmě za nižší cenu.
Představení interiéru nového Citroënu C-Elysee si vyžádalo o trochu delší čas než v případě sesterského Peugeotu 301. Oč méně však značka ukazovala, o to byla sdílnější. Víme tak nejen to, že do zavazadlového prostoru se má vejít 506 litrů, Citroën už stihl i zveřejnit, že benzinový motor o objemu 1,2 litru bude mít spotřebu pět litrů na sto kilometrů, zatímco turbodiesel 1,6 HDi by si měl vystačit jen s 4,1 l/100 km.
Ty samé hodnoty zřejmě nabídne i Peugeot, oficiálně však značka hodlá vše potvrdit až přímo na autosalonu v Paříži. Počítat ovšem můžeme s tím, že oba vozy od sebe bude odlišovat více věcí než jen znak nebo čelní maska. Rozdílné jsou i přední a zadní světlomety, přičemž u Citroënu byste měli najít více chromu na karoserii.
V interiéru pak C-Elysse ve srovnání s modelem 301 vypadá jako světlá strana síly, zatímco Peugeot hraje na temnou notu. Jednat se samozřejmě může o úroveň výbavy nebo konkrétní provedení, světlejší interiér Citroënu však působí prostorněji a luxusněji. Přestože kvalita plastů bude identická.
Také cenová politika by měla odpovídat Peugeotu 301, to ale nutně neznamená, že výsledná cifra bude totožná. C-Elysée by se měl v nabídce značky objevit s cenovkou, která dnes náleží Citroënu C3, a to by alespoň v českých podmínkách znamenalo, že koupí dvojitého šípu oproti francouzskému lvovi ušetříte zhruba 30 000 Kč. Jestli tomu tak ale bude i ve skutečnosti uvidíme až časem...
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.











Citroën C-Elysee zaujme chromovější maskou a světlým interiérem, který vypadá ve srovnání s Peugeotem 301 prostornější. Ve výsledku je sice identický, měl by ale dorazit za nižší cenu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025Až budete páchat něco ilegálního, možná bude dobré držet se základní poučky týkající se volby auta
1.7.2025Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025
Nejnovější články
První tunignová firma se pokusila napravit vzhled nových SUV BMW, míru její úspěšnosti posuďte sami
před hodinouPorsche chce po fiasku elektrického Macanu vrátit spalovacích motory i přímo jemu, je s tím ale zoufale pomalé
před 2 hodinamiVědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
před 4 hodinamiNová Mitsubishi pro Evropu budou zjevně už jen předělané Renaulty, na tomhle to ale skoro není poznat
před 5 hodinamiElektrické Kie nekupuje v USA už skoro nikdo, prodeje se během pár měsíců propadly na směšná čísla
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva