Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bugatti začalo nabízet Pas klidu, jeho cenu raději ani nenaznačilo
5.3.2021 | Petr Miler
Ve své podstatě jde o podobnou věc, jako známe od jiných značek, akorát svým pojetím odpovídá charakteru Bugatti. Klienti značky si teď mohou být jistí, že o jejich vozy se někdo postará doslova kdykoli a kdekoli.
I pokud si dnes koupíte nové BMW nebo dokonce Škodu, můžete si připlatit a někdy i v ceně vozu dostanete služby jako záruku mobility a předplacený servis. Tyto služby dostávají různá, více či méně noblesní jména, ve výsledku ale znamenají jediné - automobilka vám bude nějakým způsobem garantovat, že se za předem známou cenu postará o všechny běžné servisní úkony a na cestách vás nenechá takříkajíc ve štychu.
Může to působit jako něco, co budete roky platit a ve chvíli, kdy budete jednou cokoli potřebovat, zjistíte, že jste stejně nesplnili všechna pravidla, z vlastní praxe ale můžeme říci, že to většinou funguje. Pokud jde o předplacený servis, není co řešit, třebaže automobilka nehradí více než předepsané operace, což může být pro citlivého majitele nekomfortně málo (např. nový olej jednou za 30 tisíc km) a za další si stejně bude muset připlatit. V nouzi se ale opravdu postará o to, aby vám přistavila náhradní vůz, ten porouchaný si odvezla a v extrémním případě vám i zajistila hotel či cokoli podobného. Máte-li rádi jakýsi klid na cestách, toto jsou dobré služby.
V principu právě takové začalo nyní nabízet i Bugatti, ale pochopitelně v noblesnější podobě. Už označení odpovídá - Passeport Tranquillité neboli Pas klidu zní trochu jinak než „Předplacený servis Škoda”, ale ve výsledku snad až tak nepřehání. Majitelé modelů Veyron a Chiron si mohou zaplatit dvou- a nebo čtyřletý program, který pokryje veškeré servisní náklady zajistí i další potřebnou péči o vůz, vyvstane-li její potřeba.
V případě Veyron služba počítá vždy s jedním servisem ročně, a to buď velkým nebo malým, jak už to u modernějších aut bývá. V druhém případě je třeba na zásah trvající 14 hodin, v prvním 32 hodin, a půjde tedy vždy jistě o rozsáhlé operace. Zákazníci si dále mohou zvolit z plánů s názvy Aktivní nebo Sběratel podle toho, zda s auty jezdí do 200 a nebo přes 200 km za rok. Od toho se odvíjí prováděné operace, jak ale Bugatti říká, auto je v obou případech připraveno na to, aby s ním majitel vyrazit kdykoli a kamkoli.
U Chironu je servis ještě náročnější, a tak ten velký vyžaduje dokonce 72 hodin, u malého zůstává na 14 hodinách. V případě obou modelů pak program čítá podporu po 24 hodin, 7 dnů v týdnu, kdy si může majitel vyžádat servis na jakémkoli místě světa, pokud jeho auto selže. Automobilka je připravena na místo problému vyslat techniky klidně letecky a pakliže nebudou schopni potíž vyřešit, zajistí převoz do nejbližšího servisního centra a zapůjčení náhradního vozu.
Program je platný pro celý svět bez rozdílu (jen v USA začne být aktivní až od léta letošního roku) a zákazník si tak může vybrat, kde zrovna nechá svůj vůz servisovat. A pokud se stane, že jej jeho Bugatti zradí uprostřed africké divočiny, automobilka zajistí adekvátní péči i zde.
Jinými slovy - měla by to být skutečně záruka absolutního klidu, ať se s Bugatti vydáte kamkoli. A máme tendenci věřit, že zrovna v případě této značky bude fungovat stoprocentně. Na druhu stranu nepochybujeme o tom, že si za to Bugatti nechá řádně zaplatit. Cenu automobilka v nejmenším nenaznačila a my si ani nedovolujeme odhadovat, o kolik musí jít peněz, aby se ji vyplatilo doslova pro pár lidí z celého světa takovou věc nabízet. Milion za rok? Nedivili bychom se, při extrémních nákladech na běžné servisní zásahy to snadno může být i více.
































Passeport Tranquillité alias Pas klidu od Bugatti vypadá jako záruka pohody při vlastnictví jeho aut, nepochybueme ale o tom, že si za něj automobilka nechá řádně zaplatit. Díky této nabídce se aspoň můžeme podívat na zajímavé detaily ze servisování Veyronu a Chironu. Foto: Bugatti
Zdroj: Bugatti
Bleskovky
Měření „na brzdě” ukázalo, že Chevrolet neříká pravdu o výkonu motoru opěvované nové Corvette ZR1
28.6.2025Mercedes po sérii požárů svolává do servisů skoro všechny vyrobené silniční Formule 1, je to další obrovské fiasko
27.6.2025Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
26.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Další slavnou západní značku stíhá osud Škody, na největším trhu světa je na hranici úplného kolapsu
1.6.2025Aukce ukázala skutečný zájem o nové BMW M5, majitel rychle přišel o obrovské peníze. A bude jen hůř
1.6.2025Nový Ford Mondeo je až nečekaný prodejní hit, při ceně od 450 tisíc Kč se ale nakonec není čemu divit
1.6.2025Průmyslové tragédie, o kterých se nemluví: Continental zavírá továrnu v menším městě, dopady na něj a okolí jsou drtivé
1.6.2025Majiteli začala reznout nová Alfa Romeo pouhý rok po její koupi, dealer na to říká, že je to normální
2.6.2025
Živá témata na fóru
- Alu kola Tiguan+ Oct Scout 06.30. 14:13 - pavproch
- Cyklistické vlákno 06.28. 23:30 - denis
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 06.28. 20:39 - řidičBOB
- Cupra obecně 06.28. 15:49 - Carrert93
- BMW Divize 06.28. 14:14 - pavproch
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.28. 11:04 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.27. 16:50 - Spectral
- Lampárna (stěžovatelna) 06.26. 16:17 - Kavis