Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE
20.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
VW faceliftovaný Golf odhalil už dávno, nabízí jej ale v tolika verzích, že by s vypouštěním fotek těch dalších mohl pokračovat ještě rok. Tady jsou GTD a GTE.
Ceny faceliftované Škody Octavia známe již nějaký ten pátek, a nejinak je tomu také v případě modernizovaného Seatu Leon. O poznání jinak je tomu u Volkswagenu Golf. České zastoupení jej stále ještě neuvedlo na trh a neudělá to dříve než v pondělí 23. ledna. My vám brzy český ceník přiblížíme s předstihem i s několika překvapeními, teď se ale podržíme toho, co automobilka odhalila v oficiální rovině. A podíváme se i na to, co v českém ceníku nenajdete.
V druhém případě se jedná o hybridní provedení GTE, které vstoupilo do prodeje v Německu. Tam startuje na sumě 36 900 Eur (cca 997 100 Kč) a ve srovnání se základem je tak více než dvakrát dražší, pod kapotou nicméně neodvádí svou práci litrový tříválec o výkonu 85 koní. Jeho místo zaujala přeplňovaná jedna-čtyřka naladěná na 150 koní, jíž společnost dělá 102koňový elektromotor.
Součástí hnacího ústrojí je rovněž šestistupňová dvouspojková automatická převodovka, přičemž spotřeba byla dle norem vypočítána na vtipných 1,6 l/100 km. Že jde o hodnotu v reálném světě nedosažitelnou nejspíše nemusíme zdůrazňovat. Mimo mísu je tedy také udávaný dojezd okolo 880 km. V ryze elektrickém režimu by přitom Golf GTE měl zvládnout 50 km.
Ve standardu má 16palcová litá kola, čelní LEDky, elektronický diferenciál XDS či dvouzónovou automatickou klimatizaci. K tomu audio systém s osmi reproduktory, látkové čalounění, kůží obšitý volant nebo parkovací senzory vpředu i vzadu. Se stejnými položkami bude nabízen i v ČR, cena ale nejspíše bude o trochu nižší.
Přesunout se můžeme k variantě GTD, která ke svému pohonu používá dvoulitrový turbodiesel naladěný na 184 koní a 380 Nm točivého momentu. Sprint na stovku zabere hatchbacku 7,5 sekundy, kombík Variant je o čtyři desetiny pomalejší. Jeho průměrná spotřeba je 4,7 l/100 km, hatchback je pro změnu o tři desetiny litru paliva úspornější. Ta už v České republice k mání bude, zatím vám ji ukážeme na nových fotkách. S kompletními českými cenami se vrátíme ještě během dnešního odpoledne.
VW Golf GTD se ukázal na nových fotkách, na německém trhu startuje na 832 tisících korun
Provedení GTE je k dispozici takřka za milion korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejčtenější články
- Novináři nás utěšují tím, že nový elektromobil má větší dojezd než vůz z roku 1968. I tak je hůř použitelný
25.3.2024 - Bugatti schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s prochází finálními testy, ladí ho sám držitel vytrvalostní trojkoruny
25.3.2024 - Babičkou do garáže schovaný nový VW z roku 1996 nikdo nechce. Stroj času s pouhými 50 km stojí pořád víc
25.3.2024 - Stellantis našel uplatnění pro svou osiřelou továrnu v Polsku, bude tam montovat levná čínská auta
25.3.2024 - Únik provalil novou vrcholnou verzi Tesly Model 3, Musk využil své vlády nad Twitterem, aby zahladil stopy
25.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva