Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen Golf VII Variant 2013: nové kombi předčasně odhaleno
2.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Německý koncern VW může ze seznamu plánovaných ženevských překvapení odepsat po konceptu e-Co-Motion další, tentokrát produkční vůz.
I kdyby ke dnešnímu úniku třetí karosářské varianty Volkswagenu Golf sedmé generace nedošlo, měli bychom asi říci, že wolfsburgská značka by beztak provedením Variant překvapila jen stěží. Novinku jsme již měli možnost vidět nafocenou na špionážních záběrech s minimálním maskování, akorát se zadními světly předchůdce, zachycena byla i v typické kamuflážní fólii, ale nejvíce se skutečné podobě kombíku přiblížil Theo Chin. Jeho počítačem vygenerovaný Variant byste bez přímého srovnání se skutečným originálem téměř nepoznali.
S ohledem na předčasné zveřejnění tří fotek vozu, který se oficiálně představí až v předvečer autosalonu na akci nazvané Volkswagen Group Night, neočekávejte v tuto chvíli žádná doprovodná fakta. Kromě dvou čísel definujících zavazadlový prostor, která jsou pro potenciální klientelu relevantní, však můžeme i bez přehnaného fantazírování napsat, co lze od Golfu Variant očekávat.
Předně platformu MQB se zavěšením MacPherson vpředu a v závislosti na konkrétní motorizaci multilink, respektive jednoduchou torzní příčku vzadu. Motorizace kombíku budou bezpochyby kopírovat pohonné jednotky hatchbacku (možná) s výjimkou nejslabšího benzínového agregátu 1,2 TSI o výkonu 86 koní. Jinak téměř jistě dorazí modely 1,2 TSI (105 k), 1,4 TSI (122 a 140 k) a diesely bude opět zastupovat šestnáctistovka a dvoulitr TDI s výkonem 105 a 150 koní.
Samozřejmě variabilita podlahové plošiny dává Volkswagenu možnost prodloužit nejen celkovou délku auta, ale také jeho rozvor. Zdali k tomu konstruktéři dostali povel a co nakonec stvořili, budeme vědět nejpozději pozítří.














Základní objem zavazadelníku se odhaduje na nijak závratných 500 litrů, roli koncernového stěhováku bude mít nadále Octavia Combi
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
před 9 hodinamiUnikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025„Bugatti pro chudé” se konečně ukázalo v akci na okruhu i ve sprintu. Je to nejrychlejší auto svého druhu, poráží i špičková Ferrari a Lamba
9.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Pokud česká armáda opravdu potřebuje mobilní kuchyně, máme pro ni řešení. Místo 5 milionů stojí 36 tisíc
před 2 hodinamiFinové chtějí na elektrický pohon předělat i obří trajekty, už jejich základní parametry šokují svou absurditou
před 3 hodinamiFiat se chce stát tím, čím už vlastně býval, výrobcem normálních aut pro lidi. Jeho další novinka půjde po krku Dacii
před 5 hodinamiVW je zjevně nepoučitelný. Jakýkoli neúspěch ho neodradí od toho, aby elektromobil udělal i z toho nejnevhodnějšího auta
před 6 hodinamiČínská Škoda Octavia se ukázala v novém. Její ceny pro nás budou při jejím výkonu a výbavě jako z pohádky
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva