Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Fiat 500L Pro: užitkové verzi sebrali jedno sedadlo, nepřidali skoro nic
12.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italská přestavba není příliš náročná. Vzadu se objevily napevno uchycené sedáky, k mání jsou pak jen dva motory a základní výbava.
Fiat 500L se ukázal již v několika verzích. Jako Trekking se snažil přesvědčit ke koupi především kalifornské surfaře, s výbavou Living by pak rád oslovil milovníky života na čtyřech kolech. Stejně jako výchozí pětistovka verze, která může dorazit třeba i s integrovaným kávovarem Lavazza, však tyto vozy cílili pouze na klientelu z řad soukromých zákazníků. Tato „omezenost“ je ale minulostí, neboť Italové dávají do prodeje nový model 500L Pro.
Již podle názvu by se mělo jednat o užitkově zaměřenou verzi, případné vyjmutí druhé řady sedadel a nahrazení zadních oken obyčejným plechem ovšem nečekejte. Fiat jen lehce modifikoval uspořádání za řidičem a spolujezdcem, kde dostanete jen dvě napevno uchycená sedadla. Prostor pro nohy cestujících je tak obětován ve prospěch zavazadelníku, který za všech okolností nabízí 400 litrů (ve standardu se může smrsknout na 343 l), respektive 1 310 l při sklopených zadních opěradlech.
Tím bylo již v továrně učiněno zadost certifikaci N1, více se ale verze Pro neliší. Pod kapotou tak nabízí standardní motory, vybírat lze ovšem pouze ze dvou agregátů. Turbodiesel 1,3 MultiJet přitom nabízí 85 koní, zatímco 1,4litrový benzinový čtyřválec Fire produkuje koní 95. Spotřeba prvního má pak činit 4,2 l na sto kilometrů, kdežto u druhého se laboratorní měření zastavilo na hodnotě 6,2 l/100 km.
V rámci výbavy se užitková (spíše užitkovější) verze vůči standardu již příliš měnit nebude, italské ceny totiž činí 11 900 Eur (cca 309 400 Kč) za benzinový model a 13 900 Eur (361 400 Kč) za Fiat 500L Pro v dieselu. V obou případech jde přitom o částky bez DPH, které tak oproti běžné nabídce představují zhruba pětiseteurové zlevnění. Obdobných 13 tisíc za změnu zadní lavice se tak dá srazit i z českých cen, jež startují sumou 337 900 Kč s daní.
Nová užitková verze Fiatu 500L se ukázala jen na jediné fotce
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
před 9 hodinami - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem tvrdil opak
před 11 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
včera - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva