Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti Q60: nové kupé dorazí do tří let, chystá se i rival pro BMW M3 a M4
23.1.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Prioritou japonské značky jsou nyní modely sílící na široké spektrum zákazníků. Hned poté ale dorazí sportovní vozy s výkon přes 360 koní.
O kompletní proměně nomenklatury Infiniti již nějakou dobu víme. Stejně tak jsme dobře zpraveni o novém sedanu Q50, který je první nově pojmenovanou vlaštovkou a v nabídce automobilky vystřídal model G. Doposud však nebylo jasné, zda značka přivede na svět také jeho dvoudveřové sourozence. Jak ovšem prohlásil šéf značky Johan De Nysschen, kupé a kabrioletu Q60 bychom se skutečně měli dočkat. Ovšem ne dříve než za dva či tři roky. Proč tak dlouho?
Důvody jsou prosté. Dvoudveřové verze nikdy nepatřily mezi bestsellery značky, na řadu tak přijdou až po představení modelů, které Infiniti vydělají peníze. Prioritu tedy nejprve dostal malý hatchback a crossover s pohonem předních kol. Ihned poté by ovšem mělo přijít na řadu rozšiřování palety Q50/Q60, přičemž De Nysschen nevyloučil ani představení výkonnějších verzí.
Šéf Infiniti chce v tomto směru ideálně konkurovat nejen svému bývalému zaměstnavateli (Audi), ale především BMW a jeho modelům M3, M4 a M5. Sedan Q50 proto již v základu dostal podvozek, který snese větší výkon než stávajících 359 koní. Otázkou ovšem je, zda japonská značka dosadí nad přední nápravu pětilitrový osmiválec, či zda poladí přeplňovaný šestiválec.
Druhá varianta se ovšem zdá být pravděpodobnější i kvůli upevnění vazeb na Formuli 1 a tým Red Bull. Královna motorsportu totiž od příštího roku bude používat právě přeplňované motory V6. Žádné další detaily prozatím nejsou k dispozici, s ohledem na prohlášení De Nysschena pak ani nemůžeme počítat s představením konceptu na některém z letošních autosalonů. Na příští rok by se ale fanoušci značky mohli začít těšit.
























Šéf Infiniti Johan De Nysschen se o chystaném kupé Q60 rozpovídal krátce po představení nového sedanu Q50, nástupce modelu G37
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nejdražší Bugatti historie je prodáváno s pomocí fotek, za které by se styděli i lidé inzerující na Bazoši
dnesNejméně jeden člověk používá zdánlivě absurdní terénní sporťák Lamborghini k tomu, k čemu byl stvořen
včeraNěmec si udělal zjevně legrační napodobeninu policejního vozu s nápisem Folizei, udělali u něj domovní prohlídku a auto mu sebrali
16.9.2025
Nejnovější články
VW Touareg se nakonec vrátí, na povahu nástupce se ale radši ani neptejte, to nechcete slyšet
před 3 hodinamiLegendu Fordu zařízli po čtyřech generacích, o to levněji ji dnes koupíte ojetou. Za své ceny nabízí hromadu muziky
před 6 hodinamiJindy spořádaní Kanaďané začali ve velkém demolovat stacionární radary, sami politici už říkají, že jsou to skrytí výběrčí daní
před 7 hodinamiMercedes neuhne, pořád špičkově prodávanou třídu A zařízne už příští rok bez jakéhokoli nástupce
před 9 hodinamiPotápějící se Nissan si našel novou oběť úsporných opatření, opěrky hlavy
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva