Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Automobilka rozjela nový způsob předávání aut, působí opravdu svérázně
1.12.2020 | Petr Prokopec
Koronavirus mění svět v mnoha ohledech, a tak snad ani nepřekvapí, že ovlivňuje i způsob předávání nových aut do rukou jejich kupců. Automobilka Tata je už dříve ionizovala, teď je balí do bublin.
Pandemie koronaviru je stále světovým tématem číslo jedna a přizpůsobovat se jí nemusí jen ohrožené skupiny. Dotýká se snad každého, velké firmy nevyjímaje. Příkladem může být indický konglomerát Tata Motors, který se rozhodl zvýšit bezpečnost zákazníků přebírajících nová auta.
Indové již dříve nové vozy ionizovali, nyní přihodili další úroveň ochrany. Auta před předáním začali zavírat do plastových bublin, ve kterých čekají do té doby, než si pro ně zákazníci dorazí. Sníženo je tak riziko, že se, obzvláště na kovových plochách, usadí kapénky obsahující virus, které následně mohou nakazit novopečeného majitele.
Pokud si říkáte, že to kupce z řad neohrožených skupin nemusí zajímat, pak jste stále nepochopili podstatu opatření proti šíření této nemoci. Ta omezováním těch neohrožených chrání ty ohrožené, neboť jakmile se nakazíte sami, nemusí vám sama infekce nic udělat, můžete ale dále nakazit kohokoli jiného, třeba vaše rodiče či prarodiče. Jakoukoli snahu tento řetěz přerušit, je tedy třeba kvitovat.
Popsaná novinka pochopitelně zvyšuje náklady, stejně jako čas spojený s předávkou jednoho vozu. Tata Motors si od něj ale dále slibuje, že omezí strach části klientů z koupi auta a zamezí také šíření koronaviru ve vlastních řadách. Jakkoliv tedy plastové bubliny nebudou zrovna za hubičku, každému dealerství jich bude stačit pár a určitě tím nikomu nebude ublíženo.
Indové snižují riziko přenosu koronaviru, svá auta tak před předáním balí do plastových bublin, aby na ně nemohli sahat další zaměstnanci, dostanou je až zákazníci. Foto: Tata Motors
Zdroj: Tata Motors
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 10 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 11 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch